Heb nog niks gezien hier en ga dat ook niet doen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heb het wel weer gezien hier.
Ik neuk nog 1 rondje mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heb het wel weer gezien hier.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog niks gezien hier en ga dat ook niet doen...
ik sla wel over dit keerquote:
2 lekke banden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Want fietsen is ie inmiddels verleerd
Die zorgt nu al voor de nodige hoofdbrekens voor zijn moederquote:
Is dat kind naar jou vernoemd of naar zijn vader?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik grijp 'm bij zijn kladden, heb mijn dochter aangeraden om jas met muts te nemen, die kun je goed grijpen wanneer kleine PP weer op avontuur gaat.
Zijn echte naam is genoemd naar iets anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat kind naar jou vernoemd of naar zijn vader?
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vaderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn echte naam is genoemd naar iets anders.
Die is er aardig gek mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vader
Opa PP he Fannquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vader
Bel jij effe...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:25 schreef chufi het volgende:
Moeten we muts nu niet bellen of zou PP het gered hebben tot aan zn bed?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:35 schreef chufi het volgende:
Kreeg een bandje dat PP altijd zacht omvalt en we ons geen zorgen hoeven te maken
ik zal eens kijken morgen op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef chufi het volgende:
Om te beleven hoe het tegenwoordig op scholen toegaat ben ik Teachers gaan kijken. Teachers (TV Series 2016ÃĸÂÂ ) - IMDb
Het zijn maar korte afleveringenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal eens kijken morgen op mijn vrije dag
Fann is nog steeds op dreef.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook gek op jezelf
ik was jullie alweer vergetenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann is nog steeds op dreef.![]()
Morguh................
Jullie hadden een zeer amusante discussie.quote:
Ik was misschien té eerlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie hadden een zeer amusante discussie.
BTW, ik heb overigens iets besteld bij Wohi.nl, ken je die? Dat lijkt me nou echt een online winkel voor jou, die hebben echt van alles, ook van die 'rare' dingetjes zoals waar jij van houdt.quote:
''googelen gaat''quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BTW, ik heb overigens iets besteld bij Wohi.nl, ken je die? Dat lijkt me nou echt een online winkel voor jou, die hebben echt van alles, ook van die 'rare' dingetjes zoals waar jij van houdt.
Ik heb er al vaker iets besteld.
Ze adverteren met de slogan, 'shop van uitersten'.quote:
wat heb je besteld trouwens?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze adverteren met de slogan, 'shop van uitersten'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nieuw luchtbed."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nope.quote:
Voor logé's zeker? met zo'n pompje erbij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een nieuw luchtbed.
Yep, met een ingebouwde pomp, voor ¤ 39,50, gratis verzending.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor logé's zeker? met zo'n pompje erbij?
Neef slaapt liever op de bankquote:
zoiets kosten ze overal toch wel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, met een ingebouwde pomp, voor ¤ 39,50, gratis verzending.
Dat ding waar baardaap altijd op slaapt als ie hier blijft is inmiddels lek, misschien hebben de poezen dat gedaan, geen idee, het was tijd voor een nieuwe.quote:
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets kosten ze overal toch wel?
opnieuw googelen gaat...........
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.
Daarom, en ik woon niet zo groot en baardaap blijft altijd onverwacht slapen, dan is zo'n geval erg handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiw
Het is wl een goeie aan de recencies te zien
maar jij hebt een andere zie ik nuquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, en ik woon niet zo groot en baardaap blijft altijd onverwacht slapen, dan is zo'n geval erg handig.
Dat is overigens niet dezelfde.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiw
Het is wl een goeie aan de recencies te zien
Nee, die ik heb gekocht is iets 'luxueuzer'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
maar jij hebt een andere zie ik nu![]()
maar zal ook wel goed zijn
dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is overigens niet dezelfde.
Dan is het een goede koopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die ik heb gekocht is iets 'luxueuzer'.
Ik koop er regelmatig iets, heb er bijvoorbeeld ook al eens een katten 'knispertunnel' gekocht voor een tientje, de poezen zijn daar gek op.quote:
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoeken
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding waar baardaap altijd op slaapt als ie hier blijft is inmiddels lek, misschien hebben de poezen dat gedaan, geen idee, het was tijd voor een nieuwe.
Of puntige kniëenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikken
Dat doe ik sowieso altijd, je wil niet weten hoelang het duurt voor ik eindelijk besloten heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoeken
Neef vond het ook niks...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef drakin het volgende:
1 keer op zo'n hoog luchtbed geslapen, nog nooit zo koud gehad en warm deken/slaapzak erop hielp niks.
Nope, wij zijn niet van de tattoo's en piercingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikken
Nee, dat was het dan ook weer niet, ik weet niet meer wat het was, maar hij ging weer op de bankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |