En woensdagavond stierenavond?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, op donderdag is het paardenavond
Nog maar zo kort samen en het dan al als een verplichting zienquote:
ik moet nu wel effe naar de Jumboquote:
Wasmachine aan en hangen, wassen, spoelen, wringen, tsjoekloeng maar...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor Piet zijn begrippen.
Met het extra centrifugeerprogramma.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wasmachine aan en hangen, wassen, spoelen, wringen, tsjoekloeng maar...
quality-time in de weekendenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog maar zo kort samen en het dan al als een verplichting zien
Je doelt op een definitieve verhuizing neem ik aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het einde van het weekendgedoe lijkt in zicht, ik kannie wachten
Dat kan ik me wel voorstellen, maar dat "weekendgedoe" heeft waarschijnlijk ook wel zijn charmes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het einde van het weekendgedoe lijkt in zicht, ik kannie wachten
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doelt op een definitieve verhuizing neem ik aan
Kan ik me voorstellen.. Hoe ga je het doen met je werk? Op en neer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En ja, veel weekenden echt met z'n tweetjes is heel fijn, maar de zondagavonden zijn een drama en het is gewoon echt niks om allerlei dingen te moeten bewaren tot het weekend
nee, daar werk zoeken, het is echt te ver rijden, ik hoop dat ze vanwege de zomerdrukte daar ruimte in de flexpool van een grote stichting hebben en anders via uitzendbureauquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Hoe ga je het doen met je werk? Op en neer?
Ja OK leek me ook te ver idd.. Succes met het vinden van iets daarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, daar werk zoeken, het is echt te ver rijden, ik hoop dat ze vanwege de zomerdrukte daar ruimte in de flexpool van een grote stichting hebben en anders via uitzendbureau
Dus over een tijdje ben jij inkomenloos?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, daar werk zoeken, het is echt te ver rijden, ik hoop dat ze vanwege de zomerdrukte daar ruimte in de flexpool van een grote stichting hebben en anders via uitzendbureau
Ik sluit me daar gemakshalve (LDSquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus over een tijdje ben jij inkomenloos?
Ik hoop dat je snel iets anders vindt.
En nu? Is dat een wereld bedreigende alliantie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Okumura group and Toryukai are in alliance to have full control over Shinjuku
de aziatische maffiaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu? Is dat een wereld bedreigende alliantie?
Die kleine mannetjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de aziatische maffia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yakuza
van waar naar waar ga je verhuizen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En mijn huis en omgeving en werk achterlaten gaat niet meevallen, maar het is nou eenmaal niet anders
ik ga naar Heerhugowaard en woon nu in de omgeving van Utrechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
van waar naar waar ga je verhuizen dan?![]()
lijkt mij ook best moeilijk
Pastte die wel in de kofferbak?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was even schaap halen, heb ik nog wat gemist?
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga naar Heerhugowaard en woon nu in de omgeving van Utrecht
Denk dat er wat dat betreft weinig verandertquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkzit er veel verschil tussen?
Ik bedoel de één erg dorps en de ander erg stads ofzo?
oh.. dan scheelt het wel..........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er wat dat betreft weinig verandert
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ken beide plaatsen niet goed eigenlijkzit er veel verschil tussen?
Ik bedoel de één erg dorps en de ander erg stads ofzo?
dat is best langquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrecht
ik heb er 4quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was even schaap halen, heb ik nog wat gemist?
Dan zal Heerhugowaard wel wennen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar ik woon al sinds 1992 in (de omgeving van) Utrecht
Zit je tussen de kaaskoppen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
HHW is niet heel boeiend, maar ligt wel mooi en het heeft prima faciliteiten en Alkmaar is erg dichtbij
is een plaats en gemeente in de regio West-Friesland in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Heerhugowaard hoort historisch gezien niet bij Kennemerland maar valt wel onder de gemeentelijke samenwerkingsregio Kennemerland via Noord-Kennemerland.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zal Heerhugowaard wel wennen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |