Is grapje swa, zou nooit vreemd gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen tenzij je een moreel abject persoon bent.
studentleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:01 schreef Aardbei16 het volgende:
Wat zijn jullie nog laat wakker zo op de maandagnacht zeg
Had je geen hbo moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:02 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik ook maar zit morgenvroeg weer in de schoolbanken hoor
Ja, waarom niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik doe WO, en dan nog. Alsof jij iedere dag tot 2 uur in je nest kan liggen.
Op zn vroegst 9 uur.quote:
Beter ga je gewoon wat kennis vergarenquote:
Een college binnenlopen voor kennisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon wat kennis vergaren![]()
Je weet dat je gewoon een willekeuring college binnen kunt lopen?
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op zn vroegst 9 uur.
Nou dan slaap ik 4-5 uur, prima toch.
Ja want dat ene college om 9 uur kijk ik gewoon terugquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik doe WO, en dan nog. Alsof jij iedere dag tot 2 uur in je nest kan liggen.
Mietje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.
bibliotheek wel ja, maar bij colleges werkt dat volgens mij niet zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon wat kennis vergaren![]()
Je weet dat je gewoon een willekeuring college binnen kunt lopen?
Ik doe dat srs wel eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een college binnenlopen voor kennis![]()
Homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |