Ben Limburger, dus sowieso meer Duitser dan Nederlander.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlander is ook hetzelfde als Duitser.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig, van die plastic bakjes met stamppot, Knorr wereldgerechten enz.En in plaats van kroepoek een lekkere pot met appelmoes, want appelmoes kan overal bji.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben Limburger, dus sowieso meer Duitser dan Nederlander.
ben hier geboren en getogenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slechte integratie, inleveren die paspoort
Die paspoortquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slechte integratie, inleveren die paspoort
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een zelfgemaakt turks broodje bij me en alle tatta's kijken mij thirsty aan JE KRIJGT MN BROODJE NIET GA WEG
Oooooooh wat lekkerrrrrr wat eet je daarrrrr hmmmmmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dit zou snappen
ok, dat kanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Ik erken Venlo niet. Tevens ben ik van Zuid-Limburg, hele andere regio.
Jaaaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oooooooh wat lekkerrrrrr wat eet je daarrrrr hmmmmm
Valentijnsdagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat gaan jullie doen met valentijn
Klopt het dat je je nichtje hebt drooggeneukt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Naar Deadpool.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |