Ik heb mijn zwemshirt ook net ontvangenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pakketje ontvangen, overigens best snel, gisteravond besteld en nu al binnen.
Nee ik lees niet terug, soms wel 1 pagina, maar voor mee heb ik echt geen tijd over.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, lees je nooit terug?Ik heb gewoon een nacht geslapen, maar was
wél vroeg wakker.
Nou dan kan je beter niet meer zulke aannames doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik lees niet terug, soms wel 1 pagina, maar voor mee heb ik echt geen tijd over.
Ja maar ik wilde dat gewoon zo graag doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter niet meer zulke aannames doen.
is niet zo netjes........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde dat gewoon zo graag doen
en je kunt er misverstanden van krijgenquote:
Maak je niet druk joh, al had je er de hele nacht gezeten.....wat maakt het uit, drakin hoeft niet alles terug te lezen, ze stelde gewoon de vraag of jij er de hele nacht was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter niet meer zulke aannames doen.
ja preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
en je kunt er misverstanden van krijgen
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
en je kunt er misverstanden van krijgen
zie ik er uit alsof ik me druk maakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, al had je er de hele nacht gezeten.....wat maakt het uit, drakin hoeft niet alles terug te lezen, ze stelde gewoon de vraag of jij er de hele nacht was.
en dan heb je de poppen aan het dansen !quote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Nee, en als je het al zou doen heb je daar waarschijnlijk wel een of ander homeopathisch middeltje voor.quote:
valdispertquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, en als je het al zou doen heb je daar waarschijnlijk wel een of ander homeopathisch middeltje voor.![]()
Dat is voor als je het op je zenuwen hebt?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, en als je het al zou doen heb je daar waarschijnlijk wel een of ander homeopathisch middeltje voor.![]()
quote:
Net als Medisana.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor als je het op je zenuwen hebt?
Ik ken de naam, maar geen idee wat het spul doet.
Als je het voor het slapen inneemt helpt het je om te slapen.... een béétje....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor als je het op je zenuwen hebt?
Ik ken de naam, maar geen idee wat het spul doet.
Heb jij geen man met een houten hamer...?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je het voor het slapen inneemt helpt het je om te slapen.... een béétje....
Dan heeft het dezelfde werking als cannabis dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je het voor het slapen inneemt helpt het je om te slapen.... een béétje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Soms staat die ineens 's middags achter mequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij geen man met een houten hamer...?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan heeft het dezelfde werking als cannabis dus.
eigenlijk wel......... kan je ook slapen zonder cannabis eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk wel......... kan je ook slapen zonder cannabis eigenlijk?
Oké, ik weet niet waarom, dit was ook gewoon een vraagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het slaapt alleen iets minder, dwz dan slaap ik minder vast en word regelmatiger tussendoor wakker.
Ik gaf ook gewoon antwoord, ik snap zulke vragen ook niet echt, mensen maken er altijd veel meer van dan het is.......dat mag, alleen begrijp ik dat niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik weet niet waarom, dit was ook gewoon een vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gaf ook gewoon antwoord, ik snap zulke vragen ook niet echt, mensen maken er altijd veel meer van dan het is.......dat mag, alleen begrijp ik dat niet.
Het was een vraag omdat ik het antwoord niet wist Mo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet veel ervaring met cannabis, maar die paar keer dat ik een beeje gerookt had sliep ik
als een roos, dat weet ik wel![]()
Da's een combi product.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, geen mini donuts, maar wel een halve abrikozenvlaai.Net een weekje zo te zien... Netjes.. Misschien even in mn eigen brievenbus kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk dat iets zo snel van daar naar hier kan komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een weekje zo te zien... Netjes.. Misschien even in mn eigen brievenbus kijken...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, geen mini donuts, maar wel een halve abrikozenvlaai.Ik neem altijd voor mijn buurman aan, die krijgt soms wel iedere week één of meerder pakketjes,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allemaal klein en zacht en ik word zo langzamerhand érg nieuwsgierig wat er in zit![]()
met DHL?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat iets zo snel van daar naar hier kan komen.
Niks spannends, ga maar uit van goedkope electronica dingetjes, kabeltjes, adaptertjes e.d.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik neem altijd voor mijn buurman aan, die krijgt soms wel iedere week één of meerder pakketjes,
allemaal klein en zacht en ik word zo langzamerhand érg nieuwsgierig wat er in zit
koetsie koetsie koetsie..........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo is zeer tevreden met zijn kleine dingetje'.
Ik dacht niet aan iets illegaals hoor, maar soms 3 pakketjes met dingetjes en kabeltjes is ook wel veelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks spannends, ga maar uit van goedkope electronica dingetjes kabeltjes adaptertjes e.d.![]()
Jij denkt te ver door....
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan iets illegaals hoor, maar soms 3 pakketjes met dingetjes en kabeltjes is ook wel veel
oké, nou ja zou kunnen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.
Maar het dingetje doet precies wat ik er van verwachtte, dus een goeie koop voor 3,95 euro.
En ik had het nodig.
Je maakt me nu wel nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel kabeltjes en adaptertjes ik in huis heb.
Maar het dingetje doet precies wat ik er van verwachtte, dus een goeie koop voor 3,95 euro.
En ik had het nodig.
Het is gewoon een extra USB geluidskaartje voor de laptop, zo groot als een luciferdoosje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt me nu wel nieuwsgierig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |