Studiegenoot dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen klasgenoot.
Hoe ga je dat combineren met de rest van je outfit? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb nog niet binnen he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waardeloze kop heb je opgebouwd in die tijd ahahahahahxDquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waardeloos netwerk heb je dan opgebouwd in die tijd.
Ik zou jou dan ook geen geld geven om dat te fixen. Niemand eigenlijk. Wil gewoon een simpele pagina. Geen fancy video-achtergronden of hippe foto's.quote:
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe ga je dat combineren met de rest van je outfit? Ben benieuwd![]()
heb laatst dikke patta's besteld joh
Zeg jijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waardeloze kop heb je opgebouwd in die tijd ahahahahahxD
Maar ik bedoelde dat hij het niet aan mij kon vragen als zijnde een klasgenoot. Zelf ken ik wel mensen, ja.
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas naquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?
Ik ben een mooie jongen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij.
En "als zijnde" kan niet, hè.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?
ik fap elke dag op je foto'squote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een mooie jongen hoor
En je hebt volkomen gelijk, dat is grove fout van mij.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas na![]()
Heb Paul Smith Rabbits gekocht, moeilijk hard
krijg echt oogkanker van deze taalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas na![]()
Heb Paul Smith Rabbits gekocht, moeilijk hard
Zou een mooie bijkomstigheid zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg echt oogkanker van deze taal
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat moet een man dan dragen volgens jou? Een bomgordel?
Gewoon zwart of wit toch, is beste. Niet te tight en niet te diepe v halsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
gister nog 4 shirtjes tight fit besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |