Nicequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag
Sjaak niet kennenquote:
Ah mattie watsegjij is nie waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Crapuul. Tuig. Gajes. Schorem.
Zelfs mijn leugens zijn waar.quote:
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.
Beetje maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik het nog een beetje omhoog.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje maar
Niet 24/7 enorme stijve hebben
Niet gekliktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)ust=1455060574409873
Nah ook geen zin om te fixen.quote:
Als ik een miljoen heb, ga ik me afvragen waar de rest gebleven is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Amerika had je nu VD aan kunnen klagen voor minstens paar miljoen
fobocheck > bummer.quote:
kom danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
GEBEURT HIER NOG WAT???
Ik moet natuurlijk wel mensen uit kunnen schelden.
Dildo.quote:
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kga een bier halen. Stelletje naarlingen.
Had beter verwachtquote:
Nee ik verveel me want de meesteres is weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.
ddiillddooquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijn
En als het van een andere oude vent is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale is
it's all in the hair babyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Dat is natuurlijk helemaal kicken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.quote:
Wegloopnichtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
Jammer dat je daar nou hulp bij nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.
Bier enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |