Hij heeft anders al veel foksters geneukt en jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij.
En "als zijnde" kan niet, hè.
waar blijft die pic, zit al met mn broek op de enkelsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
gister nog 4 shirtjes tight fit besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:18 schreef Faeroer het volgende:
Stropdas master raceIk krijg het daar echt naar van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stropdas master raceMoet je elke dag stropdas om ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stropdas master racevind dat wel hot, en vlinderdasjes ook ( hey tardis)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef ze niet per se van FOK!, zeg maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft anders al veel foksters geneukt en jij?
Kun je hier ook gewoon mee stoppen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op die foto met hoink vond ik je anders lijken op Hans Siebel, kweenie.
Maar in crip haar broekje zou geen bezwaar zijn, hm?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet per se van FOK!, zeg maar.
Ik ook...quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je elke dag stropdas om ja?
wat zal ik eten? heb je inspo plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat wel hot, en vlinderdasjes ook ( hey tardis)
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat wel hot, en vlinderdasjes ook ( hey tardis)
Zal vast een dikke portomonee hebben dan, ken nie andersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft anders al veel foksters geneukt en jij?
mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat zal ik eten? heb je inspo pls
Kan je holmaatje dat niet zelf aangeven, of moet jij dat voor hem doen? En ik stop pas als jullie stoppenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je hier ook gewoon mee stoppen?
Geef mij maar VeerEliquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar in crip haar broekje zou geen bezwaar zijn, hm?
Oei, fucked up man. Wat doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ook...Ben ook aangekomen, dus ik word hard gekeelhauled omdat ik geen nieuwe boordmaat shirtjes wens te kopen tot streefgewicht.
[..]
Spek in je nek?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ook...Ben ook aangekomen, dus ik word hard gekeelhauled omdat ik geen nieuwe boordmaat shirtjes wens te kopen tot streefgewicht.
wit is kut manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon zwart of wit toch, is beste. Niet te tight en niet te diepe v hals
Ook niet in die context? "Als .. zijnde" kan sowieso niet nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij.
En "als zijnde" kan niet, hè.
Van die figuren met 30+ gradenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Toen ik stage liep bij een bank, moest ik ook zo gekleed. Kreeg er gewoon jeuk van. Zou ook nooit werk willen hebben of doen waarbij ik zo gekleed moest gaan.
Haha, speknekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hmmmm veerliquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je holmaatje dat niet zelf aangeven, of moet jij dat voor hem doen? En ik stop pas als jullie stoppen. En als je op hem lijkt moet je gewoon niet zeggen dat je knap bent
.
[..]
Geef mij maar VeerEli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wit is kut man
doorschijnende tepels enzo