quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jezus hoe hou je het vol man
ik werd helemaal gek op stage, zo benauwd kreeg ik het ervan
ik ga later echt max 4 dagen p/w werken hoor
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
niks luis aan 4x9 = 36 uur werken ??quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je klinkt als een communicatiestudente.
boehoe iedereen werkt 40 uur in de week maar ik hou dat niet vol hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks luis aan 4x9 = 36 uur werken ??
of 32 ?
lekker leven om te werken mentaliteit!!!
als iedereen van de brug springt doe jij dat ook maar ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
boehoe iedereen werkt 40 uur in de week maar ik hou dat niet vol hoor
waar werd je precies gek van? omgeving?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
niemand houdt dat eigenlijk volquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als het 36 uur is dan is 4x9 wel ideaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
of 32 ?
gebrek aan vrijheidquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar werd je precies gek van? omgeving?
lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als iedereen van de brug springt doe jij dat ook maar ?
Mja, met een contract van 36 uur zodat ze lekker vrije uurtjes opbouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En dan doe je bedrijfseconomie? Jij gaat het nog moeilijk krijgen knul.
tja, dan kan je het vergeten. misschien iets zoeken zodat je veel onderweg bent, maar dat is dan ook maar schijnvrijheid.quote:
thnks captain obviousquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aldus crip die het heeft over uitspugen en weer oplikken
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb dan nog mazzel gehad dat ik in de herfst/winter maanden stage liep
je ziet serieus gewoon geen daglicht... in het donker naar je werk en in het donker weer naar huiswtf man
alles is maakbaar bbyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzo
Of Dima Knolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap je klacht maar dat is nou eenmaal de maatschappij waarin we leven, word anders maar vluchteling naar syrië ofzo
Had je die kennis maar in huis, hèquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb de mijne wel zelf ontworpen, maar mijn site staat al 2 jaar in de steigers omdat ik niet weet wat ik er mee moet.
Heb je juist pech mee gehad. Wanneer de dagen langer worden en je nog buiten kan zijn in daglicht voelt het alweer heel anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb dan nog mazzel gehad dat ik in de herfst/winter maanden stage liep
je ziet serieus gewoon geen daglicht... in het donker naar je werk en in het donker weer naar huiswtf man
Ja dat kan nog wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
of 32 ?
Veluwequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Biblebelt strekt zich van Zeeland tot de Veluwe. Waar moet ik je situeren.
ik zei eerst dat ik van je hield, let eens opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nu nog een keer
Denk dat hij jouw sub wil worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
afknapper hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent zelf uitgemolkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:44 schreef Crip het volgende:
[..]
9gag roept en wilt zn uitgemolken grap terug
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.quote:
krijg teveel complimenten en liefdesverklaringen, hou het niet meer bij allemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zei eerst dat ik van je hield, let eens op
Eigen baas worden kan dan toch? Heb je redelijke vrijheid. Oja, dat versta je onder 'eruit vechten'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
woensdagen vrij prima
breekt lekker de week
ja ik snap wat je bedoeld maar mn geluk bedoelde ik meer op dat het me minder uitmaakt om in de wintermaanden stage lopen omdat het weer toch vaak verrot isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je juist pech mee gehad. Wanneer de dagen langer worden en je nog buiten kan zijn in daglicht voelt het alweer heel anders.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg teveel complimenten en liefdesverklaringen, hou het niet meer bij allemaal.
quote:
Dat is altijd de oplossing voor meer vrijheid. Gaat meestal wel gepaard met meer uren. Zie hem ook geen eigen baas worden als hij al moeite heeft met meisjes aanspreken, hoe ga je dan met klanten om? Moet nog de eerste eigen baas tegenkomen die (zeker in het begin) <= 38 uur aan het werk is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigen baas worden kan dan toch? Heb je redelijke vrijheid.
met klanten ga je zakelijk om, met meisjes meestal niet, tenzij je bij het raam wil onderhandelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is altijd de oplossing voor meer vrijheid. Gaat meestal wel gepaard met meer uren. Zie hem ook geen eigen baas worden als hij al moeite heeft met meisjes aanspreken, hoe ga je dan met klanten om? Moet nog de eerste eigen baas tegenkomen die (zeker in het begin) <= 38 uur aan het werk is.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met klanten ga je zakelijk om, met meisjes meestal niet, tenzij je bij het raam wil onderhandelen.
Ja. Je had me laatst aangesteld als woordvoerder?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je dat. Heb ik daar om gevraagd?
Ach, jij denkt toch ook weleens.. wat een klerezooi, laat me gewoon vrij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.
Heb je je jasje al besteld?
ja maar ik ga weer terugsturenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan gaat het echte leven je zwaar tegenstaan G.
Heb je je jasje al besteld?
Heb je wel het lijf om zo'n jasje goed tot uiting te laten komen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar ik ga weer terugsturen
heb een andere jas gevonden
heb echt de vreemdste boner die ik in weken heb gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij zou deze zompige snee echt wel lekker insmeren
Teveel lats?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik kan me niet echt voorstellen dat het niet mogelijk zou zijn om 4x9 te werken ofzo ? en ik ben nou ook niet bepaald een toptalentje dat het ver gaat schoppen ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, accountancy hier (nog tikkie erger) maar zelfde wereldje tenzij jij je eruit weet te 'vechten', wat ik je op basis van al je posts niet echt snel zie doen.
nee moet nog binnenkrijgen maar ik kwam pas achter dat het een regular fit is en vind design eigenlijk wel te druk ook, heb nu wel goeie basic leren jas gevonden voor goeie prijsquote:
fok off with ur stiffy m8, take it to ur nan's dry mingequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb echt de vreemdste boner die ik in weken heb gehad
zal ff een pic uploadenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel het lijf om zo'n jasje goed tot uiting te laten komen?
Contractueel kan dat zeker, maar wil je wat hogerop komen dan krijg je al snel concurrentie van mensen die wat verder willen gaan dan dat. Als jij tevreden bent met modaal salaris in zo'n duur land als Nederland dan kan je best gelukkig worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja ik kan me niet echt voorstellen dat het niet mogelijk zou zijn om 4x9 te werken ofzo ? en ik ben nou ook niet bepaald een toptalentje dat het ver gaat schoppen ofzo
Haha, oh ja, das waar ook. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Je had me laatst aangesteld als woordvoerder?
Ik ben er steeds aan begonnen, maar mijn smaak veranderde steeds. En op het moment heb ik niet de tijd om het aan te passen noch is het erg nodig. Ik heb alleen een domeinnaam gekocht voor een eigen email adres.quote:
Elke maand hoop ik weer op die dikke prijs maar helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, jij denkt toch ook weleens.. wat een klerezooi, laat me gewoon vrij.
Echt nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En anders kan ik het nog altijd aan mijn oud-klasgenoten vragen.
Je had zondag nog niet eens besteld en nu al binnen? okok.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb niet echt de capaciteiten om ver door te groeien en ik heb ook niet zoveel nodig in materiële zinquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Contractueel kan dat zeker, maar wil je wat hogerop komen dan krijg je al snel concurrentie van mensen die wat verder willen gaan dan dat. Als jij tevreden bent met modaal salaris in zo'n duur land als Nederland dan kan je best gelukkig worden.
heb nog niet binnen hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je had zondag nog niet eens besteld en nu al binnen? okok.
Welk jasje dan?
Studiegenoot dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen klasgenoot.
Hoe ga je dat combineren met de rest van je outfit? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb nog niet binnen he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waardeloze kop heb je opgebouwd in die tijd ahahahahahxDquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waardeloos netwerk heb je dan opgebouwd in die tijd.
Ik zou jou dan ook geen geld geven om dat te fixen. Niemand eigenlijk. Wil gewoon een simpele pagina. Geen fancy video-achtergronden of hippe foto's.quote:
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe ga je dat combineren met de rest van je outfit? Ben benieuwd![]()
heb laatst dikke patta's besteld joh
Zeg jijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waardeloze kop heb je opgebouwd in die tijd ahahahahahxD
Maar ik bedoelde dat hij het niet aan mij kon vragen als zijnde een klasgenoot. Zelf ken ik wel mensen, ja.
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas naquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?
Ik ben een mooie jongen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij.
En "als zijnde" kan niet, hè.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon slimfit jeans all star ox dainty en v neck shirtje ?
ik fap elke dag op je foto'squote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een mooie jongen hoor
En je hebt volkomen gelijk, dat is grove fout van mij.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas na![]()
Heb Paul Smith Rabbits gekocht, moeilijk hard
krijg echt oogkanker van deze taalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg G, zelfde stylo <333 op de pattas na![]()
Heb Paul Smith Rabbits gekocht, moeilijk hard
Zou een mooie bijkomstigheid zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg echt oogkanker van deze taal
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat moet een man dan dragen volgens jou? Een bomgordel?
Gewoon zwart of wit toch, is beste. Niet te tight en niet te diepe v halsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
gister nog 4 shirtjes tight fit besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |