Welke opleiding en wat bedoel je met hier btw in je vorige post?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ZZP thuis werken en een pretstudie doen
waarom stel je zoveel vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Welke opleiding en wat bedoel je met hier btw in je vorige post?
Er zijn vet veel mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben die uitkomen als homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja
Tenzij je 14 bent lijkt me geen reden om nog te twijfelen
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd, jij hebt ook gewoon een vriendin
Ik had laatst een college comparative religions met 6 man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Van die profs die helemaal enthousiast worden als een derde van de stoeltjes geveuld zijn
True maar hoe vaak gebeurd dat nouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn vet veel mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben die uitkomen als homo
gebeurtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
True maar hoe vaak gebeurd dat nou
Ik bedoel de UvA jij werkeloos tuigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik heb geen eigen uni dus dan gaat die vlieger niet op
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, een WO studie die nog onder mijn prestudie staat.
Lol
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel de UvA jij werkeloos tuig
Alsof ze dat controleren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonen
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik vind ronsletten opzich al moreel abject.
ik ben een brave burger en overtreed geen regelsquote:
Biologisch gezien is dit pure bullshit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
Vrij vaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
True maar hoe vaak gebeurd dat nou
Je moet trouw aan je partner zijn, ook als je niet getrouwd bent. Anders ben je een idioot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |