Ja en ik zou wat uit mijn mond druipt over mijn tieten uitsmerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja? Zou je het lekker in je mondje laten glijden en het vervolgens gulzig te slikken?
hosselen toch, ken je publiekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, dat is wel direct een match dan, ja. Ideaal, zo in je schoot geworpen. Wat deed jij met skates onder je arm.
mijn vriend wil dit ook tfoe viezeriken zijn jullie wallaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen als je niets anders aan hebt dan een schortje ;$
zorg ervoor dat je hoofddoek wel goed blijft zitten, niet te wild smeren dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik zou wat uit mijn mond druipt over mijn tieten uitsmeren
jouw vriend knows whatsuppquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn vriend wil dit ook tfoe viezeriken zijn jullie walla
Je moet het uitspugen en ermee spelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ik zou wat uit mijn mond druipt over mijn tieten uitsmeren
Een puppy werkt ook goed. Beetje te makkelijk zelfs misschien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hosselen toch, ken je publiek
daarom ga ik ook altijd met mijn baby neefje naar de supermarkt om daar meisjes op te pikken, dat werkt jongen
lkkre uiensoep spitswapquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet het uitspugen en ermee spelen
thnks voor de tipquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zorg ervoor dat je hoofddoek wel goed blijft zitten, niet te wild smeren dus
je neefje voor hond uitmakenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een puppy werkt ook goed. Beetje te makkelijk zelfs misschien.
dus dat doe je ermeequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niet bij kattenvrouwtjes xdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een puppy werkt ook goed. Beetje te makkelijk zelfs misschien.
spuug het uit en lik het vervolgens weer gulzig opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
oei dat vind ik naar. ik wil ook gewoon met je kunnen praten zonder gelijk te worden benadeeld door je aangeboren afkeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
ik denk dat ik gewoon zo ben eiglk weenie
9gag roept en wilt zn uitgemolken grap terugquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zag je dat? Daar gaat m'n care.
nee zag m niet en boeit me niet, en nu opgerotquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zag je dat? Daar gaat m'n care.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee zag m niet en boeit me niet, en nu opgerot
kom maar in m'n armen ik bescherm je nohommelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
oei dat vind ik naar. ik wil ook gewoon met je kunnen praten zonder gelijk te worden benadeeld door je aangeboren afkeer.
hoe gaan we dit bereiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
oei dat vind ik naar. ik wil ook gewoon met je kunnen praten zonder gelijk te worden benadeeld door je aangeboren afkeer.
jezus hoe hou je het vol manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ik heb hier vast contract voor 40 uur in de week.
luie turreeeeekkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jezus hoe hou je het vol man
ik werd helemaal gek op stage, zo benauwd kreeg ik het ervan
ik ga later echt max 4 dagen p/w werken hoor
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |