Nee hij blijkt een fanboy van de Panz te zijn en wil hem bereiken via mij.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien houdt hij niet van aandacht, enkel privéaandacht.
le herp le de le derp lelquote:Op maandag 8 februari 2016 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt man
wanne hoerquote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ziet u dat? Dat is mevrouw Paardenstamper uit de Hoogstraat 44, die heeft allemaal boodschappen in haar tassie gedaan terwijl ze die helemaal niet betaal heb!!!
Leeft die hommo nog?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee hij blijkt een fanboy van de Panz te zijn en wil hem bereiken via mij.
Maar ja, dat kan na onze dramatische break up dus niet meer
Eh okquote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ziet u dat? Dat is mevrouw Paardenstamper uit de Hoogstraat 44, die heeft allemaal boodschappen in haar tassie gedaan terwijl ze die helemaal niet betaal heb!!!
Precies, ik post ze gewoon meteen hier.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MMG is een gentleman, zou hij nooit doen
Zou goede straf zijn, had je de OP maar niet moeten verneuken laatstquote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Fucking kut weer en moet nog kk 30 min op de Fucking tering scooter rijden![]()
Als ik niet binnen 2 uur post dan ben ik dood
de grote K of alle varianten daarop worden hier niet gedoogd, heb dus ook een TR gezetquote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Fucking kut weer en moet nog kk 30 min op de Fucking tering scooter rijden![]()
Als ik niet binnen 2 uur post dan ben ik dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |