quote:En wanneer iemand een wetenschappelijke theorie ontwikkeld heeft, dat niet overeenkomt
maar srs, dit doet mij pijnquote:Sahin beweerd
tr.antisemiet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
'Chimpansees zijn gemuteerde joden'
trouwens hugo, over de fp gesproken, ga eens spell checken
hoezoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hoop dat olie heul snel naar 3 dollar per vat gaat
Film of serie of zo, bedoel ik hèquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal weinig anders te vinden zijn dan astrotv en sekslijnen
ah, aightquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Film of serie of zo, bedoel ik hè
doe maar gwnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
even kijken of ik zin heb dit te editen
even srs zou je tot de een procent willen behoren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
door het slotje heen postenMACHTSMISBRUIK DIT KAN NIET WIJ ZIJN DE 99% OCCUPY KLB
Omdat zelfs SA niet tegen die prijzen op kan pompen en heel het Midden-Oosten weer in elkaar stortquote:
denk dat dat al wel zo is aangezien ik in nl woonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
even srs zou je tot de een procent willen behoren?
De 1% is altijd de beste procentquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
even srs zou je tot de een procent willen behoren?
Lekker man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat dat al wel zo is aangezien ik in nl woon
heel lekker loopt het sws allemaal niet, maar volgens mij wel jaquote:
top een procent van het westen bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat dat al wel zo is aangezien ik in nl woon
en toch doe ik geen fuck met al die privilegesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man.
Blank, hetero, man, west-europa.
jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
top een procent van het westen bedoel ik.
grgrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook tv maar niet echt tv kijken, groetjons
donequote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel lekker loopt het sws allemaal niet, maar volgens mij wel ja
Tot morgen G.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook tv maar niet echt tv kijken, groetjons
dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |