SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat maakt het juist cool, als je dat soort filmpjes in full hd op full screen kijkt voel je de spanning gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat nou vet, ik krijg gelijk hartaanval
nee johquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
even in de gaten houden of onze dp wat op fp gaat plaatzem
enige spanning die ik wil is als ik een spel op hard mode speelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat maakt het juist cool, als je dat soort filmpjes in full hd op full screen kijkt voel je de spanning gewoon
Nah, hij heeft morgen de eerste twee uur gymquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg tegen die Fylax eens dat ie moet gaan slapen, heeft over een paar uur weer school
Ik ga zo tv kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
'Chimpansees zijn gemuteerde joden'
trouwens hugo, over de fp gesproken, ga eens spell checken
wat ga je kijkenquote:
gym is belangrijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, hij heeft morgen de eerste twee uur gym
zal weinig anders te vinden zijn dan astrotv en sekslijnenquote:
had ik vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, hij heeft morgen de eerste twee uur gym
ik hoop voor Fylax dat hij niet zo'n tv heeftquote:
geordie shorequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal weinig anders te vinden zijn dan astrotv en sekslijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |