Nee, vraag dat maar aan je moeder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef LompeHork het volgende:
REZ! Jij hebt wel ervaring met zuigkracht: DIG / Stofzuiger
Kom hier een keer bier drinken dan, heb ik altijd in huis, duizend dagen gerijpte kaas. Fucking awesome.quote:
Klinkt heerlijk. Hoe ouder kaas is hoe beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom hier een keer bier drinken dan, heb ik altijd in huis, duizend dagen gerijpte kaas. Fucking awesome.
Ja, doe biermeet bij jou dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom hier een keer bier drinken dan, heb ik altijd in huis, duizend dagen gerijpte kaas. Fucking awesome.
Meh, dat dacht ik altijd en toen ging ik ouwe kaas bij de kaasboer halen. Damn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk. Hoe ouder kaas is hoe beter.
Dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk. Hoe ouder kaas is hoe beter.
Meerdere keren gedaan al, maar zal het binnenkort weer eens goed gaan plannen met voorbereidingquote:
Hoezo? Oh man. Zo lekker. Dat het helemaal uit elkaar brokkelt voor je er een mes in kunt zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, dat dacht ik altijd en toen ging ik ouwe kaas bij de kaasboer halen. Damn.Iets te veel van het goede.
Chill. Of anders meet in het Elfde Gebod, neem je het mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Meerdere keren gedaan al, maar zal het binnenkort weer eens goed gaan plannen met voorbereiding
Laatste keer dat ik ervan hoorde was die BBQ 2 jaar geleden of zo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gebeurt bijna nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gebeurt bijna nooit.
Meenemen vind ik weer zo kansloos. Doe wel weer een proeverij hier, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chill. Of anders meet in het Elfde Gebod, neem je het mee.
Zoutkorrels en te dominant. Ik wil het nog wel gewoon op brood kunnen doen. Brood en kaas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Oh man. Zo lekker. Dat het helemaal uit elkaar brokkelt voor je er een mes in kunt zetten.
Heb je het nu weer over peners?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Zijn heel veel lekkere kaassoorten. En oud is ook lekker. Moet alleen niet voor de helft uit zoutkorrels bestaan.
Vorige maand nogquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ervan hoorde was die BBQ 2 jaar geleden of zo?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Tchock het volgende:
Old AmsterdamOld wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Old AmsterdamVan mij krijg je dat geneuzel niet, ik vind dat ook gewoon lekkere kaas, ziltig en gewoon een beetje hard, zo hoort het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old AmsterdamIs geen oude kaas, is een marketingtruc. Het is te duur en je betaalt enkel voor de naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg toch ook "waar ik van hoorde".quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Sinds ze door hebben dat ik makkelijk uit mijn tent te lokken ben krijg ik geneuzel over alles. Of dat terecht is laat ik aan de lezer over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van mij krijg je dat geneuzel niet, ik vind dat ook gewoon lekkere kaas, ziltig en gewoon een beetje hard, zo hoort het.
Moet je toch eens beter lezen. Waren niet geheime illuminati meets. Die zijn maar vier keer per jaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ervan hoorde was die BBQ 2 jaar geleden of zo?
Rezania is hier ook al wel eens boos geworden hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds ze door hebben dat ik makkelijk uit mijn tent te lokken ben krijg ik geneuzel over alles. Of dat terecht is laat ik aan de lezer over.
Rez is dan ook een flikker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rezania is hier ook al wel eens boos geworden hoor.
Ach, "als mod zijnde" ken ik je nog uit DIG, dus ik ben "onzijdig" *KUCH KUCH*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds ze door hebben dat ik makkelijk uit mijn tent te lokken ben krijg ik geneuzel over alles. Of dat terecht is laat ik aan de lezer over.
http://forum.fok.nl/topic/2262188 Nouja, ding was wel een beetje weg gezakt, true that.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je toch eens beter lezen. Waren niet geheime illuminati meets. Die zijn maar vier keer per jaar.
Ik kom eigenlijk enkel in de SC en voor de rest kijk ik nooit in ABO, dus tja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je toch eens beter lezen. Waren niet geheime illuminati meets. Die zijn maar vier keer per jaar.
Wel een flikker die meer verstand heeft van bier dan jij, hihi.quote:
Dat riep je moeder gister ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk enkel in de SC en voor de rest kijk ik nooit in ABO, dus tja.
Als je daar een stijfje van krijgt wens ik je alle geluk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een flikker die meer verstand heeft van bier dan jij, hihi.
Ik fap erop ja. Gist.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je daar een stijfje van krijgt wens ik je alle geluk.
Eerst maar eens beginnen met opvang in eigen regio.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar eens overwegen een hek om deze SC te bouwen. Die gelukszoekers een beetje buiten houden.
Als je je shredder onder de brievenbus bewaart moet je niet klagen dat niemand je ooit een kaartje stuurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk enkel in de SC en voor de rest kijk ik nooit in ABO, dus tja.
Old AmsterdamNaar oer-Hollandse traditie je kaas, die niet uit Amsterdam komt, "Old" Amsterdam noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |