Dat is het punt van dit topic helemaal niet, en een slappe poging om het op een zijspoor te zetten door het over niet terzake doende randzaken te hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oftewel, je kunt nergens hardmaken dat ik massa-immigratie toejuich?
GEELMAN!!!!! Ps zouden ze hem ook in roze hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:58 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
They call me yellow mellow...
Eindelijk een gegeven waar ik het mee eens ben.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je daarin gezien wordt wil je toch meteen dood?
Waarom begin je er dan over?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het punt van dit topic helemaal niet, en een slappe poging om het op een zijspoor te zetten door het over niet terzake doende randzaken te hebben.
Feit is, en dat weet Nederland allang, dat het de zogenaamde vluchteling helemaal niet om veiligheid te doen is. Hij verwachtte gratis luxe. En toen hij dat niet meteen kreeg trok hij zijn asielkeutel gauw weer in.
Flikkerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEELMAN!!!!! Ps zouden ze hem ook in roze hebben.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het punt van dit topic helemaal niet, en een slappe poging om het op een zijspoor te zetten door het over niet terzake doende randzaken te hebben.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beter dan die achterlijke kommaarbinnen sinterklaasgedachte die jij maar al te graag bezigt
Omdat dat het topic is. Steeds maar weer wordt geroepen dat het om echte vluchtelingen gaat, dit artikel toont voor de zoveelste keer weer aan dat daar niets van waar is.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over?
Ah, knuffelmaroc in da house. Yo maddafakka, iedereen zijn moeder nog geneukt van je uitkering?quote:
Wel met een kunstzinnig roze achtergrond:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEELMAN!!!!! Ps zouden ze hem ook in roze hebben.
Zou jij daarin rijden met mij christenbroeder?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wel met een kunstzinnig roze achtergrond:
[ afbeelding ]
Sneu kereltje ben je ook hè.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, knuffelmaroc in da house. Yo maddafakka, iedereen zijn moeder nog geneukt van je uitkering?
Nee man, ik wil een varkentje op de achterkant:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou jij daarin rijden met mij christenbroeder?
Als ik maar met je mee mag rijden man, misschien is dit de beste verdediging als de islam echt overneemt. Dan heb je geen visje op je bumper of wat dan ook maar een varken in je auto.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee man, ik wil een varkentje op de achterkant:
[ afbeelding ]
Makkelijk he, opde man spelen als je niets zinnigs toe te voegen hebt?quote:
Opsporing verzocht heeft er hard aan meegeholpen. En journalisten die niet weten hoe ze moeten berichten.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een beschamend racistisch en xenofoob land is Nederland toch geworden
Het varken is een gezellig dier:quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ik maar met je mee mag rijden man, misschien is dit de beste verdediging als de islam echt overneemt. Dan heb je geen visje op je bumper of wat dan ook maar een varken in je auto.
Hoe oud was je ook al weer? Ergens in de 40 toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Makkelijk he, opde man spelen als je niets zinnigs toe te voegen hebt?
Ik denk ik ben je even voor. Hoeveel uitkering scoorde je deze maand?
Nee hoor, echte vluchtelingen prima. Maar geen economische profiteurs. Als je het daar niet mee eens bent zit er echt een steekje los bij je.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een beschamend racistisch en xenofoob land is Nederland toch geworden
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, echte vluchtelingen prima. Maar geen economische profiteurs. Als je het daar niet mee eens bent zit er echt een steekje los bij je.
80 man. Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook al weer? Ergens in de 40 toch?
Geelman zou jij er wat voor voelen samen een BBQ te doen als het warmer wordt?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het varken is een gezellig dier:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee om je eens een keer naar je leeftijd te gaan gedragen. Voor zover dat mogelijk is voor jou natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
80 man. Wat denk je zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |