Ik, en ook anderen, erger me aan dit jengelende gedrag. Soms laat ik me inderdaad meeslepen omdat ik zin heb om anderen af te fikken. Dit heeft verder vrij weinig met TARDIS. te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kna je holmaatje dat niet zelf aangeven, of moet jij dat voor hem doen? En ik stop pas als jullie stoppen. En als je op hem lijkt moet je gewoon niet zeggen dat je knap bent
.
Yellowtoothquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmmm veerli
Beetje suf dat hoink vraagt om te stoppen. Kerel was all like i be yellowtooth up in here nog niet lang geleden. Hypocriet hoor.
Ongevoerd pak van goede kwaliteit wol, dan is dat best 'koel' hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die figuren met 30+ graden. Niet te doen toch.
Vond die Hans Sibbel opmerking best geestigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmmm veerli
Beetje suf dat hoink vraagt om te stoppen. Kerel was all like i be yellowtooth up in here nog niet lang geleden. Hypocriet hoor.
Met die benauwdheid in de lucht hier zonder wind? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ongevoerd pak van goede kwaliteit wol, dan is dat best 'koel' hoor.
oke omwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jou wil ook nu wel even doen
zat ooit op kantoor met iemand die elke dag 6.30 begon en 16.00 de deur uitging 4x pwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het 36 uur is dan is 4x9 wel ideaal.
Jij was nog over me bezig toen ik drie dagen al niet op FOK! was geweest afgelopen weekend dus dit is niet echt aan de orde.quote:
Ja toch. Als we maar lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond die Hans Sibbel opmerking best geestig
quote:
Zelfde geld voor jullie als ik binnenkom en het gaat blijkbaar alweer over mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij was nog over me bezig toen ik drie dagen al niet op FOK! was geweest afgelopen weekend dus dit is niet echt aan de orde.
oke, ik ga even flossenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
[..]
oke omw
dan eten we strakjes kip kiev?
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geld voor jullie als ik binnenkom en het gaat blijkbaar alweer over mij.
Zeker wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent echt een viezerik heey.
Maar je bent wel een goede jongen hoor.
kom kip eten xquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef BozeHaas het volgende:
lol fittie, ik kom ff houses gedag zeggen grgr
Zal vast een hele leuke vrouw zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zeker wel.
Bedankt om mijn moeder haar mening te bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |