Nicequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag
Sjaak niet kennenquote:
Ah mattie watsegjij is nie waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Crapuul. Tuig. Gajes. Schorem.
Zelfs mijn leugens zijn waar.quote:
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.
Beetje maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje maar
Niet 24/7 enorme stijve hebben
Niet gekliktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)ust=1455060574409873
Nah ook geen zin om te fixen.quote:
Als ik een miljoen heb, ga ik me afvragen waar de rest gebleven is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Amerika had je nu VD aan kunnen klagen voor minstens paar miljoen
fobocheck > bummer.quote:
kom danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
GEBEURT HIER NOG WAT???
Ik moet natuurlijk wel mensen uit kunnen schelden.
Dildo.quote:
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kga een bier halen. Stelletje naarlingen.
Had beter verwachtquote:
Nee ik verveel me want de meesteres is weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.
ddiillddooquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijn
En als het van een andere oude vent is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale is
it's all in the hair babyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Dat is natuurlijk helemaal kicken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.quote:
Wegloopnichtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
Jammer dat je daar nou hulp bij nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.
Bier enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderen
adieuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
Even het topic van Werkman lezen, dan ga ik er ook vandoor.
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Fucking kut weer en moet nog kk 30 min op de Fucking tering scooter rijden![]()
Als ik niet binnen 2 uur post dan ben ik dood
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
En ook niemand die vraagt of ik nog leef![]()
[..]
Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:51 schreef Opsonisatie het volgende:
IK WIL IN MN WARME BEDJE BLIJVEN LIGGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het al mis, want koffiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.
In het westen is Jupiter trouwens mooi zichtbaar. In het zuiden zijn Saturnus en Mars ook met het blote oog te zien. Venus komt nu net op in het oosten en is het best zichtbaar straks vlak voor zonsopkomst.
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, want koffie![]()
Misschien zit er over 10 jaar ook wel energiedrank in koffieautomaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.
Dit. Harde wind, keiharde regenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
kutzooi was ik maar een beer ofzo kon ik lekker winterslaap houden toch
hier niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Harde wind, keiharde regenbluhh
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolkenquote:
verhuis dan. Word mijn nieuwe buurmanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolken
Deze zin las ik vorige week ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Verrassend, collega van me is er alweer niet. De arme stakker heeft bijna niet geslapen vannacht. Kneus
Ik ga echt never in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
verhuis dan. Word mijn nieuwe buurman
ik woon daar al 2 jaar niet meer hoor. in Zaanstad nuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt never in Amsterdam wonen![]()
!
Verstandig van je jongen, insgelijks.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt never in Amsterdam wonen![]()
!
Losgezongen van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef HPLC het volgende:
Ik was vergeten wat voor mongool vogeltjesdans was
Dat is pure aids manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien zit er over 10 jaar ook wel energiedrank in koffieautomaten.
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik woon daar al 2 jaar niet meer hoor. in Zaanstad nu
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgen
Is zaanstad leuk?
zaandsm vind ik niet zo. Maar mijn schattige dorpje welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Randstad sws niet. Zou heimwee krijgen
Is zaanstad leuk?
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezen
Wormer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lol
Volendam?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen maar blanken zowat in mijn dorp lol
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als je van de noord Afrikaanse cultuur houdt wel. Oh en fotograferende Chinezen
nee maar ik zeg niet waar wel. Stukje privacy anders staan er straks stalkers van fok voor mijn deur :pquote:
Een pot nat tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?
Best arrogant weer van jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar ik zeg niet waar wel. Stukje privacy anders staan er straks stalkers van fok voor mijn deur :p
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoveel Marokkanen wonen er niet man. Of ben jij er zo één die het verschil niet weet tussen Turks en Marokkaan?
De turken zijn vaak nog in orde, al claxoneren die me iets teveel naar mijn smaak. De marokkanen zijn drugsdealers.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hé, dat durf ik toch niet ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan haar stalken aan de deur
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan haar stalken aan de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |