Heb ik weleens gedaan maar na een tijdje vergeet ik het gewoon (of geen tijd) om terug te kijken, dus ik ga maar gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja want dat ene college om 9 uur kijk ik gewoon terug
Echt wel, ben wel regelmatig bij hoorcollege scheikunde te vinden ondanks dat het niet mijn studie is. Loop gewoon tijdens tussenuur mee naar binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
bibliotheek wel ja, maar bij colleges werkt dat volgens mij niet zo
Wrijf het er maar even inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen toch pas in de middag aanwezig hoeven te zijn
En werken kan ik mn eigen uren indelen.quote:
Dan moet het wel je studie zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Colleges zijn toch vaak een boek behandelen
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt wel, ben wel regelmatig bij hoorcollege scheikunde te vinden ondanks dat het niet mijn studie is. Loop gewoon tijdens tussenuur mee naar binnen
Ik download gewoon boeken van onderwerpen die me interesseren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet het wel je studie zijn![]()
Ik ga niet een boek kopen wat niet bij mijn studie past
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet het wel je studie zijn![]()
Ik ga niet een boek kopen wat niet bij mijn studie past
Alsof ze dat controlerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteit
dan kan ik sws net zo goed colleges op youtube kijken vanaf mijn zolderkamertjequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteit
idd, jij hebt ook gewoon een vriendinquote:
maar ik heb geen eigen uni dus dan gaat die vlieger niet opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel altijd aan mijn eigen uni ja
Haha, een WO studie die nog onder mijn prestudie staat.quote:
Ja snap ik maar ik vind ronsletten opzich al moreel abject.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is grapje swa, zou nooit vreemd gaan
Dit jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel van mijn profs zijn al blij als er iemand komt opdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |