Denk je dat jouw Gall een ander huismerk heeft dan de rest ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor mij het huismerk van gall & gall hier in de buurt
doe mij maar 10 bieries en een stoli met ijsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drink qua vodka alleen maar stoli dus zou niet weten
nee dat ligt aan jouw leesskillsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat jouw Gall een ander huismerk heeft dan de rest ofzo
Drink gewoon iets fatsoenlijks joh, gek.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haal je dat bij de appie gwn?
nee jumboquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haal je dat bij de appie gwn?
Prima vodka, het is geen Kauffman ofzo(waar ik nu heel toevallig een fles van heb staan) maar vind het zelf heerlijk om te mixenquote:
Wodka*quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima vodka, het is geen Kauffman ofzo(waar ik nu heel toevallig een fles van heb staan) maar vind het zelf heerlijk om te mixen
Wil gewoon een keer proberenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drink gewoon iets fatsoenlijks joh, gek.
homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
maar vind het zelf heerlijk om te mixen
Euro korting toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh daar kom ik ook echt nooit![]()
Moet ik speciaal voor bier naar een aparte super
ja ookquote:
Невероятныйquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck Nederlandse spelling
quote:
quote:
quote:
Geen Strohrum 80% zuipenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima vodka, het is geen Kauffman ofzo(waar ik nu heel toevallig een fles van heb staan) maar vind het zelf heerlijk om te mixen
wow echt stoer manquote:
mooie vrouw, jammer dat ze geen tieten heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |