ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb dan nog mazzel gehad dat ik in de herfst/winter maanden stage liep
je ziet serieus gewoon geen daglicht... in het donker naar je werk en in het donker weer naar huiswtf man
alles is maakbaar bbyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzo
Of Dima Knolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzo
Had je die kennis maar in huis, hèquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb de mijne wel zelf ontworpen, maar mijn site staat al 2 jaar in de steigers omdat ik niet weet wat ik er mee moet.
Heb je juist pech mee gehad. Wanneer de dagen langer worden en je nog buiten kan zijn in daglicht voelt het alweer heel anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb dan nog mazzel gehad dat ik in de herfst/winter maanden stage liep
je ziet serieus gewoon geen daglicht... in het donker naar je werk en in het donker weer naar huiswtf man
Ja dat kan nog wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks luis aan 4x9 = 36 uur werken ??
of 32 ?
lekker leven om te werken mentaliteit!!!
Veluwequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Biblebelt strekt zich van Zeeland tot de Veluwe. Waar moet ik je situeren.
ik zei eerst dat ik van je hield, let eens opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nu nog een keer
Denk dat hij jouw sub wil worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
afknapper hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent zelf uitgemolkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef Crip het volgende:
[..]
9gag roept en wilt zn uitgemolken grap terug
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.quote:
krijg teveel complimenten en liefdesverklaringen, hou het niet meer bij allemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zei eerst dat ik van je hield, let eens op
Eigen baas worden kan dan toch? Heb je redelijke vrijheid. Oja, dat versta je onder 'eruit vechten'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jezus hoe hou je het vol man
ik werd helemaal gek op stage, zo benauwd kreeg ik het ervan
ik ga later echt max 4 dagen p/w werken hoor
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
ja ik snap wat je bedoeld maar mn geluk bedoelde ik meer op dat het me minder uitmaakt om in de wintermaanden stage lopen omdat het weer toch vaak verrot isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je juist pech mee gehad. Wanneer de dagen langer worden en je nog buiten kan zijn in daglicht voelt het alweer heel anders.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg teveel complimenten en liefdesverklaringen, hou het niet meer bij allemaal.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |