ik zag vandaag ergens een wifi-booster net zoietsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon een extra USB geluidskaartje voor de laptop, zo groot als een luciferdoosje.
Aparte en extra i/o plus volumeregeling, toonregeling en mute-functie dus, simpel doch efficiënt.
Hij is voor tussen de laptop en mijn headphone.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zag vandaag ergens een wifi-booster net zoiets
Ik heb zoiets, Bluetooth van mn tv naar headsetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is voor tussen de laptop en mijn headphone.
Hij boost geluid maar geen wifi.
Externe geluidskaarten zijn altijd goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is voor tussen de laptop en mijn headphone.
Hij boost geluid maar geen wifi.
Handige dingetjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Externe geluidskaarten zijn altijd goed.
Ik gebruik deze al jaren, ongeveer zoals bij de stup rechtonder.
Alleen zitten er dan tussen het mengpaneel en de speakers nog een versterker en soundprocessor tussen én hangt de console van rechtsboven aan mijn laptop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon een extra USB geluidskaartje voor de laptop, zo groot als een luciferdoosje.
Aparte en extra i/o plus volumeregeling, toonregeling en mute-functie dus, simpel doch efficiënt.
nu ben ik op tijdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Fann gaat zo in de recycling op Radio 49...
Geforceerd is het anders.. Gewoon jezelf zijn klinkt beter..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
geen gehoor, ik probeerde plat Amsterdams te praten, maar was niet echt geslaagd
ach jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
En gelijk over
[..]
Ach het is wel grappig ... Laten we het daarop houden
dat is dan wel weer lief...........quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geforceerd is het anders.. Gewoon jezelf zijn klinkt beter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |