Nou, ik stuur je over x aanta jaar wel een DM en dat laat ik je weten of in uit de kast ben gekomen of niet.quote:
Betekend dat je er een van de wouten ben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut net zeg je nog dat ik veel vragen stel.
Mogen nee. Kunnen ja. Ik ben ook wel eens bij een vriend in Utrecht aangeschoven. Het is niet dat ze collegepassen controleren ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonen
...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut net zeg je nog dat ik veel vragen stel.
is altijd een keuze voor slappelingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
Weet ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja wat nou, er is toch ook een hbo rechten?
Helemaal niet. Dit is kerkelijk pure bullshit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch gezien is dit pure bullshit.
quote:
Wat zou biologisch de reden voor een vrouw zijn om zichzelf onbeschermd 9 maanden te laten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is kerkelijk pure bullshit.
Ach, zolang dat volk vooral op internet populair blijft maak ik me niet drukquote:
oh hehe had geen idee. lijkt me best tof om bij de fbi te werken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betekend dat je er een van de wouten ben.
Vrouwen geilen qua nageslacht op sterke mannen en daarna op een man die ze kan onderhoudenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou biologisch de reden voor een vrouw zijn om zichzelf onbeschermd 9 maanden te laten?
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmenschoverheid die ze zo verachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, zolang dat volk vooral op internet populair blijft maak ik me niet druk
antifa wat een bazen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmensch overheid die ze zo verachten.
Och, toen de stoere antifa hier in Dover aan het vechten was waren hun labourmaatjes in London tegen niemand aan het protesteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmensch overheid die ze zo verachten.
Polen is goed bezigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen is er geen linkse partij meer met zetels
Ja, beetje raar dat juist Polen zo'n extreemrechts kutland is. Je zou denken dat ze beter moeten weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen is er geen linkse partij meer met zetels
Zeer goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:27 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Polen is goed bezig
Sowieso steekt het grootste gedeelte van oost Europa een middelvinger op naar de EU. Prachtig om te zien.
Wat heeft zo'n 70 jarige daar ook nog te zoeken eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
In Amerika is extreemlinks vooral heel boos op Sanders.
genot hoor.
Ze hebben nogal veel links meegemaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, beetje raar dat juist Polen zo'n extreemrechts kutland is. Je zou denken dat ze beter moeten weten.
oh krijgen we nu weer de hitler was links praatjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben nogal veel links meegemaakt.
Een walgelijke ideologie.
Het is niet prachtig dat west-Europa hun machtspositie kwijtraakt maar iig een goed om te zien dat ze de EU gewoon fucken daar in het oosten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goed.
Prachtig om te zien hoe west-europa hun machtspositie aan het kwijtraken is.
Hitler was een fijne kerel vergeleken met de sovjets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh krijgen we nu weer de hitler was links praatjes
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef Aardbei16 het volgende:
Het is niet prachtig dat west-Europa hun machtspositie kwijtraakt
Precies. Dat is juist jammer ipv mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
West-Europa is een volkje zonder ruggengraat.
mafkeesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hitler was een fijne kerel vergeleken met de sovjets.
Dan is het mooi dat ze hun macht kwijtraken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:31 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Precies. Dat is juist jammer ipv mooi.
Waarom zijn ze in Polen dan anti-sovjets en niet anti-hitlerquote:
Klopt maar ik had het liever anders gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het mooi dat ze hun macht kwijtraken.
domrechts is jammergenoeg ontstapt uit NWS blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh krijgen we nu weer de hitler was links praatjes
is er iemand die iets anders beweert dan? tis wel een beetje raar om pro-hitler te zijn als poolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
OMdat de sovjets alleen maar armoede en elende hebben gebracht
Ik ben niet pro-hitler.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
is er iemand die iets anders beweert dan? tis wel een beetje raar om pro-hitler te zijn als pool
hehe.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
is er iemand die iets anders beweert dan? tis wel een beetje raar om pro-hitler te zijn als pool
Dat zeg ik ook niet.quote:
Vertel dat de Poolse joden.quote:Maar ze waren beter voor Polen dan Sovjets.
Een van de weinige joden die een opstand hebben weten te forceren.quote:
lekker boeiendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vraag de overgrote meerderheid wie erger was.
oh dacht dat we het hadden over twee staatsvormen die al een behoorlijke tijd verdwenen zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Democratie is niet boeiend.
Fuck de meerderheid.
Waarvan de een een stuk kwalijker was voor het grootste gedeelte van de bevolking.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dacht dat we het hadden over twee staatsvormen die al een behoorlijke tijd verdwenen zijn
En waar eentje steeds minder te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
al is eentje wel bezig met een comeback
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarvan de een een stuk kwalijker was voor het grootste gedeelte van de bevolking.
quote:
je pogingen zijn behoorlijk zwak deze keerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi om te zien hoe erg je voor de joden bent.
Israelgod.
I know. Dat word echt een hel met opstaan straksquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:49 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus 4 uur des nachts alweer![]()
![]()
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:37 schreef Chai het volgende:
Kennen jullie die mop van DP die naar het werk ging?
HIJ GING NIET!
HAHHAHAHA
ik lig dubbelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:37 schreef Chai het volgende:
Kennen jullie die mop van DP die naar het werk ging?
HIJ GING NIET!
HAHHAHAHA
Je kiest er zelf voor om op te blijven voor bcs, klaploper.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.
Haha, heldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen reden meer om niet vegan te leven Crip.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
zou zeggen en lekker een muts op maar ja heh
hahahahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
zou zeggen en lekker een muts op maar ja heh
hehe true that, maakt het naar school gaan nu niet minder vervelend though.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om op te blijven voor bcs, klaploper.
probeer even via de dm te regelen wie van jullie kookt svpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man.
ja best wel, tot half vijf vandaag, jij?
Half uurtje langerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man.
ja best wel, tot half vijf vandaag, jij?
Nou ja zegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:11 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer even via de dm te regelen wie van jullie kookt svp
goeie klachtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:27 schreef zeer het volgende:
Mij is ten ore gekomen dat iedere iemand van de redactie gewoon notes van forumusers kan lezen. Waarom is dit? Ik vind notes toch best wel privé, en, bijvoorbeeld een schooljongetje die nog maar net op de wereld is hoeft mijn notes niet te lezen.
Aangezien je nogal makkelijk redactie van de frontpage wordt (Ik ben het immers zelf 2x geweest) vind ik het een beetje achterlijk dat iedereen die zomaar kan inzien. Redactie frontpage heeft namelijk helemaal niks te maken met wat ik op het forum doe.
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:27 schreef zeer het volgende:
Mij is ten ore gekomen dat iedere iemand van de redactie gewoon notes van forumusers kan lezen. Waarom is dit? Ik vind notes toch best wel privé, en, bijvoorbeeld een schooljongetje die nog maar net op de wereld is hoeft mijn notes niet te lezen.
Aangezien je nogal makkelijk redactie van de frontpage wordt (Ik ben het immers zelf 2x geweest) vind ik het een beetje achterlijk dat iedereen die zomaar kan inzien. Redactie frontpage heeft namelijk helemaal niks te maken met wat ik op het forum doe.
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:32 schreef hoink581 het volgende:
Wat.Kan Homofylax mijn notes doorlezen?
Link even het topic waar je uit aan het CNTR+V'en bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:36 schreef zeer het volgende:
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.
Verder lijk je er vooral een probleem mee te hebben dat Fylax ze kan inzien.
Fylax is FP-crew met modrechten en dat hoort bij het takenpakket.
We gaan in FB geen persoonlijke vetes uitvechten dus ik ga deze sluiten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.
Verder lijk je er vooral een probleem mee te hebben dat Fylax ze kan inzien.
Fylax is FP-crew met modrechten en dat hoort bij het takenpakket.
We gaan in FB geen persoonlijke vetes uitvechten dus ik ga deze sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |