adieuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
Even het topic van Werkman lezen, dan ga ik er ook vandoor.
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Fucking kut weer en moet nog kk 30 min op de Fucking tering scooter rijden![]()
Als ik niet binnen 2 uur post dan ben ik dood
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
En ook niemand die vraagt of ik nog leef![]()
[..]
Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:51 schreef Opsonisatie het volgende:
IK WIL IN MN WARME BEDJE BLIJVEN LIGGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het al mis, want koffiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Gewoon met een kop koffie met je rug even tegen de kachel aanzitten, douchen en eten.
In het westen is Jupiter trouwens mooi zichtbaar. In het zuiden zijn Saturnus en Mars ook met het blote oog te zien. Venus komt nu net op in het oosten en is het best zichtbaar straks vlak voor zonsopkomst.
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, want koffie![]()
Misschien zit er over 10 jaar ook wel energiedrank in koffieautomaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt wel als je op kantoor ofzp gaat werken.
Dit. Harde wind, keiharde regenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
kutzooi was ik maar een beer ofzo kon ik lekker winterslaap houden toch
hier niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Harde wind, keiharde regenbluhh
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolkenquote:
verhuis dan. Word mijn nieuwe buurmanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik reed richting zuiden vanochtend en klaarde daar een stuk op. Achter me dikke zwarte wolken
Deze zin las ik vorige week ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Verrassend, collega van me is er alweer niet. De arme stakker heeft bijna niet geslapen vannacht. Kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |