SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 14:26:54 ]
Hee Rotterdamse denkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan mag je ondanks je liefdesverdriet God op je blote knietjes danken dat je ze kwijt bent.
Maar ben je niet eens een Brabander dan.
Nee, biblebelt G. Maar boeit me nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan mag je ondanks je liefdesverdriet God op je blote knietjes danken dat je ze kwijt bent.
Maar ben je niet eens een Brabander dan.
Ja, zoiets. handje vol ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, Helmond kent toch maar 3-4 meisjes?
Lieve Kitty,quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mascara en foundation van een chick op mn labjas omdat ze moest huilen mkayyy. Ben ook zò goed in troosten ja.
Biblebelt strekt zich van Zeeland tot de Veluwe. Waar moet ik je situeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, biblebelt G. Maar boeit me nietKan mezelf wel bestempelen als een fanatiek supporter hoor
suc6quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
Vraag me heel de dag al af waar ik zin in heb, maar wil gewoon een lekkere meid neuqen.
Gewoon even naar Antwerpen toe, hoe heet die straat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
Vraag me heel de dag al af waar ik zin in heb, maar wil gewoon een lekkere meid neuqen.
Schipperskwartier heet die wijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon even naar Antwerpen toe, hoe heet die straat?
ja mag ik even god kkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geef haar even ruimte om te acclimatiseren man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |