quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
zou zeggen en lekker een muts op maar ja heh
hahahahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
zou zeggen en lekker een muts op maar ja heh
hehe true that, maakt het naar school gaan nu niet minder vervelend though.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om op te blijven voor bcs, klaploper.
probeer even via de dm te regelen wie van jullie kookt svpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man.
ja best wel, tot half vijf vandaag, jij?
Half uurtje langerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man.
ja best wel, tot half vijf vandaag, jij?
Nou ja zegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:11 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer even via de dm te regelen wie van jullie kookt svp
goeie klachtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:27 schreef zeer het volgende:
Mij is ten ore gekomen dat iedere iemand van de redactie gewoon notes van forumusers kan lezen. Waarom is dit? Ik vind notes toch best wel privé, en, bijvoorbeeld een schooljongetje die nog maar net op de wereld is hoeft mijn notes niet te lezen.
Aangezien je nogal makkelijk redactie van de frontpage wordt (Ik ben het immers zelf 2x geweest) vind ik het een beetje achterlijk dat iedereen die zomaar kan inzien. Redactie frontpage heeft namelijk helemaal niks te maken met wat ik op het forum doe.
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:27 schreef zeer het volgende:
Mij is ten ore gekomen dat iedere iemand van de redactie gewoon notes van forumusers kan lezen. Waarom is dit? Ik vind notes toch best wel privé, en, bijvoorbeeld een schooljongetje die nog maar net op de wereld is hoeft mijn notes niet te lezen.
Aangezien je nogal makkelijk redactie van de frontpage wordt (Ik ben het immers zelf 2x geweest) vind ik het een beetje achterlijk dat iedereen die zomaar kan inzien. Redactie frontpage heeft namelijk helemaal niks te maken met wat ik op het forum doe.
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:32 schreef hoink581 het volgende:
Wat.Kan Homofylax mijn notes doorlezen?
Link even het topic waar je uit aan het CNTR+V'en bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:36 schreef zeer het volgende:
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.
Verder lijk je er vooral een probleem mee te hebben dat Fylax ze kan inzien.
Fylax is FP-crew met modrechten en dat hoort bij het takenpakket.
We gaan in FB geen persoonlijke vetes uitvechten dus ik ga deze sluiten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is omdat het notesysteem voor het forum en de FP hetzelfde is.
Verder lijk je er vooral een probleem mee te hebben dat Fylax ze kan inzien.
Fylax is FP-crew met modrechten en dat hoort bij het takenpakket.
We gaan in FB geen persoonlijke vetes uitvechten dus ik ga deze sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |