Mijn vriendin tot aan de rand volkitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat gaan jullie doen met valentijn
'Alleen als je vanochtend ook je tong en gehemelte hebt meegenomen bij het tandenpoetsen.'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa!
En sommigen:" Ooooh mag ik een hapjeee het ziet er zo anders uitttt"
Vieze bish maakt maar tijd voor mij vrijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heeft TARDIS het druk op valentijnsdag
Dit snapte ik nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
'Alleen als je vanochtend ook je tong en gehemelte hebt meegenomen bij het tandenpoetsen.'
XD
Zeg het hem!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vieze bish maakt maar tijd voor mij vrij
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Tatta's hebben altijd een ranzige bek door hun slechte hygiëne.
Klopt, ben m'n tandenborstel al sinds de tweede dag carnaval kwijt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
gister gesolliciteerd op magazijnmedewerker oproepbasis 8u p/wquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Dima. Wel oké hoor, met jou ook? Heb je al een baan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond de film "Alleen maar nette mensen" geen goede reclame voor de Amsterdamse donkere mensen bevolking. Hoe schoon ze ook zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
Als je daar eerder hebt gewerkt gewoon hun eigen telefoonnummer als referentie opgeven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gister gesolliciteerd op magazijnmedewerker oproepbasis 8u p/w
Had daar in het verleden ook een jaartje gewerkt
Kreeg ik gister gelijk mail terug of ik referentie + telnummer kan geven
Straks ff mailen dat ik geen gegevens van ze kon vinden in mn administratie
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vond de film "Alleen maar nette mensen" geen goede reclame voor de Amsterdamse donkere mensen bevolking. Hoe schoon ze ook zijn.
kom maarquote:
IK VROEG OF HET KLOPTE DAT JE JE NICHTJE HEBT LIGGEN DROOGNEUKENquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom dan
Ik heb 1 pers bed maar je past prima als je er omgekeerd in ligt jij
Met je hoofd bij mn voeten zegmaar
ja sorry hier ga ik geen antwoord op gevenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
IK VROEG OF HET KLOPTE DAAT JE JE NICHTJE HEBT LIGGEN DROOGNEUKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |