fobocheck > bummer.quote:
kom danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
GEBEURT HIER NOG WAT???
Ik moet natuurlijk wel mensen uit kunnen schelden.
Dildo.quote:
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kga een bier halen. Stelletje naarlingen.
Had beter verwachtquote:
Nee ik verveel me want de meesteres is weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Drinken terwijl je Fokt. Ja, vd is eenzaam.
ddiillddooquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je wilde dat hij me nog harder beledigde?
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met WCH zou je toch wat gewend moeten zijn
En als het van een andere oude vent is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe hard een sneer aankomt wordt met 60% verminderd als het van een kale is
it's all in the hair babyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Dat is natuurlijk helemaal kicken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als het van een andere oude vent is?
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.quote:
Wegloopnichtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga deze deplorabele SC maar eens verlaten
Jammer dat je daar nou hulp bij nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn zak moet net geschoren worden, kom maar even langs.
Bier enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet je jezelf door het schijt halen om kwaliteit extra te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |