SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat maakt het juist cool, als je dat soort filmpjes in full hd op full screen kijkt voel je de spanning gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat nou vet, ik krijg gelijk hartaanval
nee johquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
even in de gaten houden of onze dp wat op fp gaat plaatzem
enige spanning die ik wil is als ik een spel op hard mode speelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat maakt het juist cool, als je dat soort filmpjes in full hd op full screen kijkt voel je de spanning gewoon
Nah, hij heeft morgen de eerste twee uur gymquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg tegen die Fylax eens dat ie moet gaan slapen, heeft over een paar uur weer school
Ik ga zo tv kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
'Chimpansees zijn gemuteerde joden'
trouwens hugo, over de fp gesproken, ga eens spell checken
wat ga je kijkenquote:
gym is belangrijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, hij heeft morgen de eerste twee uur gym
zal weinig anders te vinden zijn dan astrotv en sekslijnenquote:
had ik vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, hij heeft morgen de eerste twee uur gym
ik hoop voor Fylax dat hij niet zo'n tv heeftquote:
geordie shorequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal weinig anders te vinden zijn dan astrotv en sekslijnen
quote:En wanneer iemand een wetenschappelijke theorie ontwikkeld heeft, dat niet overeenkomt
maar srs, dit doet mij pijnquote:Sahin beweerd
tr.antisemiet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
'Chimpansees zijn gemuteerde joden'
trouwens hugo, over de fp gesproken, ga eens spell checken
hoezoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hoop dat olie heul snel naar 3 dollar per vat gaat
Film of serie of zo, bedoel ik hèquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal weinig anders te vinden zijn dan astrotv en sekslijnen
ah, aightquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Film of serie of zo, bedoel ik hè
doe maar gwnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
even kijken of ik zin heb dit te editen
even srs zou je tot de een procent willen behoren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
door het slotje heen postenMACHTSMISBRUIK DIT KAN NIET WIJ ZIJN DE 99% OCCUPY KLB
Omdat zelfs SA niet tegen die prijzen op kan pompen en heel het Midden-Oosten weer in elkaar stortquote:
denk dat dat al wel zo is aangezien ik in nl woonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
even srs zou je tot de een procent willen behoren?
De 1% is altijd de beste procentquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
even srs zou je tot de een procent willen behoren?
Lekker man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat dat al wel zo is aangezien ik in nl woon
heel lekker loopt het sws allemaal niet, maar volgens mij wel jaquote:
top een procent van het westen bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat dat al wel zo is aangezien ik in nl woon
en toch doe ik geen fuck met al die privilegesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man.
Blank, hetero, man, west-europa.
jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
top een procent van het westen bedoel ik.
grgrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook tv maar niet echt tv kijken, groetjons
donequote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel lekker loopt het sws allemaal niet, maar volgens mij wel ja
Tot morgen G.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook tv maar niet echt tv kijken, groetjons
dankquote:
ik geloof graag dat ik me dan hetzelfde zou blijven gedragen, maar geen ideequote:
Niet eens alhoewel de huidige een procent een stuk beter is dan die uit het verleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De 1% is altijd de beste procent
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof graag dat ik me dan hetzelfde zou blijven gedragen, maar geen idee
Als vrouw heb je in West-Europa tegenwoordig meer privilegesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man.
Blank, hetero, man, west-europa.
Oud geld > self madequote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet eens alhoewel de huidige een procent een stuk beter is dan die uit het verleden.
Self made > oud geld.
nja, ik zou mezelf wss met duurdere alcohol en drugs naar de klote helpen maar ik zie mezelf ook niet opeens veranderen in een rechtse lul die totaal alle empathie verliest voor eenieder die het minder getroffen heeftquote:
Tuurlijk niet. Tot je een keer geld hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf wss met duurdere alcohol en drugs naar de klote helpen maar ik zie mezelf ook niet opeens veranderen in een rechtse lul die totaal alle empathie verliest voor eenieder die het minder getroffen heeft
ach, die kans is sowieso vrij kleinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Tot je een keer geld hebt.
Duurdere alcohol maakt alleen iets uit als je het ook leert waarderen. Een fles wijn van 50 euro heeft niet meer alcohol dan een fles van 5 euro, maar wel een veel complexere smaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf wss met duurdere alcohol en drugs naar de klote helpen maar ik zie mezelf ook niet opeens veranderen in een rechtse lul die totaal alle empathie verliest voor eenieder die het minder getroffen heeft
qua sterke drank is bijna alles beter dan de cheapste wodka, dus jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duurdere alcohol maakt alleen iets uit als je het ook leert waarderen. Een fles wijn van 50 euro heeft niet meer alcohol dan een fles van 5 euro, maar wel een veel complexere smaak.
Wat is de cheapste wodka.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua sterke drank is bijna alles beter dan de cheapste wodka, dus ja
voor mij het huismerk van gall & gall hier in de buurtquote:
sterkte.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor mij het huismerk van gall & gall hier in de buurt
Drink qua vodka alleen maar stoli dus zou niet wetenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua sterke drank is bijna alles beter dan de cheapste wodka, dus ja
kan me eigenlijk niet voorstellen dat er wodka bestaat die wel lekker isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte.
wodka moet je goed drinken of niet.
lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me eigenlijk niet voorstellen dat er wodka bestaat die wel lekker is
Ooit moet ik hier gewoon een tray van halen en pauperstyle dronken wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
zou wel gwn pitt bier blijven drinken want fuck de rest
doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooit moet ik hier gewoon een tray van halen en pauperstyle dronken worden
Denk je dat jouw Gall een ander huismerk heeft dan de rest ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor mij het huismerk van gall & gall hier in de buurt
doe mij maar 10 bieries en een stoli met ijsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drink qua vodka alleen maar stoli dus zou niet weten
nee dat ligt aan jouw leesskillsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat jouw Gall een ander huismerk heeft dan de rest ofzo
Drink gewoon iets fatsoenlijks joh, gek.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haal je dat bij de appie gwn?
nee jumboquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haal je dat bij de appie gwn?
Prima vodka, het is geen Kauffman ofzo(waar ik nu heel toevallig een fles van heb staan) maar vind het zelf heerlijk om te mixenquote:
Wodka*quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima vodka, het is geen Kauffman ofzo(waar ik nu heel toevallig een fles van heb staan) maar vind het zelf heerlijk om te mixen
Wil gewoon een keer proberenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drink gewoon iets fatsoenlijks joh, gek.
homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
maar vind het zelf heerlijk om te mixen
Euro korting toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh daar kom ik ook echt nooit![]()
Moet ik speciaal voor bier naar een aparte super
ja ookquote:
Невероятныйquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck Nederlandse spelling
quote:
quote:
quote:
Geen Strohrum 80% zuipenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima vodka, het is geen Kauffman ofzo(waar ik nu heel toevallig een fles van heb staan) maar vind het zelf heerlijk om te mixen
wow echt stoer manquote:
mooie vrouw, jammer dat ze geen tieten heeftquote:
Je moet het ook niet puur drinken hè?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry mijn smaakpapillen zijn niet op vierjarige leeftijd verkracht door mijn vader
ga maar weer wegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
mooie vrouw, jammer dat ze geen tieten heeft
Siliconequote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
mooie vrouw, jammer dat ze geen tieten heeft
Je moet het gewoon niet drinken als je geen alcohol probleem hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet puur drinken hè?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet drinken
ik mix het soms met cola, dat is wel lekker. Maar teveel is echt niet goed nee, kijk eens hoeveel erin zit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet drinken als je geen alcohol probleem hebt
omdat je down hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
En waarom heb ik niet zo'n succesvolle carrière als zij
Wie is zij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
En waarom heb ik niet zo'n succesvolle carrière als zij
Cola drinkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:33 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik mix het soms met cola, dat is wel lekker. Maar teveel is echt niet goed nee, kijk eens hoeveel erin zit.
Waarmee moet je dat spul dan mixen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cola drinkenAls mix
Untermensch gespot
Taylorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Swift
Of elke hedendaagse commerciële artiest die kutmuziek maakt eigenlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taylor![]()
![]()
Volgens mij is zij een beetje gek in haar hoofd, zou trouwen
Een ekte man drinkt vodka puurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:36 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarmee moet je dat spul dan mixen?
En puur ga ik het niet drinken, lijkt wel of ik dood ga man.
Taylor wil dat niet want,quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
T Swift haten ;')
Would marry and have lots of sex and baby's
Vodka drink ik niet echt, sowieso niet veel anders dan bier, rum en soms een wijntje #nohomoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een ekte man drinkt vodka puurGa een keer met Russen vergade.ren en we praten verder
dan zit jij elke dag te fappen op je zolderkamer terwijl zij rondslet denk ikquote:
jimmy plsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen tenzij je een moreel abject persoon bent.
Wrijf het er maar in ;quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zit jij elke dag te fappen op je zolderkamer terwijl zij rondslet denk ik
Is grapje swa, zou nooit vreemd gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen tenzij je een moreel abject persoon bent.
studentleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:01 schreef Aardbei16 het volgende:
Wat zijn jullie nog laat wakker zo op de maandagnacht zeg
Had je geen hbo moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:02 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik ook maar zit morgenvroeg weer in de schoolbanken hoor
Ja, waarom niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik doe WO, en dan nog. Alsof jij iedere dag tot 2 uur in je nest kan liggen.
Op zn vroegst 9 uur.quote:
Beter ga je gewoon wat kennis vergarenquote:
Een college binnenlopen voor kennisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon wat kennis vergaren![]()
Je weet dat je gewoon een willekeuring college binnen kunt lopen?
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op zn vroegst 9 uur.
Nou dan slaap ik 4-5 uur, prima toch.
Ja want dat ene college om 9 uur kijk ik gewoon terugquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik doe WO, en dan nog. Alsof jij iedere dag tot 2 uur in je nest kan liggen.
Mietje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.
bibliotheek wel ja, maar bij colleges werkt dat volgens mij niet zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon wat kennis vergaren![]()
Je weet dat je gewoon een willekeuring college binnen kunt lopen?
Ik doe dat srs wel eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een college binnenlopen voor kennis![]()
Homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.
Heb ik weleens gedaan maar na een tijdje vergeet ik het gewoon (of geen tijd) om terug te kijken, dus ik ga maar gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja want dat ene college om 9 uur kijk ik gewoon terug
Echt wel, ben wel regelmatig bij hoorcollege scheikunde te vinden ondanks dat het niet mijn studie is. Loop gewoon tijdens tussenuur mee naar binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
bibliotheek wel ja, maar bij colleges werkt dat volgens mij niet zo
Wrijf het er maar even inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen toch pas in de middag aanwezig hoeven te zijn
En werken kan ik mn eigen uren indelen.quote:
Dan moet het wel je studie zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Colleges zijn toch vaak een boek behandelen
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt wel, ben wel regelmatig bij hoorcollege scheikunde te vinden ondanks dat het niet mijn studie is. Loop gewoon tijdens tussenuur mee naar binnen
Ik download gewoon boeken van onderwerpen die me interesseren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet het wel je studie zijn![]()
Ik ga niet een boek kopen wat niet bij mijn studie past
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet het wel je studie zijn![]()
Ik ga niet een boek kopen wat niet bij mijn studie past
Alsof ze dat controlerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteit
dan kan ik sws net zo goed colleges op youtube kijken vanaf mijn zolderkamertjequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteit
idd, jij hebt ook gewoon een vriendinquote:
maar ik heb geen eigen uni dus dan gaat die vlieger niet opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel altijd aan mijn eigen uni ja
Haha, een WO studie die nog onder mijn prestudie staat.quote:
Ja snap ik maar ik vind ronsletten opzich al moreel abject.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is grapje swa, zou nooit vreemd gaan
Dit jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel van mijn profs zijn al blij als er iemand komt opdagen
Welke opleiding en wat bedoel je met hier btw in je vorige post?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ZZP thuis werken en een pretstudie doen
waarom stel je zoveel vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Welke opleiding en wat bedoel je met hier btw in je vorige post?
Er zijn vet veel mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben die uitkomen als homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja
Tenzij je 14 bent lijkt me geen reden om nog te twijfelen
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd, jij hebt ook gewoon een vriendin
Ik had laatst een college comparative religions met 6 man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Van die profs die helemaal enthousiast worden als een derde van de stoeltjes geveuld zijn
True maar hoe vaak gebeurd dat nouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn vet veel mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben die uitkomen als homo
gebeurtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
True maar hoe vaak gebeurd dat nou
Ik bedoel de UvA jij werkeloos tuigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik heb geen eigen uni dus dan gaat die vlieger niet op
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, een WO studie die nog onder mijn prestudie staat.
Lol
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel de UvA jij werkeloos tuig
Alsof ze dat controleren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonen
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik vind ronsletten opzich al moreel abject.
ik ben een brave burger en overtreed geen regelsquote:
Biologisch gezien is dit pure bullshit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
Vrij vaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
True maar hoe vaak gebeurd dat nou
Je moet trouw aan je partner zijn, ook als je niet getrouwd bent. Anders ben je een idioot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
Nou, ik stuur je over x aanta jaar wel een DM en dat laat ik je weten of in uit de kast ben gekomen of niet.quote:
Betekend dat je er een van de wouten ben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut net zeg je nog dat ik veel vragen stel.
Mogen nee. Kunnen ja. Ik ben ook wel eens bij een vriend in Utrecht aangeschoven. Het is niet dat ze collegepassen controleren ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonen
...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut net zeg je nog dat ik veel vragen stel.
is altijd een keuze voor slappelingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
Weet ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja wat nou, er is toch ook een hbo rechten?
Helemaal niet. Dit is kerkelijk pure bullshit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch gezien is dit pure bullshit.
quote:
Wat zou biologisch de reden voor een vrouw zijn om zichzelf onbeschermd 9 maanden te laten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is kerkelijk pure bullshit.
Ach, zolang dat volk vooral op internet populair blijft maak ik me niet drukquote:
oh hehe had geen idee. lijkt me best tof om bij de fbi te werken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betekend dat je er een van de wouten ben.
Vrouwen geilen qua nageslacht op sterke mannen en daarna op een man die ze kan onderhoudenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou biologisch de reden voor een vrouw zijn om zichzelf onbeschermd 9 maanden te laten?
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmenschoverheid die ze zo verachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, zolang dat volk vooral op internet populair blijft maak ik me niet druk
antifa wat een bazen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmensch overheid die ze zo verachten.
Och, toen de stoere antifa hier in Dover aan het vechten was waren hun labourmaatjes in London tegen niemand aan het protesteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmensch overheid die ze zo verachten.
Polen is goed bezigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen is er geen linkse partij meer met zetels
Ja, beetje raar dat juist Polen zo'n extreemrechts kutland is. Je zou denken dat ze beter moeten weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen is er geen linkse partij meer met zetels
Zeer goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:27 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Polen is goed bezig
Sowieso steekt het grootste gedeelte van oost Europa een middelvinger op naar de EU. Prachtig om te zien.
Wat heeft zo'n 70 jarige daar ook nog te zoeken eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
In Amerika is extreemlinks vooral heel boos op Sanders.
genot hoor.
Ze hebben nogal veel links meegemaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, beetje raar dat juist Polen zo'n extreemrechts kutland is. Je zou denken dat ze beter moeten weten.
oh krijgen we nu weer de hitler was links praatjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben nogal veel links meegemaakt.
Een walgelijke ideologie.
Het is niet prachtig dat west-Europa hun machtspositie kwijtraakt maar iig een goed om te zien dat ze de EU gewoon fucken daar in het oosten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goed.
Prachtig om te zien hoe west-europa hun machtspositie aan het kwijtraken is.
Hitler was een fijne kerel vergeleken met de sovjets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh krijgen we nu weer de hitler was links praatjes
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef Aardbei16 het volgende:
Het is niet prachtig dat west-Europa hun machtspositie kwijtraakt
Precies. Dat is juist jammer ipv mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
West-Europa is een volkje zonder ruggengraat.
mafkeesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hitler was een fijne kerel vergeleken met de sovjets.
Dan is het mooi dat ze hun macht kwijtraken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:31 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Precies. Dat is juist jammer ipv mooi.
Waarom zijn ze in Polen dan anti-sovjets en niet anti-hitlerquote:
Klopt maar ik had het liever anders gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het mooi dat ze hun macht kwijtraken.
domrechts is jammergenoeg ontstapt uit NWS blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh krijgen we nu weer de hitler was links praatjes
is er iemand die iets anders beweert dan? tis wel een beetje raar om pro-hitler te zijn als poolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
OMdat de sovjets alleen maar armoede en elende hebben gebracht
Ik ben niet pro-hitler.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
is er iemand die iets anders beweert dan? tis wel een beetje raar om pro-hitler te zijn als pool
hehe.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
is er iemand die iets anders beweert dan? tis wel een beetje raar om pro-hitler te zijn als pool
Dat zeg ik ook niet.quote:
Vertel dat de Poolse joden.quote:Maar ze waren beter voor Polen dan Sovjets.
Een van de weinige joden die een opstand hebben weten te forceren.quote:
lekker boeiendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vraag de overgrote meerderheid wie erger was.
oh dacht dat we het hadden over twee staatsvormen die al een behoorlijke tijd verdwenen zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Democratie is niet boeiend.
Fuck de meerderheid.
Waarvan de een een stuk kwalijker was voor het grootste gedeelte van de bevolking.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dacht dat we het hadden over twee staatsvormen die al een behoorlijke tijd verdwenen zijn
En waar eentje steeds minder te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
al is eentje wel bezig met een comeback
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarvan de een een stuk kwalijker was voor het grootste gedeelte van de bevolking.
quote:
je pogingen zijn behoorlijk zwak deze keerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi om te zien hoe erg je voor de joden bent.
Israelgod.
I know. Dat word echt een hel met opstaan straksquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:49 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus 4 uur des nachts alweer![]()
![]()
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:37 schreef Chai het volgende:
Kennen jullie die mop van DP die naar het werk ging?
HIJ GING NIET!
HAHHAHAHA
ik lig dubbelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:37 schreef Chai het volgende:
Kennen jullie die mop van DP die naar het werk ging?
HIJ GING NIET!
HAHHAHAHA
Je kiest er zelf voor om op te blijven voor bcs, klaploper.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.
Haha, heldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen reden meer om niet vegan te leven Crip.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
zou zeggen en lekker een muts op maar ja heh
hahahahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
zou zeggen en lekker een muts op maar ja heh
hehe true that, maakt het naar school gaan nu niet minder vervelend though.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om op te blijven voor bcs, klaploper.
probeer even via de dm te regelen wie van jullie kookt svpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man.
ja best wel, tot half vijf vandaag, jij?
Half uurtje langerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man.
ja best wel, tot half vijf vandaag, jij?
Nou ja zegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:11 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer even via de dm te regelen wie van jullie kookt svp
goeie klachtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:27 schreef zeer het volgende:
Mij is ten ore gekomen dat iedere iemand van de redactie gewoon notes van forumusers kan lezen. Waarom is dit? Ik vind notes toch best wel privé, en, bijvoorbeeld een schooljongetje die nog maar net op de wereld is hoeft mijn notes niet te lezen.
Aangezien je nogal makkelijk redactie van de frontpage wordt (Ik ben het immers zelf 2x geweest) vind ik het een beetje achterlijk dat iedereen die zomaar kan inzien. Redactie frontpage heeft namelijk helemaal niks te maken met wat ik op het forum doe.
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:27 schreef zeer het volgende:
Mij is ten ore gekomen dat iedere iemand van de redactie gewoon notes van forumusers kan lezen. Waarom is dit? Ik vind notes toch best wel privé, en, bijvoorbeeld een schooljongetje die nog maar net op de wereld is hoeft mijn notes niet te lezen.
Aangezien je nogal makkelijk redactie van de frontpage wordt (Ik ben het immers zelf 2x geweest) vind ik het een beetje achterlijk dat iedereen die zomaar kan inzien. Redactie frontpage heeft namelijk helemaal niks te maken met wat ik op het forum doe.
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:32 schreef hoink581 het volgende:
Wat.Kan Homofylax mijn notes doorlezen?
Link even het topic waar je uit aan het CNTR+V'en bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:36 schreef zeer het volgende:
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.
Verder lijk je er vooral een probleem mee te hebben dat Fylax ze kan inzien.
Fylax is FP-crew met modrechten en dat hoort bij het takenpakket.
We gaan in FB geen persoonlijke vetes uitvechten dus ik ga deze sluiten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.
Verder lijk je er vooral een probleem mee te hebben dat Fylax ze kan inzien.
Fylax is FP-crew met modrechten en dat hoort bij het takenpakket.
We gaan in FB geen persoonlijke vetes uitvechten dus ik ga deze sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |