Heb nog niks gezien hier en ga dat ook niet doen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heb het wel weer gezien hier.
Ik neuk nog 1 rondje mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heb het wel weer gezien hier.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog niks gezien hier en ga dat ook niet doen...
ik sla wel over dit keerquote:
2 lekke banden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Want fietsen is ie inmiddels verleerd
Die zorgt nu al voor de nodige hoofdbrekens voor zijn moederquote:
Is dat kind naar jou vernoemd of naar zijn vader?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik grijp 'm bij zijn kladden, heb mijn dochter aangeraden om jas met muts te nemen, die kun je goed grijpen wanneer kleine PP weer op avontuur gaat.
Zijn echte naam is genoemd naar iets anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat kind naar jou vernoemd of naar zijn vader?
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vaderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn echte naam is genoemd naar iets anders.
Die is er aardig gek mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vader
Opa PP he Fannquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vader
Bel jij effe...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:25 schreef chufi het volgende:
Moeten we muts nu niet bellen of zou PP het gered hebben tot aan zn bed?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:35 schreef chufi het volgende:
Kreeg een bandje dat PP altijd zacht omvalt en we ons geen zorgen hoeven te maken
ik zal eens kijken morgen op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef chufi het volgende:
Om te beleven hoe het tegenwoordig op scholen toegaat ben ik Teachers gaan kijken. Teachers (TV Series 2016ÃĸÂÂ ) - IMDb
Het zijn maar korte afleveringenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal eens kijken morgen op mijn vrije dag
Fann is nog steeds op dreef.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook gek op jezelf
ik was jullie alweer vergetenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann is nog steeds op dreef.![]()
Morguh................
Jullie hadden een zeer amusante discussie.quote:
Ik was misschien té eerlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie hadden een zeer amusante discussie.
BTW, ik heb overigens iets besteld bij Wohi.nl, ken je die? Dat lijkt me nou echt een online winkel voor jou, die hebben echt van alles, ook van die 'rare' dingetjes zoals waar jij van houdt.quote:
''googelen gaat''quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BTW, ik heb overigens iets besteld bij Wohi.nl, ken je die? Dat lijkt me nou echt een online winkel voor jou, die hebben echt van alles, ook van die 'rare' dingetjes zoals waar jij van houdt.
Ik heb er al vaker iets besteld.
Ze adverteren met de slogan, 'shop van uitersten'.quote:
wat heb je besteld trouwens?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze adverteren met de slogan, 'shop van uitersten'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nieuw luchtbed."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nope.quote:
Voor logé's zeker? met zo'n pompje erbij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een nieuw luchtbed.
Yep, met een ingebouwde pomp, voor ¤ 39,50, gratis verzending.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor logé's zeker? met zo'n pompje erbij?
Neef slaapt liever op de bankquote:
zoiets kosten ze overal toch wel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, met een ingebouwde pomp, voor ¤ 39,50, gratis verzending.
Dat ding waar baardaap altijd op slaapt als ie hier blijft is inmiddels lek, misschien hebben de poezen dat gedaan, geen idee, het was tijd voor een nieuwe.quote:
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets kosten ze overal toch wel?
opnieuw googelen gaat...........
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.
Daarom, en ik woon niet zo groot en baardaap blijft altijd onverwacht slapen, dan is zo'n geval erg handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiw
Het is wl een goeie aan de recencies te zien
maar jij hebt een andere zie ik nuquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, en ik woon niet zo groot en baardaap blijft altijd onverwacht slapen, dan is zo'n geval erg handig.
Dat is overigens niet dezelfde.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiw
Het is wl een goeie aan de recencies te zien
Nee, die ik heb gekocht is iets 'luxueuzer'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
maar jij hebt een andere zie ik nu![]()
maar zal ook wel goed zijn
dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is overigens niet dezelfde.
Dan is het een goede koopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die ik heb gekocht is iets 'luxueuzer'.
Ik koop er regelmatig iets, heb er bijvoorbeeld ook al eens een katten 'knispertunnel' gekocht voor een tientje, de poezen zijn daar gek op.quote:
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoeken
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding waar baardaap altijd op slaapt als ie hier blijft is inmiddels lek, misschien hebben de poezen dat gedaan, geen idee, het was tijd voor een nieuwe.
Of puntige kniëenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikken
Dat doe ik sowieso altijd, je wil niet weten hoelang het duurt voor ik eindelijk besloten heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoeken
Neef vond het ook niks...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef drakin het volgende:
1 keer op zo'n hoog luchtbed geslapen, nog nooit zo koud gehad en warm deken/slaapzak erop hielp niks.
Nope, wij zijn niet van de tattoo's en piercingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikken
Nee, dat was het dan ook weer niet, ik weet niet meer wat het was, maar hij ging weer op de bankquote:
Baardaap is een hele makkelijke knul, die klaagt nooit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat was het dan ook weer niet, ik weet niet meer wat het was, maar hij ging weer op de bank
Was ik pas achter nadat ik zelf zo'n ding in huis haalde, die ligt dus al jaren ongebruikt op zolderquote:
Dan lijkt 'ie ook niet op z'n vader...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap is een hele makkelijke knul, die klaagt nooit.
Nee, ik stook gewoon en bezuinig daar niet op, ik ben een koukleum, dus bij mij is het altijd lekker warm in huisquote:
Ik bedoel natuurlijk ook met een pompquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, er zit een pomp in![]()
anders kan je aan het zuurstof
Neef ook niet, maar hij kreeg last van zijn rug ofzo...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap is een hele makkelijke knul, die klaagt nooit.
Ja, beetje Muffig ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luchtbedden vind ik sowieso altijd een raar luchtje aan zitten.
22,5 graden hier momenteel zonder verwarming aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik stook gewoon en bezuinig daar niet op, ik ben een koukleum, dus bij mij is het altijd lekker warm in huis
Ik slaap zelf ook overal op als het moet, daar ben ik toevallig wel makkelijk mee, ik ben meer een zeikerd qua eten, hij overigens ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan lijkt 'ie ook niet op z'n vader...
Te makkelijk...![]()
Ik zag het ook al... Was toeval neem ik aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zat hier te lachen en dacht niemand heeft het door
De hoofdletter laat niets te raden overquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Hier buiten 1 °C en binnen 20 °C.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
22,5 graden hier momenteel zonder verwarming aan
half halfquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het ook al... Was toeval neem ik aan
Van jou kan ik dat wel hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Beetje verraderlijk wel dit weer, op mijn balkon kan ik zitten zonder jas aan maar toen ik naar de auto liep was het aardig koud.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier buiten 1 °C en binnen 20 °C.
Nee, maar serieus, ruik straks maar eens aan dat dekbed, ruikt raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van jou kan ik dat wel hebben.
Maar niet van iedereen.
Rubberachtig muffigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
half half![]()
het ruikt écht een beetje muffig![]()
Ik weet niet hoe jouw dekbed ruikt, maar de mijne ruikt lekker hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ruik straks maar eens aan dat dekbed, ruikt raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Toen ik gisteren voor het eerst buiten keek lag er zelfs natte sneeuw, nu gelukkig niet want ik moet nog op de fiets vandaag.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje verraderlijk wel dit weer, op mijn balkon kan ik zitten zonder jas aan maar toen ik naar de auto liep was het aardig koud.
waarom typ ik nou dekbedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw dekbed ruikt, maar de mijne ruikt lekker hoor
De mijne ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natte sneeuw blijft toch niet liggen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik gisteren voor het eerst buiten keek lag er zelfs natte sneeuw, nu gelukkig niet want ik moet nog op de fiets vandaag.
Dat heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom typ ik nou dekbedik zit hier te lang
![]()
ik ga een smoothie maken
Ik heb trouwens dat Robijntje Zwitsal gekocht voor mijn beddengoed, wat jij toen zei....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die Zwitsal geur is erg lekker voor je beddengoedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dat Robijntje Zwitsal gekocht voor mijn beddengoed, wat jij toen zei....![]()
Ruikt lekker![]()
Die neef rook waarschijnlijk zichzelf na een overdaad aan uien en knoflook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die Zwitsal geur is erg lekker voor je beddengoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
En zijn dekbed rook er waarschijnlijk ook naarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die neef rook waarschijnlijk zichzelf na een overdaad aan uien en knoflook.
Ben je de hele nacht hier blijven zitten dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom typ ik nou dekbedik zit hier te lang
![]()
ik ga een smoothie maken
Ze heeft last van CFD.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht hier blijven zitten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft last van CFD.Daar twijfel ik al niet over, maar de vraag is dus of ze wel of niet tussendoor even is gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is dan ook geen instantiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pakketje ontvangen, overigens best snel, gisteravond besteld en nu al binnen.
Grote kans op douanekosten dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht al meer dan 2 week op een pakje, maar dat moet dan ook uuit China komen
Oh, ik wacht ook nog op iets uit Hong Kong, dat wordt denk ik ergens begin maart pas bezorgd, het schijnt wel onderweg te zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht al meer dan 2 week op een pakje, maar dat moet dan ook uuit China komen
Dat van mij past door de brievenbus en kostte ¤ 3,95 incl. verzenden, dus ze gooien het daar maar in of ze nemen het weer mee, het is mij om het even.quote:
De mijne past volgens mij ook door de brievenbus...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat van mij past door de brievenbus en kostte ¤ 3,95 incl. verzenden, dus ze gooien het daar maar in of ze nemen het weer mee, het is mij om het even.
Als ik ergens geen medelijden mee heb dan is het dit wel.quote:Het is nog niet zo eenvoudig voor oud-bewindslieden en oud-Tweede Kamerleden om een nieuwe baan te vinden.
Afhankelijk van hun gediende termijn hebben oud-politici maximaal 3 jaar en 2 maanden recht op wachtgeld. De uitkering is het eerste jaar 80 procent van hun laatste inkomen en daarna 70 procent. Ze hebben in deze periode sollicitatieplicht. Daarna vervallen ze in de bijstand.
werk is werk, en voor hun gelden gewoon dezelfde regels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik ergens geen medelijden mee heb dan is het dit wel.
Een eufemisme voor lui en overbodig?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
werk is werk, en voor hun gelden gewoon dezelfde regels.
Ze hebben dan wel het voordeel dat ze een bekende naam hebben en zich makkelijker ergens in kunnen lullen.
Nadeel voor de bedrijven die ze aannemen is dan wel dat gemaakte werkafspraken niet altijd nagekomen worden, ze blijven vaak wat in hun oude werkpatroon hangen
Voor glimlachend alles toezeggen, dus dat eerste doen ze nog wel hun best voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een eufemisme voor lui en overbodig?
Nee natuurlijk niet, lees je nooit terug?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht hier blijven zitten dan?
Ik heb mijn zwemshirt ook net ontvangenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pakketje ontvangen, overigens best snel, gisteravond besteld en nu al binnen.
Nee ik lees niet terug, soms wel 1 pagina, maar voor mee heb ik echt geen tijd over.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, lees je nooit terug?Ik heb gewoon een nacht geslapen, maar was
wél vroeg wakker.
Nou dan kan je beter niet meer zulke aannames doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik lees niet terug, soms wel 1 pagina, maar voor mee heb ik echt geen tijd over.
Ja maar ik wilde dat gewoon zo graag doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter niet meer zulke aannames doen.
is niet zo netjes........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde dat gewoon zo graag doen
en je kunt er misverstanden van krijgenquote:
Maak je niet druk joh, al had je er de hele nacht gezeten.....wat maakt het uit, drakin hoeft niet alles terug te lezen, ze stelde gewoon de vraag of jij er de hele nacht was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter niet meer zulke aannames doen.
ja preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
en je kunt er misverstanden van krijgen
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
en je kunt er misverstanden van krijgen
zie ik er uit alsof ik me druk maakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, al had je er de hele nacht gezeten.....wat maakt het uit, drakin hoeft niet alles terug te lezen, ze stelde gewoon de vraag of jij er de hele nacht was.
en dan heb je de poppen aan het dansen !quote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, en als je het al zou doen heb je daar waarschijnlijk wel een of ander homeopathisch middeltje voor.quote:
valdispertquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, en als je het al zou doen heb je daar waarschijnlijk wel een of ander homeopathisch middeltje voor.![]()
Dat is voor als je het op je zenuwen hebt?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, en als je het al zou doen heb je daar waarschijnlijk wel een of ander homeopathisch middeltje voor.![]()
quote:
Net als Medisana.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor als je het op je zenuwen hebt?
Ik ken de naam, maar geen idee wat het spul doet.
Als je het voor het slapen inneemt helpt het je om te slapen.... een béétje....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor als je het op je zenuwen hebt?
Ik ken de naam, maar geen idee wat het spul doet.
Heb jij geen man met een houten hamer...?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je het voor het slapen inneemt helpt het je om te slapen.... een béétje....
Dan heeft het dezelfde werking als cannabis dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je het voor het slapen inneemt helpt het je om te slapen.... een béétje....
Soms staat die ineens 's middags achter mequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij geen man met een houten hamer...?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan heeft het dezelfde werking als cannabis dus.
eigenlijk wel......... kan je ook slapen zonder cannabis eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk wel......... kan je ook slapen zonder cannabis eigenlijk?
Oké, ik weet niet waarom, dit was ook gewoon een vraagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het slaapt alleen iets minder, dwz dan slaap ik minder vast en word regelmatiger tussendoor wakker.
Ik gaf ook gewoon antwoord, ik snap zulke vragen ook niet echt, mensen maken er altijd veel meer van dan het is.......dat mag, alleen begrijp ik dat niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik weet niet waarom, dit was ook gewoon een vraag
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gaf ook gewoon antwoord, ik snap zulke vragen ook niet echt, mensen maken er altijd veel meer van dan het is.......dat mag, alleen begrijp ik dat niet.
Het was een vraag omdat ik het antwoord niet wist Mo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet veel ervaring met cannabis, maar die paar keer dat ik een beeje gerookt had sliep ik
als een roos, dat weet ik wel![]()
Da's een combi product.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, geen mini donuts, maar wel een halve abrikozenvlaai.Net een weekje zo te zien... Netjes.. Misschien even in mn eigen brievenbus kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk dat iets zo snel van daar naar hier kan komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een weekje zo te zien... Netjes.. Misschien even in mn eigen brievenbus kijken...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, geen mini donuts, maar wel een halve abrikozenvlaai.Ik neem altijd voor mijn buurman aan, die krijgt soms wel iedere week één of meerder pakketjes,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allemaal klein en zacht en ik word zo langzamerhand érg nieuwsgierig wat er in zit![]()
met DHL?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat iets zo snel van daar naar hier kan komen.
Niks spannends, ga maar uit van goedkope electronica dingetjes, kabeltjes, adaptertjes e.d.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik neem altijd voor mijn buurman aan, die krijgt soms wel iedere week één of meerder pakketjes,
allemaal klein en zacht en ik word zo langzamerhand érg nieuwsgierig wat er in zit
koetsie koetsie koetsie..........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo is zeer tevreden met zijn kleine dingetje'.
Ik dacht niet aan iets illegaals hoor, maar soms 3 pakketjes met dingetjes en kabeltjes is ook wel veelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks spannends, ga maar uit van goedkope electronica dingetjes kabeltjes adaptertjes e.d.![]()
Jij denkt te ver door....
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan iets illegaals hoor, maar soms 3 pakketjes met dingetjes en kabeltjes is ook wel veel
oké, nou ja zou kunnen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.
Maar het dingetje doet precies wat ik er van verwachtte, dus een goeie koop voor 3,95 euro.
En ik had het nodig.
Je maakt me nu wel nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.
Maar het dingetje doet precies wat ik er van verwachtte, dus een goeie koop voor 3,95 euro.
En ik had het nodig.
Het is gewoon een extra USB geluidskaartje voor de laptop, zo groot als een luciferdoosje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt me nu wel nieuwsgierig....
ik zag vandaag ergens een wifi-booster net zoietsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon een extra USB geluidskaartje voor de laptop, zo groot als een luciferdoosje.
Aparte en extra i/o plus volumeregeling, toonregeling en mute-functie dus, simpel doch efficiënt.
Hij is voor tussen de laptop en mijn headphone.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zag vandaag ergens een wifi-booster net zoiets
Ik heb zoiets, Bluetooth van mn tv naar headsetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is voor tussen de laptop en mijn headphone.
Hij boost geluid maar geen wifi.
Externe geluidskaarten zijn altijd goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is voor tussen de laptop en mijn headphone.
Hij boost geluid maar geen wifi.
Handige dingetjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Externe geluidskaarten zijn altijd goed.
Ik gebruik deze al jaren, ongeveer zoals bij de stup rechtonder.
Alleen zitten er dan tussen het mengpaneel en de speakers nog een versterker en soundprocessor tussen én hangt de console van rechtsboven aan mijn laptop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon een extra USB geluidskaartje voor de laptop, zo groot als een luciferdoosje.
Aparte en extra i/o plus volumeregeling, toonregeling en mute-functie dus, simpel doch efficiënt.
nu ben ik op tijdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Fann gaat zo in de recycling op Radio 49...
Geforceerd is het anders.. Gewoon jezelf zijn klinkt beter..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
geen gehoor, ik probeerde plat Amsterdams te praten, maar was niet echt geslaagd
ach jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
En gelijk over
[..]
Ach het is wel grappig ... Laten we het daarop houden
dat is dan wel weer lief...........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geforceerd is het anders.. Gewoon jezelf zijn klinkt beter..
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Sjoef coacht je wel even...
Ik ben ook constant de kluts kwijtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:23 schreef chufi het volgende:
Waarom denk ik dat het alweer donderdag is ..
MUZ / Radio 49 #947 Zonnebrillen in de nacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
even aan mijn moeder vragen...............
o jah, anders denken ze helemaal dat ik niet spoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #947 Zonnebrillen in de nacht.
Stel je even voor daar...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah, anders denken ze helemaal dat ik niet spoor
Ik kijk slechts naar het R49 draai schedule en Symph draait volgens mij altijd op donderdag.. Vegin van de week is meestal rustigquote:
Symph draait zelden op donderdag, meestal dinsdag...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk slechts naar het R49 draai schedule en Symph draait volgens mij altijd op donderdag.. Vegin van de week is meestal rustig
Kun je nagaan hoe ik ook in de war benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph draait zelden op donderdag, meestal dinsdag...
Ik heb het rooster van het hele jaar hier voor mijn neus staan en een filter daarover brengt utkomst...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik ook in de war ben
Heb je bij mij al een patroon ontdekt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het rooster van het hele jaar hier voor mijn neus staan en een filter daarover brengt utkomst...
die heeft écht hulp nodigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik ook in de war ben
Ja, 's nachts vooral...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je bij mij al een patroon ontdekt?
Daar heb ik dan weer geen toegang toe... Ben toch benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het rooster van het hele jaar hier voor mijn neus staan en een filter daarover brengt utkomst...
precies, op donderdag is het paardenavondquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph draait zelden op donderdag, meestal dinsdag...
En woensdagavond stierenavond?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, op donderdag is het paardenavond
Nog maar zo kort samen en het dan al als een verplichting zienquote:
ik moet nu wel effe naar de Jumboquote:
Wasmachine aan en hangen, wassen, spoelen, wringen, tsjoekloeng maar...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor Piet zijn begrippen.
Met het extra centrifugeerprogramma.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wasmachine aan en hangen, wassen, spoelen, wringen, tsjoekloeng maar...
quality-time in de weekendenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog maar zo kort samen en het dan al als een verplichting zien
Je doelt op een definitieve verhuizing neem ik aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het einde van het weekendgedoe lijkt in zicht, ik kannie wachten
Dat kan ik me wel voorstellen, maar dat "weekendgedoe" heeft waarschijnlijk ook wel zijn charmes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het einde van het weekendgedoe lijkt in zicht, ik kannie wachten
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doelt op een definitieve verhuizing neem ik aan
Kan ik me voorstellen.. Hoe ga je het doen met je werk? Op en neer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En ja, veel weekenden echt met z'n tweetjes is heel fijn, maar de zondagavonden zijn een drama en het is gewoon echt niks om allerlei dingen te moeten bewaren tot het weekend
nee, daar werk zoeken, het is echt te ver rijden, ik hoop dat ze vanwege de zomerdrukte daar ruimte in de flexpool van een grote stichting hebben en anders via uitzendbureauquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Hoe ga je het doen met je werk? Op en neer?
Ja OK leek me ook te ver idd.. Succes met het vinden van iets daarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, daar werk zoeken, het is echt te ver rijden, ik hoop dat ze vanwege de zomerdrukte daar ruimte in de flexpool van een grote stichting hebben en anders via uitzendbureau
Dus over een tijdje ben jij inkomenloos?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, daar werk zoeken, het is echt te ver rijden, ik hoop dat ze vanwege de zomerdrukte daar ruimte in de flexpool van een grote stichting hebben en anders via uitzendbureau
Ik sluit me daar gemakshalve (LDSquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus over een tijdje ben jij inkomenloos?
Ik hoop dat je snel iets anders vindt.
En nu? Is dat een wereld bedreigende alliantie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Okumura group and Toryukai are in alliance to have full control over Shinjuku
de aziatische maffiaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu? Is dat een wereld bedreigende alliantie?
Die kleine mannetjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de aziatische maffia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yakuza
van waar naar waar ga je verhuizen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En mijn huis en omgeving en werk achterlaten gaat niet meevallen, maar het is nou eenmaal niet anders
ik ga naar Heerhugowaard en woon nu in de omgeving van Utrechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
van waar naar waar ga je verhuizen dan?![]()
lijkt mij ook best moeilijk
Pastte die wel in de kofferbak?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was even schaap halen, heb ik nog wat gemist?
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga naar Heerhugowaard en woon nu in de omgeving van Utrecht
Denk dat er wat dat betreft weinig verandertquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkzit er veel verschil tussen?
Ik bedoel de één erg dorps en de ander erg stads ofzo?
oh.. dan scheelt het wel..........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er wat dat betreft weinig verandert
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkzit er veel verschil tussen?
Ik bedoel de één erg dorps en de ander erg stads ofzo?
dat is best langquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrecht
ik heb er 4quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was even schaap halen, heb ik nog wat gemist?
Dan zal Heerhugowaard wel wennen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrecht
Zit je tussen de kaaskoppen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
HHW is niet heel boeiend, maar ligt wel mooi en het heeft prima faciliteiten en Alkmaar is erg dichtbij
is een plaats en gemeente in de regio West-Friesland in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Heerhugowaard hoort historisch gezien niet bij Kennemerland maar valt wel onder de gemeentelijke samenwerkingsregio Kennemerland via Noord-Kennemerland.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zal Heerhugowaard wel wennen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |