SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
opkankerenquote:
Waarom denk je dat ik binnen kwam?quote:
Hoezo, voel je de onbedwingbare neiging om in je kont geneukt te worden?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Ik ben zo cool dat mijn tranen kanker genezen. Jammer voor jou dat ik nooit huilquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben zo cool dat mijn tranen kanker genezen. Jammer voor jou dat ik nooit huil
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat ook echt belangrijk is als je hier naartoe kwam vanwege de veiligheid
Een zegt zelfs dat hij zijn gezin achter heeft gelaten vanwege de gevaarlijke en dure bootreis. Zijn gezin komt later met het vliegtuig.
Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
zeg dat wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.quote:
heheh gevat hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.
Jij bent echt een fan van me he?quote:
Jij bent Chuck Norris?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.
dat topic is goed vermaak iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent echt een fan van me he?
Beantwoord mijn vraag eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo, voel je de onbedwingbare neiging om in je kont geneukt te worden?
ach ja, hij begrijpt ook niet waarom asielzoekers niet het vliegtuig naar schiphol pakkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ISIS: Islamic State Iraq and Syria.
Wat een IQ bij die VD![]()
Ik eet Chuck Norris voor ontbijt, beantwoordt dat je vraag?quote:
Asielzoekers uit Egypte gaan anders gewoon met de privejetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, hij begrijpt ook niet waarom asielzoekers niet het vliegtuig naar schiphol pakken
Waarom heb je dan nog geen pizza geregeld jij vrekquote:
Omdat ze stinkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, hij begrijpt ook niet waarom asielzoekers niet het vliegtuig naar schiphol pakken
Want dat is mijn quote ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ISIS: Islamic State Iraq and Syria.
Wat een IQ bij die VD![]()
OOK AL???quote:
wel sneu dat je nu doet alsof het allemaal niet serieus was haha le epic trolzquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want dat is mijn quote ofzo?
Mijn IQ is hoger dan dat van jullie allemaal bij elkaar, en dan nog eens in het kwadraat
wil je mijn gemiddelde IQ er niet bij betrekkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want dat is mijn quote ofzo?
Mijn IQ is hoger dan dat van jullie allemaal bij elkaar, en dan nog eens in het kwadraat
Jammer, ik kafferde hem altijd graag uitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ie zelf ook niet, hersenschudding he
vind je dat stoer, een ventje van 15 uitkafferenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, ik kafferde hem altijd graag uit
Geen idee, toen ik er laatst heb huisgehouden stond er niets meer overeind.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, weet je al of IS actief is in Irak?
Ja man heb je dat verhaal van dat zwembad niet gelezen waar ze vooraf moesten douchen maar nog zo erg roken dat er een vrouwtje weg ging?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
OOK AL???
Thanks for the heads up
Ja toch, de een pest vluchtelingen op een forum, de ander minderjarigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je dat stoer, een ventje van 15 uitkafferen
allebei (latent) homosueelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zijn wel dikke matties, heb dat nooit begrepen
kan nog herinneren dat Guus hem maar een boeler vond tijdens de snitchperiode van Fielaxquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik pest modsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja toch, de een pest vluchtelingen op een forum, de ander minderjarigen
Haha je zei trekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je mijn gemiddelde IQ er niet bij betrekken
Opzichtig dit joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen idee, toen ik er laatst heb huisgehouden stond er niets meer overeind.
Dit ja, waarschijnlijk is het een actquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan nog herinneren dat Guus hem maar een boeler vond tijdens de snitchperiode van Fielax
Nee! Echt? Hou op nou, vertel me meer!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja man heb je dat verhaal van dat zwembad niet gelezen waar ze vooraf moesten douchen maar nog zo erg roken dat er een vrouwtje weg ging?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
QUOTE EENS 1 POST VAN MIJ ANDERS KAN IK STRAKS NIET SLAPEN
Maar nog steeds cool.quote:
Ja, echt! En nee heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee! Echt? Hou op nou, vertel me meer!
FLIKKERGAYE KUTHOMOFIELquote:
Dan zou ik eens reuzesnel pizza voor ons mij gaan regelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, echt! En nee heb ik geen zin in.
ik hoop dat je redelijk moe wakker wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef HPLC het volgende:
jongens ik ga pitten. Morgen moet ik weer werken voor al die vluchtelingen enzo.
Gr
UGLY ALL DAY!!!quote:
Dan zal ik het cool zijn opnieuw uitvinden, wat op zich al een nieuw level van coolheid is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Dat zijn 50-jarigen niet.
En jij maar rukken he, schele kutflikker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt vd opeens posten
Etto is een coole 50erquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Dat zijn 50-jarigen niet.
Dacht ook eindelijk dat het gezellig zou gaan wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt vd opeens posten
Die nicht uit Belgie?quote:
Dat doe ik niet meer. Ik heb nu een constructie gemaakt in een keukenkastje, waar ik in kan koprollen en in die positie kan slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel succes met het staand slapen
Kun je het niet hendelen, jungske?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu jij hier bent...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht ook eindelijk dat het gezellig zou gaan worden
Helaas
Kom jij trouwens uit het zuiden, mafketel?quote:
nicequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer. Ik heb nu een constructie gemaakt in een keukenkastje, waar ik in kan koprollen en in die positie kan slapen.
Jazekers. Nimwegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom jij trouwens uit het zuiden, mafketel?
En waar gaat zijn seksuele voorkeur naar uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is 90% mannelijkheid en 10% varkensvlees
Jeetje, right in my feelings.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu jij hier bent...
Daar komt alleen maar rood crapuul vandaanquote:
Natalie Imbrugliaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En waar gaat zijn seksuele voorkeur naar uit?
BURNNNquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, right in my feelings.
Poeh hee
Rode wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar komt alleen maar rood crapuul vandaan
Even mijn eigen reply nicen.quote:
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag
Gevalletje ontslag op staande voet lijkt mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |