oh dacht dat we het hadden over twee staatsvormen die al een behoorlijke tijd verdwenen zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Democratie is niet boeiend.
Fuck de meerderheid.
Waarvan de een een stuk kwalijker was voor het grootste gedeelte van de bevolking.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dacht dat we het hadden over twee staatsvormen die al een behoorlijke tijd verdwenen zijn
En waar eentje steeds minder te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
al is eentje wel bezig met een comeback
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarvan de een een stuk kwalijker was voor het grootste gedeelte van de bevolking.
quote:
je pogingen zijn behoorlijk zwak deze keerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi om te zien hoe erg je voor de joden bent.
Israelgod.
I know. Dat word echt een hel met opstaan straksquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:49 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus 4 uur des nachts alweer![]()
![]()
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:37 schreef Chai het volgende:
Kennen jullie die mop van DP die naar het werk ging?
HIJ GING NIET!
HAHHAHAHA
ik lig dubbelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:37 schreef Chai het volgende:
Kennen jullie die mop van DP die naar het werk ging?
HIJ GING NIET!
HAHHAHAHA
Je kiest er zelf voor om op te blijven voor bcs, klaploper.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.
Haha, heldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja dp slaapt nu wel uit terwijl ik zonder slaap naar school moet.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 06:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen reden meer om niet vegan te leven Crip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |