ik zal eens kijken morgen op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef chufi het volgende:
Om te beleven hoe het tegenwoordig op scholen toegaat ben ik Teachers gaan kijken. Teachers (TV Series 2016– ) - IMDb
Het zijn maar korte afleveringenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal eens kijken morgen op mijn vrije dag
Fann is nog steeds op dreef.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook gek op jezelf
ik was jullie alweer vergetenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann is nog steeds op dreef.![]()
Morguh................
Jullie hadden een zeer amusante discussie.quote:
Ik was misschien té eerlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie hadden een zeer amusante discussie.
BTW, ik heb overigens iets besteld bij Wohi.nl, ken je die? Dat lijkt me nou echt een online winkel voor jou, die hebben echt van alles, ook van die 'rare' dingetjes zoals waar jij van houdt.quote:
''googelen gaat''quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BTW, ik heb overigens iets besteld bij Wohi.nl, ken je die? Dat lijkt me nou echt een online winkel voor jou, die hebben echt van alles, ook van die 'rare' dingetjes zoals waar jij van houdt.
Ik heb er al vaker iets besteld.
Ze adverteren met de slogan, 'shop van uitersten'.quote:
wat heb je besteld trouwens?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze adverteren met de slogan, 'shop van uitersten'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nieuw luchtbed."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nope.quote:
Voor logé's zeker? met zo'n pompje erbij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een nieuw luchtbed.
Yep, met een ingebouwde pomp, voor ¤ 39,50, gratis verzending.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor logé's zeker? met zo'n pompje erbij?
Neef slaapt liever op de bankquote:
zoiets kosten ze overal toch wel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, met een ingebouwde pomp, voor ¤ 39,50, gratis verzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |