Internet is wel ideaal ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima, dan telt die niet mee, maar ik vroeg ook of er mensen zijn die überhaupt niet via internet daten, niet of ze het daarnaast niet ook op andere manieren doen.
Zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij gingen wel altijd naar de kaasboer voor onze kaas, inderdaad.
Doodeng man.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je schijnt in het echt ook gewoon vreemden aan te kunnen spreken.
Wat is een kaasboer? Ik ga naar de fromagerie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij gingen wel altijd naar de kaasboer voor onze kaas, inderdaad.
Zo wispelturig, teringlijers!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Goed, ik ga dit hommofeestje even verlaten. Tijd om de nieuwe rijdende rechter te kijken.
Ik haal het vaak bij een lokale delicatessenzaak, de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer een zeldzaamheid dan vanzelfsprekendheid is mijn ervaring.
En dan voor brood naar de croissanterie zeker?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is een kaasboer? Ik ga naar de fromagerie.
Mooiste aflevering ooit. Maar er is nu een nieuwe rijdende rechter, beetje mehh.quote:
Die ik aanspreek met BOELANSJÈÈÈÈRRR.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan voor brood naar de croissanterie zeker?
Ik ben gewoon wat meer een taalpurist dan jij. No hard feelings verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is een kaasboer? Ik ga naar de fromagerie.
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, GS is zelf ook vrij creatief in zijn definities. Das alles.
Dat vinden die vreemden maar akward.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je schijnt in het echt ook gewoon vreemden aan te kunnen spreken.
Danku.quote:
Een dikkequote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat meer een taalpurist dan jij. No hard feelings verder.
Oh ja, jij bent zo'n omhooggevallen labsmurf die denkt dat hij heilig is om zijn studiekeuze. Dat was ik vergeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een dikke[ afbeelding ] voor jou, jongen. Of is dit alfahumor wat me echt totaal ontgaat?
Deze was weer te duidelijk? Ik kan het ook nooit goed doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een dikke[ afbeelding ] voor jou, jongen. Of is dit alfahumor wat me echt totaal ontgaat?
Nou ja, je moet iets als je studie daadwerkelijk nuttig is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent zo'n omhooggevallen labsmurf die denkt dat hij heilig is om zijn studiekeuze. Dat was ik vergeten.
Kijk, je past je al aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent zo'n omhooggevallen labsmurf die denkt dat hij heilig is om zijn studiekeuze. Dat was ik vergeten.
Jawel, gewoon broekje omlaag en voorover buigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze was weer te duidelijk? Ik kan het ook nooit goed doen.
Wat is dit nou voor niks-post. Wat moet je dan als je studie nuttig is?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je moet iets als je studie daadwerkelijk nuttig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |