Nou, ik stuur je over x aanta jaar wel een DM en dat laat ik je weten of in uit de kast ben gekomen of niet.quote:
Betekend dat je er een van de wouten ben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut net zeg je nog dat ik veel vragen stel.
Mogen nee. Kunnen ja. Ik ben ook wel eens bij een vriend in Utrecht aangeschoven. Het is niet dat ze collegepassen controleren ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonen
...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut net zeg je nog dat ik veel vragen stel.
is altijd een keuze voor slappelingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
Weet ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja wat nou, er is toch ook een hbo rechten?
Helemaal niet. Dit is kerkelijk pure bullshit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch gezien is dit pure bullshit.
quote:
Wat zou biologisch de reden voor een vrouw zijn om zichzelf onbeschermd 9 maanden te laten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is kerkelijk pure bullshit.
Ach, zolang dat volk vooral op internet populair blijft maak ik me niet drukquote:
oh hehe had geen idee. lijkt me best tof om bij de fbi te werken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betekend dat je er een van de wouten ben.
Vrouwen geilen qua nageslacht op sterke mannen en daarna op een man die ze kan onderhoudenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou biologisch de reden voor een vrouw zijn om zichzelf onbeschermd 9 maanden te laten?
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmenschoverheid die ze zo verachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, zolang dat volk vooral op internet populair blijft maak ik me niet druk
antifa wat een bazen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmensch overheid die ze zo verachten.
Och, toen de stoere antifa hier in Dover aan het vechten was waren hun labourmaatjes in London tegen niemand aan het protesteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra dat groepje kneuzen de antifa irl tegenkomt rennen ze meteen huilend naar de politie van de linkse policorgutmensch overheid die ze zo verachten.
Polen is goed bezigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen is er geen linkse partij meer met zetels
Ja, beetje raar dat juist Polen zo'n extreemrechts kutland is. Je zou denken dat ze beter moeten weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen is er geen linkse partij meer met zetels
Zeer goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:27 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Polen is goed bezig
Sowieso steekt het grootste gedeelte van oost Europa een middelvinger op naar de EU. Prachtig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |