Welkom in het arbeidsproces.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb dan nog mazzel gehad dat ik in de herfst/winter maanden stage liep
je ziet serieus gewoon geen daglicht... in het donker naar je werk en in het donker weer naar huiswtf man
Ga jij je neusschotje nou maar repareren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie kunnen beter mij als oldbie hebben dan die MMG. Wat een sneue pester is dat zeg
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij je neusschotje nou maar repareren.
heb oa deze besteldquote:
Dat is banbaar. Probeer je Chai iets aan te naaien?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
beetje jammer dat chai die pic niet post.
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal vast een hele leuke vrouw zijn.
goede tip, ben straks helemaal klaar voor je 8inch clitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb mn tandenborstel al gedeeptroath
lelyk sryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vneckjes van hilfiger waren helaas uitverkocht in mijn maatmaar crewneck is ook niet verkeerd opzich, alleen maar vneckjes is ook maar weer zo...
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 gigalo's?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vneckjes van hilfiger waren helaas uitverkocht in mijn maatmaar crewneck is ook niet verkeerd opzich, alleen maar vneckjes is ook maar weer zo...
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, bedankt voor je standaard shirtjes post.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een deceptie moet dat voor je zijn als je ze zelf aandoet, niet dat fysiek, niet dat hoofd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dat chai nooit aandoen. Niet opzettelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is banbaar. Probeer je Chai iets aan te naaien?!
Zijn tepels lijken af en toe een beetje hard te worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeetje wat een knobbelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
goede tip, ben straks helemaal klaar voor je 8inch clit
vriend bij mij ziet het er soortgelijk uit hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een deceptie moet dat voor je zijn als je ze zelf aandoet, niet dat fysiek, niet dat hoofd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriend bij mij ziet het er soortgelijk uit hoor
Nou gefeliciteerd dat je er ook hard gay uitziet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alleen heb jij XXS besteld en heeft dat model een L aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, koop je shirts voor je vriend?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
WAAROM NEUK JE DAN NIET DIMA WAAROM NEUK JE DAN NIETquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je geen traps?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zat 'normale' banen gehad. Ik weet hoe kut het is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist jij hebt het beter bekeken dan wie dan ook hier
ghehequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dat je er ook hard gay uitziet.
Heb jij in de zomer ook van die shirtjes waar je tepels een beetje doorheen schijnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn tepels lijken af en toe een beetje hard te worden.
Zoveel vragen, zo weinig antwoordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAAROM NEUK JE DAN NIET DIMA WAAROM NEUK JE DAN NIET
en toen was je het zat? hoe maak je dan zo'n switch naar zeequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zat 'normale' banen gehad. Ik weet hoe kut het is.
moest lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAAROM NEUK JE DAN NIET DIMA WAAROM NEUK JE DAN NIET
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
goede tip, ben straks helemaal klaar voor je 8inch clit
Al jarenlang. Echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden
Deze boyki he, geen mooiboi maar ook geen vieze man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eh okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb niet zoveel massa maar je ziet zn chest schouder goed uitsteken en bij mij steken mn traps ook wat meer uit, vtaper alles ook alleen wat minder groot allemaal door 1.70,m
Zijn wel dik idd op die ronde hals na. Vind ik echt geen porem manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb oa deze besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt geil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar even die vraag over dat neukenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb niet zoveel massa maar je ziet zn chest schouder goed uitsteken en bij mij steken mn traps ook wat meer uit, vtaper alles ook alleen wat minder groot allemaal door 1.70,m
Zou toch fantastisch moeten zijn met je dagelijkse rukpartij bij gebrek aan vrouwen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
traps chest schouders rug sterkste punten bij mij
armen zijn verrot helaas
sociaal gehandicaptquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar even die vraag over dat neuken
huh dikke borst met ecto armen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
Qua massa of kracht ook?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
qua omvang of kracht?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
Meer chinups en bankdrukken, helemaal bijgetrokken bij mij. Mijn zwaktepunt is kuiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
armen zijn verrot helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |