wat een hosselbaas ben je ook, beetje smalltalk en ze willen je alquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kantoormeid net was wel ge-interesseerd, maar binnen de kortste keren had ze het over 'r vriendje.
dan vraag ik mij af hoe jij signalen interpreteert nielsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kantoormeid net was wel ge-interesseerd, maar binnen de kortste keren had ze het over 'r vriendje.
echt zin om rolschaatsen in je anus te steken terwijl houses kijktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skates helpen wel moet ik zeggen. Hoef ze niet eens aan te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een hosselbaas ben je ook, beetje smalltalk en ze willen je al
ah dat werkt ook zo met gitarenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skates helpen wel moet ik zeggen. Hoef ze niet eens aan te hebben.
je goddelijke lijf zeker, of begin je daar gewoon over? geef ons eens tips hoe jij ze zo snel wet as fuck krijgtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skates helpen wel moet ik zeggen. Hoef ze niet eens aan te hebben.
emmertje water en een sponsje toch ;pquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je goddelijke lijf zeker, of begin je daar gewoon over? geef ons eens tips hoe jij ze zo snel wet as fuck krijgt
Van het uitzendbureau?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lijkt mij zo fucking geil he dan met zo'n dikke laag kaas erop die is gesmolten en lichtjes gebruindquote:
Nee ik droeg m'n skates bij me, was aan het regenen. Begint die meid over skaten tegen me. Vooral omdat het old-skool rollerskates zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je goddelijke lijf zeker, of begin je daar gewoon over? geef ons eens tips hoe jij ze zo snel wet as fuck krijgt
kom het eten bij mij in het restaurant, zal je persoonlijk bedienenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt mij zo fucking geil he dan met zo'n dikke laag kaas erop die is gesmolten en lichtjes gebruind
oh zou er sex mee hebben/10
Ja? Zou je het lekker in je mondje laten glijden en het vervolgens gulzig te slikken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt mij zo fucking geil he dan met zo'n dikke laag kaas erop die is gesmolten en lichtjes gebruind
oh zou er sex mee hebben/10
geloof me, niels weet wanneer een dame zijn dick wil. Overal ter wereld zelfs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Van het uitzendbureau?
Misschien had ze het binnen de kortste keren over haar vriendje, omdat ze bij jou interesse bemerkte, maar zelf niet geïnteresseerd was.
Oh, dat is wel direct een match dan, ja. Ideaal, zo in je schoot geworpen. Wat deed jij met skates onder je arm.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik droeg m'n skates bij me, was aan het regenen. Begint die meid over skaten tegen me. Vooral omdat het old-skool rollerskates zijn.
Alleen als je niets anders aan hebt dan een schortje ;$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom het eten bij mij in het restaurant, zal je persoonlijk bedienen
ze druipte voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik droeg m'n skates bij me, was aan het regenen. Begint die meid over skaten tegen me. Vooral omdat het old-skool rollerskates zijn.
Is dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geloof me, niels weet wanneer een dame zijn dick wil. Overal ter wereld zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |