Dat is altijd de oplossing voor meer vrijheid. Gaat meestal wel gepaard met meer uren. Zie hem ook geen eigen baas worden als hij al moeite heeft met meisjes aanspreken, hoe ga je dan met klanten om? Moet nog de eerste eigen baas tegenkomen die (zeker in het begin) <= 38 uur aan het werk is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigen baas worden kan dan toch? Heb je redelijke vrijheid.
met klanten ga je zakelijk om, met meisjes meestal niet, tenzij je bij het raam wil onderhandelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is altijd de oplossing voor meer vrijheid. Gaat meestal wel gepaard met meer uren. Zie hem ook geen eigen baas worden als hij al moeite heeft met meisjes aanspreken, hoe ga je dan met klanten om? Moet nog de eerste eigen baas tegenkomen die (zeker in het begin) <= 38 uur aan het werk is.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met klanten ga je zakelijk om, met meisjes meestal niet, tenzij je bij het raam wil onderhandelen.
Ja. Je had me laatst aangesteld als woordvoerder?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je dat. Heb ik daar om gevraagd?
Ach, jij denkt toch ook weleens.. wat een klerezooi, laat me gewoon vrij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.
Heb je je jasje al besteld?
ja maar ik ga weer terugsturenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.
Heb je je jasje al besteld?
Heb je wel het lijf om zo'n jasje goed tot uiting te laten komen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar ik ga weer terugsturen
heb een andere jas gevonden
heb echt de vreemdste boner die ik in weken heb gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij zou deze zompige snee echt wel lekker insmeren
Teveel lats?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik kan me niet echt voorstellen dat het niet mogelijk zou zijn om 4x9 te werken ofzo ? en ik ben nou ook niet bepaald een toptalentje dat het ver gaat schoppen ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.
nee moet nog binnenkrijgen maar ik kwam pas achter dat het een regular fit is en vind design eigenlijk wel te druk ook, heb nu wel goeie basic leren jas gevonden voor goeie prijsquote:
fok off with ur stiffy m8, take it to ur nan's dry mingequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb echt de vreemdste boner die ik in weken heb gehad
zal ff een pic uploadenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel het lijf om zo'n jasje goed tot uiting te laten komen?
Contractueel kan dat zeker, maar wil je wat hogerop komen dan krijg je al snel concurrentie van mensen die wat verder willen gaan dan dat. Als jij tevreden bent met modaal salaris in zo'n duur land als Nederland dan kan je best gelukkig worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik kan me niet echt voorstellen dat het niet mogelijk zou zijn om 4x9 te werken ofzo ? en ik ben nou ook niet bepaald een toptalentje dat het ver gaat schoppen ofzo
Haha, oh ja, das waar ook. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Je had me laatst aangesteld als woordvoerder?
Ik ben er steeds aan begonnen, maar mijn smaak veranderde steeds. En op het moment heb ik niet de tijd om het aan te passen noch is het erg nodig. Ik heb alleen een domeinnaam gekocht voor een eigen email adres.quote:
Elke maand hoop ik weer op die dikke prijs maar helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, jij denkt toch ook weleens.. wat een klerezooi, laat me gewoon vrij.
Echt nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En anders kan ik het nog altijd aan mijn oud-klasgenoten vragen.
Je had zondag nog niet eens besteld en nu al binnen? okok.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb niet echt de capaciteiten om ver door te groeien en ik heb ook niet zoveel nodig in materiële zinquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Contractueel kan dat zeker, maar wil je wat hogerop komen dan krijg je al snel concurrentie van mensen die wat verder willen gaan dan dat. Als jij tevreden bent met modaal salaris in zo'n duur land als Nederland dan kan je best gelukkig worden.
heb nog niet binnen hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je had zondag nog niet eens besteld en nu al binnen? okok.
Welk jasje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |