Je moet het ook niet puur drinken hè?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry mijn smaakpapillen zijn niet op vierjarige leeftijd verkracht door mijn vader
ga maar weer wegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
mooie vrouw, jammer dat ze geen tieten heeft
Siliconequote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
mooie vrouw, jammer dat ze geen tieten heeft
Je moet het gewoon niet drinken als je geen alcohol probleem hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet puur drinken hè?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet drinken
ik mix het soms met cola, dat is wel lekker. Maar teveel is echt niet goed nee, kijk eens hoeveel erin zit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet drinken als je geen alcohol probleem hebt
omdat je down hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
En waarom heb ik niet zo'n succesvolle carrière als zij
Wie is zij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
En waarom heb ik niet zo'n succesvolle carrière als zij
Cola drinkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:33 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik mix het soms met cola, dat is wel lekker. Maar teveel is echt niet goed nee, kijk eens hoeveel erin zit.
Waarmee moet je dat spul dan mixen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cola drinkenAls mix
Untermensch gespot
Taylorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Swift
Of elke hedendaagse commerciële artiest die kutmuziek maakt eigenlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taylor![]()
![]()
Volgens mij is zij een beetje gek in haar hoofd, zou trouwen
Een ekte man drinkt vodka puurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:36 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarmee moet je dat spul dan mixen?
En puur ga ik het niet drinken, lijkt wel of ik dood ga man.
Taylor wil dat niet want,quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
T Swift haten ;')
Would marry and have lots of sex and baby's
Vodka drink ik niet echt, sowieso niet veel anders dan bier, rum en soms een wijntje #nohomoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een ekte man drinkt vodka puurGa een keer met Russen vergade.ren en we praten verder
dan zit jij elke dag te fappen op je zolderkamer terwijl zij rondslet denk ikquote:
jimmy plsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen tenzij je een moreel abject persoon bent.
Wrijf het er maar in ;quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zit jij elke dag te fappen op je zolderkamer terwijl zij rondslet denk ik
Is grapje swa, zou nooit vreemd gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen tenzij je een moreel abject persoon bent.
studentleefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:01 schreef Aardbei16 het volgende:
Wat zijn jullie nog laat wakker zo op de maandagnacht zeg
Had je geen hbo moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:02 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik ook maar zit morgenvroeg weer in de schoolbanken hoor
Ja, waarom niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik doe WO, en dan nog. Alsof jij iedere dag tot 2 uur in je nest kan liggen.
Op zn vroegst 9 uur.quote:
Beter ga je gewoon wat kennis vergarenquote:
Een college binnenlopen voor kennisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon wat kennis vergaren![]()
Je weet dat je gewoon een willekeuring college binnen kunt lopen?
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op zn vroegst 9 uur.
Nou dan slaap ik 4-5 uur, prima toch.
Ja want dat ene college om 9 uur kijk ik gewoon terugquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
ik doe WO, en dan nog. Alsof jij iedere dag tot 2 uur in je nest kan liggen.
Mietje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.
bibliotheek wel ja, maar bij colleges werkt dat volgens mij niet zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon wat kennis vergaren![]()
Je weet dat je gewoon een willekeuring college binnen kunt lopen?
Ik doe dat srs wel eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een college binnenlopen voor kennis![]()
Homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet kunnen functioneren met 4 uur slaap eerlijk gezegd. Val dan rond het middaguur gewoon om.
Heb ik weleens gedaan maar na een tijdje vergeet ik het gewoon (of geen tijd) om terug te kijken, dus ik ga maar gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja want dat ene college om 9 uur kijk ik gewoon terug
Echt wel, ben wel regelmatig bij hoorcollege scheikunde te vinden ondanks dat het niet mijn studie is. Loop gewoon tijdens tussenuur mee naar binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
bibliotheek wel ja, maar bij colleges werkt dat volgens mij niet zo
Wrijf het er maar even inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen toch pas in de middag aanwezig hoeven te zijn
En werken kan ik mn eigen uren indelen.quote:
Dan moet het wel je studie zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Colleges zijn toch vaak een boek behandelen
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt wel, ben wel regelmatig bij hoorcollege scheikunde te vinden ondanks dat het niet mijn studie is. Loop gewoon tijdens tussenuur mee naar binnen
Ik download gewoon boeken van onderwerpen die me interesseren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet het wel je studie zijn![]()
Ik ga niet een boek kopen wat niet bij mijn studie past
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet het wel je studie zijn![]()
Ik ga niet een boek kopen wat niet bij mijn studie past
Alsof ze dat controlerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteit
dan kan ik sws net zo goed colleges op youtube kijken vanaf mijn zolderkamertjequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet jouw studie, maar je bent wel student aan die universiteit
idd, jij hebt ook gewoon een vriendinquote:
maar ik heb geen eigen uni dus dan gaat die vlieger niet opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel altijd aan mijn eigen uni ja
Haha, een WO studie die nog onder mijn prestudie staat.quote:
Ja snap ik maar ik vind ronsletten opzich al moreel abject.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is grapje swa, zou nooit vreemd gaan
Dit jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel van mijn profs zijn al blij als er iemand komt opdagen
Welke opleiding en wat bedoel je met hier btw in je vorige post?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ZZP thuis werken en een pretstudie doen
waarom stel je zoveel vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Welke opleiding en wat bedoel je met hier btw in je vorige post?
Er zijn vet veel mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben die uitkomen als homoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja
Tenzij je 14 bent lijkt me geen reden om nog te twijfelen
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd, jij hebt ook gewoon een vriendin
Ik had laatst een college comparative religions met 6 man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Van die profs die helemaal enthousiast worden als een derde van de stoeltjes geveuld zijn
True maar hoe vaak gebeurd dat nouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn vet veel mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben die uitkomen als homo
gebeurtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
True maar hoe vaak gebeurd dat nou
Ik bedoel de UvA jij werkeloos tuigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik heb geen eigen uni dus dan gaat die vlieger niet op
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, een WO studie die nog onder mijn prestudie staat.
Lol
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel de UvA jij werkeloos tuig
Alsof ze dat controleren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ik bedoelde dat ik geen student ben en dus niet zomaar bij een random universiteit colleges bij mag wonen
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik vind ronsletten opzich al moreel abject.
ik ben een brave burger en overtreed geen regelsquote:
Biologisch gezien is dit pure bullshit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
Vrij vaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
True maar hoe vaak gebeurd dat nou
Je moet trouw aan je partner zijn, ook als je niet getrouwd bent. Anders ben je een idioot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind vreemdgaan abject maar aan de andere kant weet ik ook dat de mens niet monogaam is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |