Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets kosten ze overal toch wel?
opnieuw googelen gaat...........
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.
Daarom, en ik woon niet zo groot en baardaap blijft altijd onverwacht slapen, dan is zo'n geval erg handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiw
Het is wl een goeie aan de recencies te zien
maar jij hebt een andere zie ik nuquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, en ik woon niet zo groot en baardaap blijft altijd onverwacht slapen, dan is zo'n geval erg handig.
Dat is overigens niet dezelfde.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.luchtbedshop.c(...)KM_MoCFQPgGwodvzoHiw
Het is wl een goeie aan de recencies te zien
Nee, die ik heb gekocht is iets 'luxueuzer'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
maar jij hebt een andere zie ik nu![]()
maar zal ook wel goed zijn
dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is overigens niet dezelfde.
Dan is het een goede koopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die ik heb gekocht is iets 'luxueuzer'.
Ik koop er regelmatig iets, heb er bijvoorbeeld ook al eens een katten 'knispertunnel' gekocht voor een tientje, de poezen zijn daar gek op.quote:
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, is een redelijke prijs, volgens beslist en kieskeurig de laagste prijs voor dat ding.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoeken
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding waar baardaap altijd op slaapt als ie hier blijft is inmiddels lek, misschien hebben de poezen dat gedaan, geen idee, het was tijd voor een nieuwe.
Of puntige kniëenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikken
Dat doe ik sowieso altijd, je wil niet weten hoelang het duurt voor ik eindelijk besloten heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zijn gesponsorde sites, ook altijd zelf blijven zoeken
Neef vond het ook niks...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef drakin het volgende:
1 keer op zo'n hoog luchtbed geslapen, nog nooit zo koud gehad en warm deken/slaapzak erop hielp niks.
Nope, wij zijn niet van de tattoo's en piercingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft baardaap geen puntige sieraden of lichaamsversieringen die prikken
Nee, dat was het dan ook weer niet, ik weet niet meer wat het was, maar hij ging weer op de bankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |