Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:51 schreef Opsonisatie het volgende:
IK WIL IN MN WARME BEDJE BLIJVEN LIGGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het al mis, want koffiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.
In het westen is Jupiter trouwens mooi zichtbaar. In het zuiden zijn Saturnus en Mars ook met het blote oog te zien. Venus komt nu net op in het oosten en is het best zichtbaar straks vlak voor zonsopkomst.
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, want koffie![]()
Misschien zit er over 10 jaar ook wel energiedrank in koffieautomaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.
Dit. Harde wind, keiharde regenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
kutzooi was ik maar een beer ofzo kon ik lekker winterslaap houden toch
hier niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Harde wind, keiharde regenbluhh
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolkenquote:
verhuis dan. Word mijn nieuwe buurmanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolken
Deze zin las ik vorige week ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Verrassend, collega van me is er alweer niet. De arme stakker heeft bijna niet geslapen vannacht. Kneus
Ik ga echt never in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
verhuis dan. Word mijn nieuwe buurman
ik woon daar al 2 jaar niet meer hoor. in Zaanstad nuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt never in Amsterdam wonen![]()
!
Verstandig van je jongen, insgelijks.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt never in Amsterdam wonen![]()
!
Losgezongen van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef HPLC het volgende:
Ik was vergeten wat voor mongool vogeltjesdans was
Dat is pure aids manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien zit er over 10 jaar ook wel energiedrank in koffieautomaten.
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik woon daar al 2 jaar niet meer hoor. in Zaanstad nu
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgen
Is zaanstad leuk?
zaandsm vind ik niet zo. Maar mijn schattige dorpje welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgen
Is zaanstad leuk?
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezen
Wormer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lol
Volendam?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lol
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezen
nee maar ik zeg niet waar wel. Stukje privacy anders staan er straks stalkers van fok voor mijn deur :pquote:
Een pot nat tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?
Best arrogant weer van jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar ik zeg niet waar wel. Stukje privacy anders staan er straks stalkers van fok voor mijn deur :p
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?
De turken zijn vaak nog in orde, al claxoneren die me iets teveel naar mijn smaak. De marokkanen zijn drugsdealers.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hé, dat durf ik toch niet ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan haar stalken aan de deur
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan haar stalken aan de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |