SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
opkankerenquote:
Waarom denk je dat ik binnen kwam?quote:
Hoezo, voel je de onbedwingbare neiging om in je kont geneukt te worden?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Ik ben zo cool dat mijn tranen kanker genezen. Jammer voor jou dat ik nooit huilquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben zo cool dat mijn tranen kanker genezen. Jammer voor jou dat ik nooit huil
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat ook echt belangrijk is als je hier naartoe kwam vanwege de veiligheid
Een zegt zelfs dat hij zijn gezin achter heeft gelaten vanwege de gevaarlijke en dure bootreis. Zijn gezin komt later met het vliegtuig.
Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
zeg dat wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.quote:
heheh gevat hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.
Jij bent echt een fan van me he?quote:
Jij bent Chuck Norris?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.
dat topic is goed vermaak iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent echt een fan van me he?
Beantwoord mijn vraag eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo, voel je de onbedwingbare neiging om in je kont geneukt te worden?
ach ja, hij begrijpt ook niet waarom asielzoekers niet het vliegtuig naar schiphol pakkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ISIS: Islamic State Iraq and Syria.
Wat een IQ bij die VD![]()
Ik eet Chuck Norris voor ontbijt, beantwoordt dat je vraag?quote:
Asielzoekers uit Egypte gaan anders gewoon met de privejetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, hij begrijpt ook niet waarom asielzoekers niet het vliegtuig naar schiphol pakken
Waarom heb je dan nog geen pizza geregeld jij vrekquote:
Omdat ze stinkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, hij begrijpt ook niet waarom asielzoekers niet het vliegtuig naar schiphol pakken
Want dat is mijn quote ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ISIS: Islamic State Iraq and Syria.
Wat een IQ bij die VD![]()
OOK AL???quote:
wel sneu dat je nu doet alsof het allemaal niet serieus was haha le epic trolzquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want dat is mijn quote ofzo?
Mijn IQ is hoger dan dat van jullie allemaal bij elkaar, en dan nog eens in het kwadraat
wil je mijn gemiddelde IQ er niet bij betrekkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want dat is mijn quote ofzo?
Mijn IQ is hoger dan dat van jullie allemaal bij elkaar, en dan nog eens in het kwadraat
Jammer, ik kafferde hem altijd graag uitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ie zelf ook niet, hersenschudding he
vind je dat stoer, een ventje van 15 uitkafferenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, ik kafferde hem altijd graag uit
Geen idee, toen ik er laatst heb huisgehouden stond er niets meer overeind.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, weet je al of IS actief is in Irak?
Ja man heb je dat verhaal van dat zwembad niet gelezen waar ze vooraf moesten douchen maar nog zo erg roken dat er een vrouwtje weg ging?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
OOK AL???
Thanks for the heads up
Ja toch, de een pest vluchtelingen op een forum, de ander minderjarigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je dat stoer, een ventje van 15 uitkafferen
allebei (latent) homosueelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zijn wel dikke matties, heb dat nooit begrepen
kan nog herinneren dat Guus hem maar een boeler vond tijdens de snitchperiode van Fielaxquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik pest modsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja toch, de een pest vluchtelingen op een forum, de ander minderjarigen
Haha je zei trekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je mijn gemiddelde IQ er niet bij betrekken
Opzichtig dit joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen idee, toen ik er laatst heb huisgehouden stond er niets meer overeind.
Dit ja, waarschijnlijk is het een actquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan nog herinneren dat Guus hem maar een boeler vond tijdens de snitchperiode van Fielax
Nee! Echt? Hou op nou, vertel me meer!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja man heb je dat verhaal van dat zwembad niet gelezen waar ze vooraf moesten douchen maar nog zo erg roken dat er een vrouwtje weg ging?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
QUOTE EENS 1 POST VAN MIJ ANDERS KAN IK STRAKS NIET SLAPEN
Maar nog steeds cool.quote:
Ja, echt! En nee heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee! Echt? Hou op nou, vertel me meer!
FLIKKERGAYE KUTHOMOFIELquote:
Dan zou ik eens reuzesnel pizza voor ons mij gaan regelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, echt! En nee heb ik geen zin in.
ik hoop dat je redelijk moe wakker wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef HPLC het volgende:
jongens ik ga pitten. Morgen moet ik weer werken voor al die vluchtelingen enzo.
Gr
UGLY ALL DAY!!!quote:
Dan zal ik het cool zijn opnieuw uitvinden, wat op zich al een nieuw level van coolheid is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Dat zijn 50-jarigen niet.
En jij maar rukken he, schele kutflikker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt vd opeens posten
Etto is een coole 50erquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Dat zijn 50-jarigen niet.
Dacht ook eindelijk dat het gezellig zou gaan wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt vd opeens posten
Die nicht uit Belgie?quote:
Dat doe ik niet meer. Ik heb nu een constructie gemaakt in een keukenkastje, waar ik in kan koprollen en in die positie kan slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel succes met het staand slapen
Kun je het niet hendelen, jungske?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu jij hier bent...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht ook eindelijk dat het gezellig zou gaan worden
Helaas
Kom jij trouwens uit het zuiden, mafketel?quote:
nicequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer. Ik heb nu een constructie gemaakt in een keukenkastje, waar ik in kan koprollen en in die positie kan slapen.
Jazekers. Nimwegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom jij trouwens uit het zuiden, mafketel?
En waar gaat zijn seksuele voorkeur naar uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is 90% mannelijkheid en 10% varkensvlees
Jeetje, right in my feelings.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu jij hier bent...
Daar komt alleen maar rood crapuul vandaanquote:
Natalie Imbrugliaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En waar gaat zijn seksuele voorkeur naar uit?
BURNNNquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, right in my feelings.
Poeh hee
Rode wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar komt alleen maar rood crapuul vandaan
Even mijn eigen reply nicen.quote:
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag
Gevalletje ontslag op staande voet lijkt mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag
Crapuul. Tuig. Gajes. Schorem.quote:
Nicequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
En dat op een maandag
Sjaak niet kennenquote:
Ah mattie watsegjij is nie waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Crapuul. Tuig. Gajes. Schorem.
Zelfs mijn leugens zijn waar.quote:
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.
Beetje maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje maar
Niet 24/7 enorme stijve hebben
Niet gekliktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)ust=1455060574409873
Nah ook geen zin om te fixen.quote:
Als ik een miljoen heb, ga ik me afvragen waar de rest gebleven is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Amerika had je nu VD aan kunnen klagen voor minstens paar miljoen
fobocheck > bummer.quote:
kom danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
GEBEURT HIER NOG WAT???
Ik moet natuurlijk wel mensen uit kunnen schelden.
Dildo.quote:
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kga een bier halen. Stelletje naarlingen.
Had beter verwachtquote:
Nee ik verveel me want de meesteres is weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.
ddiillddooquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijn
En als het van een andere oude vent is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale is
it's all in the hair babyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Dat is natuurlijk helemaal kicken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.quote:
Wegloopnichtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
Jammer dat je daar nou hulp bij nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.
Bier enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderen
adieuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
Even het topic van Werkman lezen, dan ga ik er ook vandoor.
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Fucking kut weer en moet nog kk 30 min op de Fucking tering scooter rijden![]()
Als ik niet binnen 2 uur post dan ben ik dood
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
En ook niemand die vraagt of ik nog leef![]()
[..]
Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:51 schreef Opsonisatie het volgende:
IK WIL IN MN WARME BEDJE BLIJVEN LIGGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het al mis, want koffiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.
In het westen is Jupiter trouwens mooi zichtbaar. In het zuiden zijn Saturnus en Mars ook met het blote oog te zien. Venus komt nu net op in het oosten en is het best zichtbaar straks vlak voor zonsopkomst.
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, want koffie![]()
Misschien zit er over 10 jaar ook wel energiedrank in koffieautomaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.
Dit. Harde wind, keiharde regenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
kutzooi was ik maar een beer ofzo kon ik lekker winterslaap houden toch
hier niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Harde wind, keiharde regenbluhh
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolkenquote:
verhuis dan. Word mijn nieuwe buurmanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolken
Deze zin las ik vorige week ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Verrassend, collega van me is er alweer niet. De arme stakker heeft bijna niet geslapen vannacht. Kneus
Ik ga echt never in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
verhuis dan. Word mijn nieuwe buurman
ik woon daar al 2 jaar niet meer hoor. in Zaanstad nuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt never in Amsterdam wonen![]()
!
Verstandig van je jongen, insgelijks.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt never in Amsterdam wonen![]()
!
Losgezongen van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef HPLC het volgende:
Ik was vergeten wat voor mongool vogeltjesdans was
Dat is pure aids manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien zit er over 10 jaar ook wel energiedrank in koffieautomaten.
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik woon daar al 2 jaar niet meer hoor. in Zaanstad nu
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgen
Is zaanstad leuk?
zaandsm vind ik niet zo. Maar mijn schattige dorpje welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgen
Is zaanstad leuk?
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezen
Wormer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lol
Volendam?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lol
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
nee maar ik zeg niet waar wel. Stukje privacy anders staan er straks stalkers van fok voor mijn deur :pquote:
Een pot nat tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?
Best arrogant weer van jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar ik zeg niet waar wel. Stukje privacy anders staan er straks stalkers van fok voor mijn deur :p
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?
De turken zijn vaak nog in orde, al claxoneren die me iets teveel naar mijn smaak. De marokkanen zijn drugsdealers.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hé, dat durf ik toch niet ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan haar stalken aan de deur
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan haar stalken aan de deur
Witte trots beste trots.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker in de biblebelt wonen, whitepride worldwide
Ooit per ongeluk ingesteld en te lui om te veranderenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, ik moest lachen
Trouwens VK, wat is up met je PI? Waarom altijd die?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ooit per ongeluk ingesteld en te lui om te veranderen
Dorpjes zijn vaak wel cool, jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zaandsm vind ik niet zo. Maar mijn schattige dorpje wel
Ielquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee die gaan soms buiten de deur eten, en dan halen ze Nederlands.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Eten chinezen elke dag chinees? Vroegen we ons hier af
Tomato, tomato.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:11 schreef Stimorol- het volgende:
Marokkanen zijn Afrikanen en Turken zijn Aziaten ja
Kan ik niet op je deur kloppenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar ik zeg niet waar wel. Stukje privacy anders staan er straks stalkers van fok voor mijn deur :p
hahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee die gaan soms buiten de deur eten, en dan halen ze Nederlands.
Andijviestamppotquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk 't niet. Die lui eten liever kakkerlakken en sprinkhanen dan een goede andijviestamppot.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Andijviestamppot![]()
maar wel met van die knapperige spekjes
Nederlander is ook hetzelfde als Duitser.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tomato, tomato.
Dit werkt niet zo goed in schrift.
Lijkt me wel grappig, van die plastic bakjes met stamppot, Knorr wereldgerechten enz.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee die gaan soms buiten de deur eten, en dan halen ze Nederlands.
Best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlander is ook hetzelfde als Duitser.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Andijviestamppot![]()
maar wel met van die knapperige spekjes
Ben Limburger, dus sowieso meer Duitser dan Nederlander.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlander is ook hetzelfde als Duitser.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig, van die plastic bakjes met stamppot, Knorr wereldgerechten enz.En in plaats van kroepoek een lekkere pot met appelmoes, want appelmoes kan overal bji.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben Limburger, dus sowieso meer Duitser dan Nederlander.
ben hier geboren en getogenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slechte integratie, inleveren die paspoort
Die paspoortquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slechte integratie, inleveren die paspoort
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een zelfgemaakt turks broodje bij me en alle tatta's kijken mij thirsty aan JE KRIJGT MN BROODJE NIET GA WEG
Oooooooh wat lekkerrrrrr wat eet je daarrrrr hmmmmmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dit zou snappen
ok, dat kanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Ik erken Venlo niet. Tevens ben ik van Zuid-Limburg, hele andere regio.
Jaaaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oooooooh wat lekkerrrrrr wat eet je daarrrrr hmmmmm
Valentijnsdagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat gaan jullie doen met valentijn
Klopt het dat je je nichtje hebt drooggeneukt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Naar Deadpool.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn vriendin tot aan de rand volkitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
'Alleen als je vanochtend ook je tong en gehemelte hebt meegenomen bij het tandenpoetsen.'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa!
En sommigen:" Ooooh mag ik een hapjeee het ziet er zo anders uitttt"
Vieze bish maakt maar tijd voor mij vrijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heeft TARDIS het druk op valentijnsdag
Dit snapte ik nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
'Alleen als je vanochtend ook je tong en gehemelte hebt meegenomen bij het tandenpoetsen.'
XD
Zeg het hem!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vieze bish maakt maar tijd voor mij vrij
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Tatta's hebben altijd een ranzige bek door hun slechte hygiëne.
Klopt, ben m'n tandenborstel al sinds de tweede dag carnaval kwijt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
gister gesolliciteerd op magazijnmedewerker oproepbasis 8u p/wquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Dima. Wel oké hoor, met jou ook? Heb je al een baan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond de film "Alleen maar nette mensen" geen goede reclame voor de Amsterdamse donkere mensen bevolking. Hoe schoon ze ook zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
Als je daar eerder hebt gewerkt gewoon hun eigen telefoonnummer als referentie opgeven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gister gesolliciteerd op magazijnmedewerker oproepbasis 8u p/w
Had daar in het verleden ook een jaartje gewerkt
Kreeg ik gister gelijk mail terug of ik referentie + telnummer kan geven
Straks ff mailen dat ik geen gegevens van ze kon vinden in mn administratie
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vond de film "Alleen maar nette mensen" geen goede reclame voor de Amsterdamse donkere mensen bevolking. Hoe schoon ze ook zijn.
kom maarquote:
IK VROEG OF HET KLOPTE DAT JE JE NICHTJE HEBT LIGGEN DROOGNEUKENquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom dan
Ik heb 1 pers bed maar je past prima als je er omgekeerd in ligt jij
Met je hoofd bij mn voeten zegmaar
ja sorry hier ga ik geen antwoord op gevenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
IK VROEG OF HET KLOPTE DAAT JE JE NICHTJE HEBT LIGGEN DROOGNEUKEN
Ja dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja sorry hier ga ik geen antwoord op geven
In je administratie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja sorry hier ga ik geen antwoord op geven
Nee dat ben ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
In je administratie?Heb je ook 10k/day bedrijf?
Ik lig dan nog liever buiten in bosjes dan bij jouquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom dan
Ik heb 1 pers bed maar je past prima als je er omgekeerd in ligt jij
Met je hoofd bij mn voeten zegmaar
Net als Niels op versierpad dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig dan nog liever buiten in bosjes
hoezoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig dan nog liever buiten in bosjes dan bij jou
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig dan nog liever buiten in bosjes dan bij jou
Geef ze het nummer van Dannyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze vraag zou ik in jouw geval al niet meer stellen. Daar ligt echter meer verdriet achter in plaats van kans tot verbetering.quote:
Voetfetisj toch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een meisje vragen om omgekeerd te liggen in je bed
Nee sorry
Minder ziek dan je nichtje droogneukenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee sorry
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
En eerlijk is eerlijk, ik weet niet of je de poezelige teentjes van Opso wel eens gezien hebt maar![]()
meest comfortabele manier om met 2 personen in 1 pers bed te ligge hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee sorry
Kijk uit naar de postbode vandaag Hoink, ik heb een potje zelfgemaakte snorwax je kant op gestuurd.quote:
Meest comfortabele manier is met je pielemuis diep in d'r natte grot.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
meest comfortabele manier om met 2 personen in 1 pers bed te ligge hoor
Ik ben 12 wat is dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meest comfortabele manier is met je pielemuis diep in d'r natte grot.
zieke fantasie heb jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Minder ziek dan je nichtje droogneuken
Je hebt nog nooit een andere manier echt geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
meest comfortabele manier om met 2 personen in 1 pers bed te ligge hoor
Zo vaak gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |