Heb nog niks gezien hier en ga dat ook niet doen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heb het wel weer gezien hier.
Ik neuk nog 1 rondje mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, heb het wel weer gezien hier.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog niks gezien hier en ga dat ook niet doen...
ik sla wel over dit keerquote:
2 lekke banden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Want fietsen is ie inmiddels verleerd
Die zorgt nu al voor de nodige hoofdbrekens voor zijn moederquote:
Is dat kind naar jou vernoemd of naar zijn vader?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik grijp 'm bij zijn kladden, heb mijn dochter aangeraden om jas met muts te nemen, die kun je goed grijpen wanneer kleine PP weer op avontuur gaat.
Zijn echte naam is genoemd naar iets anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat kind naar jou vernoemd of naar zijn vader?
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vaderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn echte naam is genoemd naar iets anders.
Die is er aardig gek mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vader
Opa PP he Fannquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus het is helemaal geen kleine PP, het is een kind van zijn vader
Bel jij effe...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:25 schreef chufi het volgende:
Moeten we muts nu niet bellen of zou PP het gered hebben tot aan zn bed?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:35 schreef chufi het volgende:
Kreeg een bandje dat PP altijd zacht omvalt en we ons geen zorgen hoeven te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |