Opzichtig dit joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen idee, toen ik er laatst heb huisgehouden stond er niets meer overeind.
Dit ja, waarschijnlijk is het een actquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan nog herinneren dat Guus hem maar een boeler vond tijdens de snitchperiode van Fielax
Nee! Echt? Hou op nou, vertel me meer!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja man heb je dat verhaal van dat zwembad niet gelezen waar ze vooraf moesten douchen maar nog zo erg roken dat er een vrouwtje weg ging?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
QUOTE EENS 1 POST VAN MIJ ANDERS KAN IK STRAKS NIET SLAPEN
Maar nog steeds cool.quote:
Ja, echt! En nee heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee! Echt? Hou op nou, vertel me meer!
FLIKKERGAYE KUTHOMOFIELquote:
Dan zou ik eens reuzesnel pizza voor ons mij gaan regelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, echt! En nee heb ik geen zin in.
ik hoop dat je redelijk moe wakker wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef HPLC het volgende:
jongens ik ga pitten. Morgen moet ik weer werken voor al die vluchtelingen enzo.
Gr
UGLY ALL DAY!!!quote:
Dan zal ik het cool zijn opnieuw uitvinden, wat op zich al een nieuw level van coolheid is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Dat zijn 50-jarigen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |