ik geloof graag dat ik me dan hetzelfde zou blijven gedragen, maar geen ideequote:
Niet eens alhoewel de huidige een procent een stuk beter is dan die uit het verleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De 1% is altijd de beste procent
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof graag dat ik me dan hetzelfde zou blijven gedragen, maar geen idee
Als vrouw heb je in West-Europa tegenwoordig meer privilegesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man.
Blank, hetero, man, west-europa.
Oud geld > self madequote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet eens alhoewel de huidige een procent een stuk beter is dan die uit het verleden.
Self made > oud geld.
nja, ik zou mezelf wss met duurdere alcohol en drugs naar de klote helpen maar ik zie mezelf ook niet opeens veranderen in een rechtse lul die totaal alle empathie verliest voor eenieder die het minder getroffen heeftquote:
Tuurlijk niet. Tot je een keer geld hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf wss met duurdere alcohol en drugs naar de klote helpen maar ik zie mezelf ook niet opeens veranderen in een rechtse lul die totaal alle empathie verliest voor eenieder die het minder getroffen heeft
ach, die kans is sowieso vrij kleinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Tot je een keer geld hebt.
Duurdere alcohol maakt alleen iets uit als je het ook leert waarderen. Een fles wijn van 50 euro heeft niet meer alcohol dan een fles van 5 euro, maar wel een veel complexere smaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf wss met duurdere alcohol en drugs naar de klote helpen maar ik zie mezelf ook niet opeens veranderen in een rechtse lul die totaal alle empathie verliest voor eenieder die het minder getroffen heeft
qua sterke drank is bijna alles beter dan de cheapste wodka, dus jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duurdere alcohol maakt alleen iets uit als je het ook leert waarderen. Een fles wijn van 50 euro heeft niet meer alcohol dan een fles van 5 euro, maar wel een veel complexere smaak.
Wat is de cheapste wodka.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua sterke drank is bijna alles beter dan de cheapste wodka, dus ja
voor mij het huismerk van gall & gall hier in de buurtquote:
sterkte.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor mij het huismerk van gall & gall hier in de buurt
Drink qua vodka alleen maar stoli dus zou niet wetenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua sterke drank is bijna alles beter dan de cheapste wodka, dus ja
kan me eigenlijk niet voorstellen dat er wodka bestaat die wel lekker isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte.
wodka moet je goed drinken of niet.
lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me eigenlijk niet voorstellen dat er wodka bestaat die wel lekker is
Ooit moet ik hier gewoon een tray van halen en pauperstyle dronken wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
zou wel gwn pitt bier blijven drinken want fuck de rest
doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooit moet ik hier gewoon een tray van halen en pauperstyle dronken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |