En nu? Is dat een wereld bedreigende alliantie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Okumura group and Toryukai are in alliance to have full control over Shinjuku
de aziatische maffiaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu? Is dat een wereld bedreigende alliantie?
Die kleine mannetjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de aziatische maffia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yakuza
van waar naar waar ga je verhuizen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En mijn huis en omgeving en werk achterlaten gaat niet meevallen, maar het is nou eenmaal niet anders
ik ga naar Heerhugowaard en woon nu in de omgeving van Utrechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
van waar naar waar ga je verhuizen dan?![]()
lijkt mij ook best moeilijk
Pastte die wel in de kofferbak?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was even schaap halen, heb ik nog wat gemist?
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga naar Heerhugowaard en woon nu in de omgeving van Utrecht
Denk dat er wat dat betreft weinig verandertquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkzit er veel verschil tussen?
Ik bedoel de één erg dorps en de ander erg stads ofzo?
oh.. dan scheelt het wel..........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er wat dat betreft weinig verandert
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkzit er veel verschil tussen?
Ik bedoel de één erg dorps en de ander erg stads ofzo?
dat is best langquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrecht
ik heb er 4quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was even schaap halen, heb ik nog wat gemist?
Dan zal Heerhugowaard wel wennen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrecht
Zit je tussen de kaaskoppen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
HHW is niet heel boeiend, maar ligt wel mooi en het heeft prima faciliteiten en Alkmaar is erg dichtbij
is een plaats en gemeente in de regio West-Friesland in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Heerhugowaard hoort historisch gezien niet bij Kennemerland maar valt wel onder de gemeentelijke samenwerkingsregio Kennemerland via Noord-Kennemerland.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zal Heerhugowaard wel wennen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |