Nee man, dat is zielig voor de varkens.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geelman zou jij er wat voor voelen samen een BBQ te doen als het warmer wordt?
Waarom plaats je een foto van je moeder in plaats van serieus hier op in te gaan?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom plaats je een foto van je moeder in plaats van serieus hier op in te gaan?
Oh wacht, links. Die zijn de kunst van het argumenteren niet gegeven. Ach ja.
Gaapquote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om je eens een keer naar je leeftijd te gaan gedragen. Voor zover dat mogelijk is voor jou natuurlijk.
Insgelijks.quote:
quote:
Als je nou dat artikel even leest, hoef je mij die vraag niet te stellen.quote:
VUIGE SLINKSE POLICOR WEGKIJKER !!1quote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef Ludachrist het volgende:
Grootste stuk van dat artikel gaat over vluchtelingen die teruggaan omdat de asielprocedure zo lang duurt en ze het niet over hun hart kunnen verkrijgen om hun vrouw en kinderen nog langer in de opvangkampen in de regio te houden. Sportzalen worden niet genoemd, geld wordt niet genoemd, maar goed, dat negeren we voor het gemak maar even want het klaagt zo lekker weg.
Vogeltjesdans.
De chinees ook man, fuck man wat heb je tegen mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee man, dat is zielig voor de varkens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je nou dat artikel even leest, hoef je mij die vraag niet te stellen.
"Als ik niets meer aan argumenten heb en niets zinnigs meer weet toe te voegen probeer ik de nieuwsbrenger belachelijk te maken, want dan telt het nieuws ook niet"quote:
Rustig dude, komt goed!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De chinees ook man, fuck man wat heb je tegen mij.Dacht dat je een echte vriend was en nu heb ik een mes in mijn rug, en er is niet enkel bloed, maar ook een gele handafdruk.
quote:\ Op donderdag 26 november 2015 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Als ik niets meer aan argumenten heb en niets zinnigs meer weet toe te voegen probeer ik de nieuwsbrenger belachelijk te maken, want dan telt het nieuws ook niet"
Echt, peggold zou trots op je zijn.
Mooi dit. Klagen over mensen die de nieuwsbrenger belachelijk maken, maar vervolgens wel Peggold schrijven.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Als ik niets meer aan argumenten heb en niets zinnigs meer weet toe te voegen probeer ik de nieuwsbrenger belachelijk te maken, want dan telt het nieuws ook niet"
Echt, peggold zou trots op je zijn.
Ah, naar Bagdad.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je nou dat artikel even leest, hoef je mij die vraag niet te stellen.
Fuck man je doet me pijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Rustig dude, komt goed!
[ afbeelding ]
Wat ook echt belangrijk is als je hier naartoe kwam vanwege de veiligheidquote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef Ludachrist het volgende:
Grootste stuk van dat artikel gaat over vluchtelingen die teruggaan omdat de asielprocedure zo lang duurt en ze het niet over hun hart kunnen verkrijgen om hun vrouw en kinderen nog langer in de opvangkampen in de regio te houden. Sportzalen worden niet genoemd, geld wordt niet genoemd, maar goed, dat negeren we voor het gemak maar even want het klaagt zo lekker weg.
Vogeltjesdans.
Kom op man, vier de nacht!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
Nee, wat een parasiet moet die vluchteling toch eigenlijk wel niet zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah, naar Bagdad.
Interessant.
Een leven in Bagdad is dus blijkbaar aangenamer dan het vooruitzicht van een leven van uit de Nederlandse staatsruif eten en in een hangmat in een soepsidiewoning luieren van een uitkering.
Wat een kutland moet Nederland dan toch eigenlijk wel niet zijn.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, wat een parasiet moet die vluchteling toch eigenlijk wel niet zijn.
Wat? Ik zeg alleen dat peggold trots op je zou zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mooi dit. Klagen over mensen die de nieuwsbrenger belachelijk maken, maar vervolgens wel Peggold schrijven.
Vogeltjesdans.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |