SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 14:26:54 ]
Hee Rotterdamse denkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan mag je ondanks je liefdesverdriet God op je blote knietjes danken dat je ze kwijt bent.
Maar ben je niet eens een Brabander dan.
Nee, biblebelt G. Maar boeit me nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan mag je ondanks je liefdesverdriet God op je blote knietjes danken dat je ze kwijt bent.
Maar ben je niet eens een Brabander dan.
Ja, zoiets. handje vol ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, Helmond kent toch maar 3-4 meisjes?
Lieve Kitty,quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mascara en foundation van een chick op mn labjas omdat ze moest huilen mkayyy. Ben ook zò goed in troosten ja.
Biblebelt strekt zich van Zeeland tot de Veluwe. Waar moet ik je situeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, biblebelt G. Maar boeit me nietKan mezelf wel bestempelen als een fanatiek supporter hoor
suc6quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
Vraag me heel de dag al af waar ik zin in heb, maar wil gewoon een lekkere meid neuqen.
Gewoon even naar Antwerpen toe, hoe heet die straat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
Vraag me heel de dag al af waar ik zin in heb, maar wil gewoon een lekkere meid neuqen.
Schipperskwartier heet die wijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon even naar Antwerpen toe, hoe heet die straat?
ja mag ik even god kkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geef haar even ruimte om te acclimatiseren man
ik wil anders. ik wil verandering.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
we hebben nooit anders gedaan
Kootwijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Biblebelt strekt zich van Zeeland tot de Veluwe. Waar moet ik je situeren.
heb gister 1 pak bounty ijsrepen gegeten, 2 pakjes ramen, 1 pak tresor en twee italiaanse bollen met rookvleesquote:
Daar had je de hele dag voor nodig? Is je buurvrouw er niet dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
alsof je dat niet weetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon even naar Antwerpen toe, hoe heet die straat?
bountyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb gister 1 pak bounty ijsrepen gegeten, 2 pakjes ramen, 1 pak tresor en twee italiaanse bollen met rookvlees
Nee die zie ik vrijdag pas weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar had je de hele dag voor nodig? Is je buurvrouw er niet dan.
jij bent inmiddels met heel fok getrouwdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bounty
ramen
tresor
italiaanse bollen met rookvlees
zullen we xje trouwen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bounty
ramen
tresor
italiaanse bollen met rookvlees
zullen we xje trouwen
lust geen afgelikte boterhamquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent inmiddels met heel fok getrouwd
dat is absoluut niet waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent inmiddels met heel fok getrouwd
heey ben jij een meisje? alles goed? met mij welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
lust geen afgelikte boterham
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
lust geen afgelikte boterham
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is absoluut niet waar
en houses was er gewoon eerst
Kantoormeid net was wel ge-interesseerd, maar binnen de kortste keren had ze het over 'r vriendje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Rolschaatsenflirt met dit weer is ook niks natuurlijk
neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heey ben jij een meisje? alles goed? met mij wel
TR wegens haatzaaienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
Im a Hijabi girl,
in the western world,
life Islamic,
Its fantastic
You cant see my hair
Or touch me anywhere
Cmon donald
Lets go donald
Ban ban ban mee
Come on donald , lets go donald
Ban ban ban me
inb4 dolan plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
Im a Hijabi girl,
in the western world,
life Islamic,
Its fantastic
You cant see my hair
Or touch me anywhere
Cmon donald
Lets go donald
Ban ban ban mee
Come on donald , lets go donald
Ban ban ban me
wat een hosselbaas ben je ook, beetje smalltalk en ze willen je alquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kantoormeid net was wel ge-interesseerd, maar binnen de kortste keren had ze het over 'r vriendje.
dan vraag ik mij af hoe jij signalen interpreteert nielsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kantoormeid net was wel ge-interesseerd, maar binnen de kortste keren had ze het over 'r vriendje.
echt zin om rolschaatsen in je anus te steken terwijl houses kijktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skates helpen wel moet ik zeggen. Hoef ze niet eens aan te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een hosselbaas ben je ook, beetje smalltalk en ze willen je al
ah dat werkt ook zo met gitarenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skates helpen wel moet ik zeggen. Hoef ze niet eens aan te hebben.
je goddelijke lijf zeker, of begin je daar gewoon over? geef ons eens tips hoe jij ze zo snel wet as fuck krijgtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skates helpen wel moet ik zeggen. Hoef ze niet eens aan te hebben.
emmertje water en een sponsje toch ;pquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je goddelijke lijf zeker, of begin je daar gewoon over? geef ons eens tips hoe jij ze zo snel wet as fuck krijgt
Van het uitzendbureau?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lijkt mij zo fucking geil he dan met zo'n dikke laag kaas erop die is gesmolten en lichtjes gebruindquote:
Nee ik droeg m'n skates bij me, was aan het regenen. Begint die meid over skaten tegen me. Vooral omdat het old-skool rollerskates zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je goddelijke lijf zeker, of begin je daar gewoon over? geef ons eens tips hoe jij ze zo snel wet as fuck krijgt
kom het eten bij mij in het restaurant, zal je persoonlijk bedienenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt mij zo fucking geil he dan met zo'n dikke laag kaas erop die is gesmolten en lichtjes gebruind
oh zou er sex mee hebben/10
Ja? Zou je het lekker in je mondje laten glijden en het vervolgens gulzig te slikken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt mij zo fucking geil he dan met zo'n dikke laag kaas erop die is gesmolten en lichtjes gebruind
oh zou er sex mee hebben/10
geloof me, niels weet wanneer een dame zijn dick wil. Overal ter wereld zelfs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Van het uitzendbureau?
Misschien had ze het binnen de kortste keren over haar vriendje, omdat ze bij jou interesse bemerkte, maar zelf niet geïnteresseerd was.
Oh, dat is wel direct een match dan, ja. Ideaal, zo in je schoot geworpen. Wat deed jij met skates onder je arm.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik droeg m'n skates bij me, was aan het regenen. Begint die meid over skaten tegen me. Vooral omdat het old-skool rollerskates zijn.
Alleen als je niets anders aan hebt dan een schortje ;$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom het eten bij mij in het restaurant, zal je persoonlijk bedienen
ze druipte voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik droeg m'n skates bij me, was aan het regenen. Begint die meid over skaten tegen me. Vooral omdat het old-skool rollerskates zijn.
Is dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geloof me, niels weet wanneer een dame zijn dick wil. Overal ter wereld zelfs.
Ja en ik zou wat uit mijn mond druipt over mijn tieten uitsmerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja? Zou je het lekker in je mondje laten glijden en het vervolgens gulzig te slikken?
hosselen toch, ken je publiekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, dat is wel direct een match dan, ja. Ideaal, zo in je schoot geworpen. Wat deed jij met skates onder je arm.
mijn vriend wil dit ook tfoe viezeriken zijn jullie wallaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen als je niets anders aan hebt dan een schortje ;$
zorg ervoor dat je hoofddoek wel goed blijft zitten, niet te wild smeren dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik zou wat uit mijn mond druipt over mijn tieten uitsmeren
jouw vriend knows whatsuppquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn vriend wil dit ook tfoe viezeriken zijn jullie walla
Je moet het uitspugen en ermee spelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik zou wat uit mijn mond druipt over mijn tieten uitsmeren
Een puppy werkt ook goed. Beetje te makkelijk zelfs misschien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hosselen toch, ken je publiek
daarom ga ik ook altijd met mijn baby neefje naar de supermarkt om daar meisjes op te pikken, dat werkt jongen
lkkre uiensoep spitswapquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet het uitspugen en ermee spelen
thnks voor de tipquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zorg ervoor dat je hoofddoek wel goed blijft zitten, niet te wild smeren dus
je neefje voor hond uitmakenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een puppy werkt ook goed. Beetje te makkelijk zelfs misschien.
dus dat doe je ermeequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niet bij kattenvrouwtjes xdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een puppy werkt ook goed. Beetje te makkelijk zelfs misschien.
spuug het uit en lik het vervolgens weer gulzig opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
oei dat vind ik naar. ik wil ook gewoon met je kunnen praten zonder gelijk te worden benadeeld door je aangeboren afkeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
ik denk dat ik gewoon zo ben eiglk weenie
9gag roept en wilt zn uitgemolken grap terugquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zag je dat? Daar gaat m'n care.
nee zag m niet en boeit me niet, en nu opgerotquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zag je dat? Daar gaat m'n care.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee zag m niet en boeit me niet, en nu opgerot
kom maar in m'n armen ik bescherm je nohommelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
oei dat vind ik naar. ik wil ook gewoon met je kunnen praten zonder gelijk te worden benadeeld door je aangeboren afkeer.
hoe gaan we dit bereiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
oei dat vind ik naar. ik wil ook gewoon met je kunnen praten zonder gelijk te worden benadeeld door je aangeboren afkeer.
jezus hoe hou je het vol manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ik heb hier vast contract voor 40 uur in de week.
luie turreeeeekkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jezus hoe hou je het vol man
ik werd helemaal gek op stage, zo benauwd kreeg ik het ervan
ik ga later echt max 4 dagen p/w werken hoor
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
niks luis aan 4x9 = 36 uur werken ??quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je klinkt als een communicatiestudente.
boehoe iedereen werkt 40 uur in de week maar ik hou dat niet vol hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks luis aan 4x9 = 36 uur werken ??
of 32 ?
lekker leven om te werken mentaliteit!!!
als iedereen van de brug springt doe jij dat ook maar ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
boehoe iedereen werkt 40 uur in de week maar ik hou dat niet vol hoor
waar werd je precies gek van? omgeving?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
niemand houdt dat eigenlijk volquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als het 36 uur is dan is 4x9 wel ideaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
of 32 ?
gebrek aan vrijheidquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar werd je precies gek van? omgeving?
lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als iedereen van de brug springt doe jij dat ook maar ?
Mja, met een contract van 36 uur zodat ze lekker vrije uurtjes opbouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En dan doe je bedrijfseconomie? Jij gaat het nog moeilijk krijgen knul.
tja, dan kan je het vergeten. misschien iets zoeken zodat je veel onderweg bent, maar dat is dan ook maar schijnvrijheid.quote:
thnks captain obviousquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aldus crip die het heeft over uitspugen en weer oplikken
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb dan nog mazzel gehad dat ik in de herfst/winter maanden stage liep
je ziet serieus gewoon geen daglicht... in het donker naar je werk en in het donker weer naar huiswtf man
alles is maakbaar bbyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzo
Of Dima Knolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzo
Had je die kennis maar in huis, hèquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb de mijne wel zelf ontworpen, maar mijn site staat al 2 jaar in de steigers omdat ik niet weet wat ik er mee moet.
Heb je juist pech mee gehad. Wanneer de dagen langer worden en je nog buiten kan zijn in daglicht voelt het alweer heel anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
je ziet serieus gewoon geen daglicht... in het donker naar je werk en in het donker weer naar huiswtf man
Ja dat kan nog wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
of 32 ?
Veluwequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Biblebelt strekt zich van Zeeland tot de Veluwe. Waar moet ik je situeren.
ik zei eerst dat ik van je hield, let eens opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nu nog een keer
Denk dat hij jouw sub wil worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
afknapper hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent zelf uitgemolkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef Crip het volgende:
[..]
9gag roept en wilt zn uitgemolken grap terug
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.quote:
krijg teveel complimenten en liefdesverklaringen, hou het niet meer bij allemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zei eerst dat ik van je hield, let eens op
Eigen baas worden kan dan toch? Heb je redelijke vrijheid. Oja, dat versta je onder 'eruit vechten'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
ja ik snap wat je bedoeld maar mn geluk bedoelde ik meer op dat het me minder uitmaakt om in de wintermaanden stage lopen omdat het weer toch vaak verrot isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je juist pech mee gehad. Wanneer de dagen langer worden en je nog buiten kan zijn in daglicht voelt het alweer heel anders.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg teveel complimenten en liefdesverklaringen, hou het niet meer bij allemaal.
quote:
Dat is altijd de oplossing voor meer vrijheid. Gaat meestal wel gepaard met meer uren. Zie hem ook geen eigen baas worden als hij al moeite heeft met meisjes aanspreken, hoe ga je dan met klanten om? Moet nog de eerste eigen baas tegenkomen die (zeker in het begin) <= 38 uur aan het werk is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigen baas worden kan dan toch? Heb je redelijke vrijheid.
met klanten ga je zakelijk om, met meisjes meestal niet, tenzij je bij het raam wil onderhandelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is altijd de oplossing voor meer vrijheid. Gaat meestal wel gepaard met meer uren. Zie hem ook geen eigen baas worden als hij al moeite heeft met meisjes aanspreken, hoe ga je dan met klanten om? Moet nog de eerste eigen baas tegenkomen die (zeker in het begin) <= 38 uur aan het werk is.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met klanten ga je zakelijk om, met meisjes meestal niet, tenzij je bij het raam wil onderhandelen.
Ja. Je had me laatst aangesteld als woordvoerder?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je dat. Heb ik daar om gevraagd?
Ach, jij denkt toch ook weleens.. wat een klerezooi, laat me gewoon vrij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.
Heb je je jasje al besteld?
ja maar ik ga weer terugsturenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.
Heb je je jasje al besteld?
Heb je wel het lijf om zo'n jasje goed tot uiting te laten komen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar ik ga weer terugsturen
heb een andere jas gevonden
heb echt de vreemdste boner die ik in weken heb gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij zou deze zompige snee echt wel lekker insmeren
Teveel lats?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik kan me niet echt voorstellen dat het niet mogelijk zou zijn om 4x9 te werken ofzo ? en ik ben nou ook niet bepaald een toptalentje dat het ver gaat schoppen ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.
nee moet nog binnenkrijgen maar ik kwam pas achter dat het een regular fit is en vind design eigenlijk wel te druk ook, heb nu wel goeie basic leren jas gevonden voor goeie prijsquote:
fok off with ur stiffy m8, take it to ur nan's dry mingequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb echt de vreemdste boner die ik in weken heb gehad
zal ff een pic uploadenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel het lijf om zo'n jasje goed tot uiting te laten komen?
Contractueel kan dat zeker, maar wil je wat hogerop komen dan krijg je al snel concurrentie van mensen die wat verder willen gaan dan dat. Als jij tevreden bent met modaal salaris in zo'n duur land als Nederland dan kan je best gelukkig worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik kan me niet echt voorstellen dat het niet mogelijk zou zijn om 4x9 te werken ofzo ? en ik ben nou ook niet bepaald een toptalentje dat het ver gaat schoppen ofzo
Haha, oh ja, das waar ook. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Je had me laatst aangesteld als woordvoerder?
Ik ben er steeds aan begonnen, maar mijn smaak veranderde steeds. En op het moment heb ik niet de tijd om het aan te passen noch is het erg nodig. Ik heb alleen een domeinnaam gekocht voor een eigen email adres.quote:
Elke maand hoop ik weer op die dikke prijs maar helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, jij denkt toch ook weleens.. wat een klerezooi, laat me gewoon vrij.
Echt nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En anders kan ik het nog altijd aan mijn oud-klasgenoten vragen.
Je had zondag nog niet eens besteld en nu al binnen? okok.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb niet echt de capaciteiten om ver door te groeien en ik heb ook niet zoveel nodig in materiële zinquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Contractueel kan dat zeker, maar wil je wat hogerop komen dan krijg je al snel concurrentie van mensen die wat verder willen gaan dan dat. Als jij tevreden bent met modaal salaris in zo'n duur land als Nederland dan kan je best gelukkig worden.
heb nog niet binnen hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je had zondag nog niet eens besteld en nu al binnen? okok.
Welk jasje dan?
Studiegenoot dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen klasgenoot.
Hoe ga je dat combineren met de rest van je outfit? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb nog niet binnen he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waardeloze kop heb je opgebouwd in die tijd ahahahahahxDquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waardeloos netwerk heb je dan opgebouwd in die tijd.
Ik zou jou dan ook geen geld geven om dat te fixen. Niemand eigenlijk. Wil gewoon een simpele pagina. Geen fancy video-achtergronden of hippe foto's.quote:
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe ga je dat combineren met de rest van je outfit? Ben benieuwd![]()
heb laatst dikke patta's besteld joh
Zeg jijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waardeloze kop heb je opgebouwd in die tijd ahahahahahxD
Maar ik bedoelde dat hij het niet aan mij kon vragen als zijnde een klasgenoot. Zelf ken ik wel mensen, ja.
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas naquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?
Ik ben een mooie jongen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij.
En "als zijnde" kan niet, hè.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?
ik fap elke dag op je foto'squote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een mooie jongen hoor
En je hebt volkomen gelijk, dat is grove fout van mij.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas na![]()
Heb Paul Smith Rabbits gekocht, moeilijk hard
krijg echt oogkanker van deze taalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas na![]()
Heb Paul Smith Rabbits gekocht, moeilijk hard
Zou een mooie bijkomstigheid zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg echt oogkanker van deze taal
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat moet een man dan dragen volgens jou? Een bomgordel?
Gewoon zwart of wit toch, is beste. Niet te tight en niet te diepe v halsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
gister nog 4 shirtjes tight fit besteld
Op die foto met hoink vond ik je anders lijken op Hans Siebel, kweeniequote:
Dankjequote:En je hebt volkomen gelijk, dat is grove fout van mij.
Hij heeft anders al veel foksters geneukt en jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij.
waar blijft die pic, zit al met mn broek op de enkelsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
gister nog 4 shirtjes tight fit besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Stropdas master raceIk krijg het daar echt naar van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stropdas master raceMoet je elke dag stropdas om ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stropdas master racevind dat wel hot, en vlinderdasjes ook ( hey tardis)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef ze niet per se van FOK!, zeg maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft anders al veel foksters geneukt en jij?
Kun je hier ook gewoon mee stoppen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op die foto met hoink vond ik je anders lijken op Hans Siebel, kweenie.
Maar in crip haar broekje zou geen bezwaar zijn, hm?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet per se van FOK!, zeg maar.
Ik ook...quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je elke dag stropdas om ja?
wat zal ik eten? heb je inspo plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat wel hot, en vlinderdasjes ook ( hey tardis)
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat wel hot, en vlinderdasjes ook ( hey tardis)
Zal vast een dikke portomonee hebben dan, ken nie andersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft anders al veel foksters geneukt en jij?
mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat zal ik eten? heb je inspo pls
Kan je holmaatje dat niet zelf aangeven, of moet jij dat voor hem doen? En ik stop pas als jullie stoppenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je hier ook gewoon mee stoppen?
Geef mij maar VeerEliquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar in crip haar broekje zou geen bezwaar zijn, hm?
Oei, fucked up man. Wat doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ook...Ben ook aangekomen, dus ik word hard gekeelhauled omdat ik geen nieuwe boordmaat shirtjes wens te kopen tot streefgewicht.
[..]
Spek in je nek?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ook...Ben ook aangekomen, dus ik word hard gekeelhauled omdat ik geen nieuwe boordmaat shirtjes wens te kopen tot streefgewicht.
wit is kut manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon zwart of wit toch, is beste. Niet te tight en niet te diepe v hals
Ook niet in die context? "Als .. zijnde" kan sowieso niet nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij.
Van die figuren met 30+ gradenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Toen ik stage liep bij een bank, moest ik ook zo gekleed. Kreeg er gewoon jeuk van. Zou ook nooit werk willen hebben of doen waarbij ik zo gekleed moest gaan.
Haha, speknekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hmmmm veerliquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je holmaatje dat niet zelf aangeven, of moet jij dat voor hem doen? En ik stop pas als jullie stoppen. En als je op hem lijkt moet je gewoon niet zeggen dat je knap bent
.
[..]
Geef mij maar VeerEli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wit is kut man
doorschijnende tepels enzo
Ik, en ook anderen, erger me aan dit jengelende gedrag. Soms laat ik me inderdaad meeslepen omdat ik zin heb om anderen af te fikken. Dit heeft verder vrij weinig met TARDIS. te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kna je holmaatje dat niet zelf aangeven, of moet jij dat voor hem doen? En ik stop pas als jullie stoppen. En als je op hem lijkt moet je gewoon niet zeggen dat je knap bent
.
Yellowtoothquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmmm veerli
Beetje suf dat hoink vraagt om te stoppen. Kerel was all like i be yellowtooth up in here nog niet lang geleden. Hypocriet hoor.
Ongevoerd pak van goede kwaliteit wol, dan is dat best 'koel' hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die figuren met 30+ graden. Niet te doen toch.
Vond die Hans Sibbel opmerking best geestigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmmm veerli
Beetje suf dat hoink vraagt om te stoppen. Kerel was all like i be yellowtooth up in here nog niet lang geleden. Hypocriet hoor.
Met die benauwdheid in de lucht hier zonder wind? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ongevoerd pak van goede kwaliteit wol, dan is dat best 'koel' hoor.
oke omwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jou wil ook nu wel even doen
zat ooit op kantoor met iemand die elke dag 6.30 begon en 16.00 de deur uitging 4x pwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het 36 uur is dan is 4x9 wel ideaal.
Jij was nog over me bezig toen ik drie dagen al niet op FOK! was geweest afgelopen weekend dus dit is niet echt aan de orde.quote:
Ja toch. Als we maar lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond die Hans Sibbel opmerking best geestig
quote:
Zelfde geld voor jullie als ik binnenkom en het gaat blijkbaar alweer over mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij was nog over me bezig toen ik drie dagen al niet op FOK! was geweest afgelopen weekend dus dit is niet echt aan de orde.
oke, ik ga even flossenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
[..]
oke omw
dan eten we strakjes kip kiev?
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geld voor jullie als ik binnenkom en het gaat blijkbaar alweer over mij.
Zeker wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent echt een viezerik heey.
Maar je bent wel een goede jongen hoor.
kom kip eten xquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef BozeHaas het volgende:
lol fittie, ik kom ff houses gedag zeggen grgr
Zal vast een hele leuke vrouw zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zeker wel.
Bedankt om mijn moeder haar mening te bevestigen
Welkom in het arbeidsproces.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ga jij je neusschotje nou maar repareren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie kunnen beter mij als oldbie hebben dan die MMG. Wat een sneue pester is dat zeg
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij je neusschotje nou maar repareren.
heb oa deze besteldquote:
Dat is banbaar. Probeer je Chai iets aan te naaien?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
beetje jammer dat chai die pic niet post.
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal vast een hele leuke vrouw zijn.
goede tip, ben straks helemaal klaar voor je 8inch clitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb mn tandenborstel al gedeeptroath
lelyk sryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vneckjes van hilfiger waren helaas uitverkocht in mijn maatmaar crewneck is ook niet verkeerd opzich, alleen maar vneckjes is ook maar weer zo...
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 gigalo's?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vneckjes van hilfiger waren helaas uitverkocht in mijn maatmaar crewneck is ook niet verkeerd opzich, alleen maar vneckjes is ook maar weer zo...
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, bedankt voor je standaard shirtjes post.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een deceptie moet dat voor je zijn als je ze zelf aandoet, niet dat fysiek, niet dat hoofd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dat chai nooit aandoen. Niet opzettelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is banbaar. Probeer je Chai iets aan te naaien?!
Zijn tepels lijken af en toe een beetje hard te worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeetje wat een knobbelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
goede tip, ben straks helemaal klaar voor je 8inch clit
vriend bij mij ziet het er soortgelijk uit hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een deceptie moet dat voor je zijn als je ze zelf aandoet, niet dat fysiek, niet dat hoofd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriend bij mij ziet het er soortgelijk uit hoor
Nou gefeliciteerd dat je er ook hard gay uitziet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alleen heb jij XXS besteld en heeft dat model een L aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, koop je shirts voor je vriend?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
WAAROM NEUK JE DAN NIET DIMA WAAROM NEUK JE DAN NIETquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je geen traps?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zat 'normale' banen gehad. Ik weet hoe kut het is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist jij hebt het beter bekeken dan wie dan ook hier
ghehequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dat je er ook hard gay uitziet.
Heb jij in de zomer ook van die shirtjes waar je tepels een beetje doorheen schijnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn tepels lijken af en toe een beetje hard te worden.
Zoveel vragen, zo weinig antwoordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAAROM NEUK JE DAN NIET DIMA WAAROM NEUK JE DAN NIET
en toen was je het zat? hoe maak je dan zo'n switch naar zeequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zat 'normale' banen gehad. Ik weet hoe kut het is.
moest lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAAROM NEUK JE DAN NIET DIMA WAAROM NEUK JE DAN NIET
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
goede tip, ben straks helemaal klaar voor je 8inch clit
Al jarenlang. Echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden
Deze boyki he, geen mooiboi maar ook geen vieze man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eh okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb niet zoveel massa maar je ziet zn chest schouder goed uitsteken en bij mij steken mn traps ook wat meer uit, vtaper alles ook alleen wat minder groot allemaal door 1.70,m
Zijn wel dik idd op die ronde hals na. Vind ik echt geen porem manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar even die vraag over dat neukenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb niet zoveel massa maar je ziet zn chest schouder goed uitsteken en bij mij steken mn traps ook wat meer uit, vtaper alles ook alleen wat minder groot allemaal door 1.70,m
Zou toch fantastisch moeten zijn met je dagelijkse rukpartij bij gebrek aan vrouwen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
traps chest schouders rug sterkste punten bij mij
armen zijn verrot helaas
sociaal gehandicaptquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar even die vraag over dat neuken
huh dikke borst met ecto armen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
Qua massa of kracht ook?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
qua omvang of kracht?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
Meer chinups en bankdrukken, helemaal bijgetrokken bij mij. Mijn zwaktepunt is kuiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
Ik ben er voor gevraagd door een detacheringsbureau. Paar Shell-bobo's hadden m'n werk gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en toen was je het zat? hoe maak je dan zo'n switch naar zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |