Ik gaf ook gewoon antwoord, ik snap zulke vragen ook niet echt, mensen maken er altijd veel meer van dan het is.......dat mag, alleen begrijp ik dat niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik weet niet waarom, dit was ook gewoon een vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gaf ook gewoon antwoord, ik snap zulke vragen ook niet echt, mensen maken er altijd veel meer van dan het is.......dat mag, alleen begrijp ik dat niet.
Het was een vraag omdat ik het antwoord niet wist Mo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet veel ervaring met cannabis, maar die paar keer dat ik een beeje gerookt had sliep ik
als een roos, dat weet ik wel![]()
Da's een combi product.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, geen mini donuts, maar wel een halve abrikozenvlaai.Net een weekje zo te zien... Netjes.. Misschien even in mn eigen brievenbus kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk dat iets zo snel van daar naar hier kan komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een weekje zo te zien... Netjes.. Misschien even in mn eigen brievenbus kijken...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, geen mini donuts, maar wel een halve abrikozenvlaai.Ik neem altijd voor mijn buurman aan, die krijgt soms wel iedere week één of meerder pakketjes,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allemaal klein en zacht en ik word zo langzamerhand érg nieuwsgierig wat er in zit![]()
met DHL?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat iets zo snel van daar naar hier kan komen.
Niks spannends, ga maar uit van goedkope electronica dingetjes, kabeltjes, adaptertjes e.d.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik neem altijd voor mijn buurman aan, die krijgt soms wel iedere week één of meerder pakketjes,
allemaal klein en zacht en ik word zo langzamerhand érg nieuwsgierig wat er in zit
koetsie koetsie koetsie..........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo is zeer tevreden met zijn kleine dingetje'.
Ik dacht niet aan iets illegaals hoor, maar soms 3 pakketjes met dingetjes en kabeltjes is ook wel veelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks spannends, ga maar uit van goedkope electronica dingetjes kabeltjes adaptertjes e.d.![]()
Jij denkt te ver door....
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan iets illegaals hoor, maar soms 3 pakketjes met dingetjes en kabeltjes is ook wel veel
oké, nou ja zou kunnen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.
Maar het dingetje doet precies wat ik er van verwachtte, dus een goeie koop voor 3,95 euro.
En ik had het nodig.
Je maakt me nu wel nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.
Maar het dingetje doet precies wat ik er van verwachtte, dus een goeie koop voor 3,95 euro.
En ik had het nodig.
Het is gewoon een extra USB geluidskaartje voor de laptop, zo groot als een luciferdoosje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt me nu wel nieuwsgierig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |