SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
opkankerenquote:
Waarom denk je dat ik binnen kwam?quote:
Hoezo, voel je de onbedwingbare neiging om in je kont geneukt te worden?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Ik ben zo cool dat mijn tranen kanker genezen. Jammer voor jou dat ik nooit huilquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben zo cool dat mijn tranen kanker genezen. Jammer voor jou dat ik nooit huil
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat ook echt belangrijk is als je hier naartoe kwam vanwege de veiligheid
Een zegt zelfs dat hij zijn gezin achter heeft gelaten vanwege de gevaarlijke en dure bootreis. Zijn gezin komt later met het vliegtuig.
Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
zeg dat wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.quote:
heheh gevat hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.
Jij bent echt een fan van me he?quote:
Jij bent Chuck Norris?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat wanneer ik push-ups doe, ik mezelf niet omhoog duw maar de aarde naar onderen schat ik.
dat topic is goed vermaak iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent echt een fan van me he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |